Aplicațiile Target și Cartwheel fuzionează, Fitbit lansează Ionic Smartwatch, Amazon vinde Echo prin WholeFoods și își pune amprenta pe economia din Coreea de Sud, iar Facebook luptă contra știrilor false

 

Kakao a semnat acorduri cu mai multe companii de construcții care vor construi case inteligente.

Gigantul mobile sud-coreean încheie parteneriate cu POSCO și GS E&C. Casele inteligente construite de aceste companii vor utiliza platforma AI a Kakao. În cadrul acordului, se va dezvolta un serviciu de control chat-based pentru smart home. Astfel utilizatorii vor putea controla casa din exteriorul acesteia. GS E&C va integra sisteme de recunoaștere vocală și procesare a limbajului în apartamentele construite. (sursă)

 

Aplicațiile Target și Cartwheel fuzionează.

Aplicația mobile Target și aplicația de economii Cartwheel vor fuziona. Target va rămâne aplicația principală iar serviciul Cartwheel va fi întrerupt. Astfel, aplicația mobile a retailerului va folosi atât ca modalitate de a cumpăra online și în magazine fizice cât și ca modalitate de a utiliza cupoane de reducere. Cartwheel era aplicația mai populară. Target va adăuga noi caracteristici în urma fuziunii. (sursă)

 

General Electric efectuează o schimbare de strategie sub conducerea noului CEO John Flanery.

GE ia în calcul încheierea și extinderea de parteneriate strategice și vânzarea unui pachet de acțiuni. Fostul CEO a cheltuit 4 miliarde USD în 6 ani pentru a transforma gigantul de 125 de ani într-o companie industrială din era digitașă. Platforma sa software, Predix, a întâmpinat probleme și a generat costuri. În prezent GE a rezolvat problemele tehnice și se va concentra pe a reduce costurile operaționale și pe vânzări către clienții din segmentele de energie, aviație și petrol și gaze. (sursă)

 

Whole Foods vinde speakere Amazon Echo.

Device-urile Echo sunt comercializate la prețuri reduse, anume 100 USD pentru Amazon Echo și 45 USD pentru Echo Dot. Aceste produse sunt promovate la vedere pe display-uri. Whole Foods are 470 de spații fizice de retail în America de Nord și Marea Britanie iar Amazon dorește extinderea în acest spațiu fizic de retail. Retailerul pariază pe aceeași strategie ca în online: o politică agresivă de prețuri. (sursă)

 

Fitbit a lansat smartwatch-ul Ionic, cel mai nou device al său.

Seria Ionic va avea integrate caracteristici precum GPS, monitor pentru ritmul cardiac, serviciul Fitbit Pay de plată contactless, on-board music, posibilități multiple de docare. Smartwatch-ul este rezistent la apă până la adâncimi de 50 de metri și este dotat cu o baterie care durează peste 4 zile și cu senzori pentru estimarea oxigenului din sânge și monitorizarea posibilității apneei în somn. Fitbit va concura pe segmentul fitness tech cu Apple. (sursă)

 

Google va returna plăție efectuate pentru reclamele care au rulat pe site-uri cu trafic fals.

Reclamele în cauză au fost cumpărate folosind serviciul DoubleClick Bid Manager al Google în primele luni ale lui 2017, cu precădere în T2. Google va returna doar o parte din costurile reclamelor livrate către trafic invalid, anume returul comisionului de platformă, în valoare de 7 – 10% din totalul costurilor. Google dezvoltă în prezent și un tool care să ofere mai multă transparență privind reclamele achiziționate prin platforma sa. (sursă)

 

ReBound, platforma internațională de retururi, a introdus serviciile sale pe piața de e-commerce din Marea Britanie.

Prin ReBound, retailerii online pot gestiona atât retururile internaționale cât și cele interne folosind soluțiile de retur multi-carrier. ReBound a fost lansat inițial ca un serviciu cross-border și a fost dezvoltat de compania de logistică TSB Supply Chain. Prin ReBound, retailerii oferă clienților mai multă libertate de alegere și facilitarea returnării produselor achiziționate online. (sursă)

 

Efectul Amazon asupra economiei sud-coreene: politici agresive de pricing și salarii mai mici.

Conform presei sud-coreene, competiția pe zona de prețuri dintre companiile mari din e-commerce și business-urile de retail clasic a dus la micșorarea salariilor și inclusiv la falimentarea unor magazine fizice. Acest fenomen de tipul cerc vicios a fost numit “efectul Amazon”. Această situație afectează IMM-urile, care se văd nevoite să își plătească angajații cu salarii mai mici. (sursă)

 

Facebook ia noi măsuri împotriva paginilor care distribuie știri false.

Facebook deja colaborează cu terțe părți, precum Snopes sau AP, pentru a  verifica și marca știrile false. Atunci când veridicitatea unei știri este disputată și marcată ca atare, linkul respectiv nu mai poate fi promovat prin Facebook Ads. Următorul pas, anunțat de companie, este prevenirea achiziției de reclame de către paginile care distribuie în mod regulat știri false. Prin aceste mișcări, Facebook înlătură stimulentele economice ale publicării de știri false. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.