Jet lansează propriul său brand de grocery, Amazon va automatiza casele viitorului cu Alexa, Timex va lansa un ceas care permite plăți contactless, iar Google va lansa un nou protocol de securitate

 

Jet lansează propriul său brand de grocery.

Noul brand al Jet se numește Uniquely J și a fost creat pentru a atrage un segment mai tânăr de clienți. În această gamă vor fi prezente atât produse de uz zilnic cât și produse de înaltă calitate și cu un design inovator. Deși nu oferă foarte multe informații legate de noul său serviciu, surse din industrie afirmă că Uniquely J va concura cu Target Restock și Amazon Prime Pantry. (sursă)

 

Disney lansează aplicația DisneyNow.

Prin această aplicație utilizatorii pot urmări sub o singură umbrelă seriale, filme și live TV Disney. DisneyNow reunește toate aplicațiile de streaming ale companiei într-una singură, inclusiv Disney Channel, Disney XD, Disney Junior și Radio Disney. Aplicațiie au fost descărcate de 40 de milioane de ori din 2012 și până în prezent. DisneyNow a adăugat funcții de personalizare în vederea customizării programelor urmărite. (sursă)

 

Amazon vizează cu Alexa piața de smart homes .

Conform reprezentanților Amazon, alexa poate automatiza aproape complet o locuință, inclusiv luminile, încuietorile, prizele și întrerupătoarele, fără a fi nevoie de instalarea de device-uri adiționale. Toate automatizările dintr-o casă smart vor putea fi controlate printr-o singură comandă vocală. Alexa ar putea deveni în următoarea perioadă interfața standard pentru deținătorii din smart home. (sursă)

 

Travis Kalanick reaprinde bătălia din interiorul consiliului de administrație al Uber.

Travis Kalanick, fostul CEO al Uber, a declarat că a numit doi noi directori în cadrul board-ului. Prin această numire, Kalanick a făcut o mișcare pre-emptivă. Conform unor surse din interiorul Uber, noul CEO plănuia o restructurare a consiliului director pentru a obține un control mai mare asupra companiei. Kalanick încă este unul dintre cei mai puternici acționari ai Uber. (sursă)

 

2 milioane de persoane au urmărit NFL în livestream pe Amazon.

Etapa de fotbal american de joi seara dintre Chicago Bears și Green Bay Packers a fost urmărit de 2 milioane de utilizatori prin intermediul livestream-ului Amazon, conform datelor NFL. Liga americană de fotbal a mai transmis și anul trecut meciuri live pe Twitter, însă cifrele livestream-ului Amazon au fost mai bune. Serviciul de livestream de sport este o nouă modalitate a Amazon de a încuraja abonarea la serviciul Amazon Prime și a încuraja consumul. (sursă)

 

Prețul acțiunilor Roku a crescut cu 68% după prima zi de tranzacționare publică.

În urma IPO-ului Roku, prețul acțiunilor sale a atins un maxim de 26,54 USD în ziua de vineri, pornind de la 14 USD per acțiune, ceea ce reprezintă o creștere de 90%. Compania a obținut astfel 219 milioane USD și este acum evaluată la 2,6 miliarde USD. În 2015 și 2016 Roku nu a atins pragul de profitabilitate, terminând anul pe pierdere. (sursă)

Timex va lansa un ceas care va permite efectuarea plăților contactless.

Timex va încorpora chip-ul Barclaycard bPay în cureaua de piele a modelului Timex Fairfield. Prețul acestuia va fi de 159 GBP și va permite plata contactless pentru cumpărături de până în 30 GBP la peste 490.000 de locații din Marea Britanie. Prin chip-ul bPay, utilizatorii vor putea monitoriza plățile efectuate folosind aplicația sau website-ul bPay. Acest chip este o nouă inovație pe zona contactless a Barclaycard. (sursă)

 

Agenția de dezvoltare economică din Dubai, Dubai Economy, va crea o monedă digitală.

Pentru această operațiune, Dubai Economy a semnat un acord de colaborare cu Objet Tech, companie smart ID din Marea Britanie. Moneda digitală criptată se va numi emCash și va putea fi utilizată în EAU pentru plata pentru anumite servicii guvernamentale și non-guvernamentale. emCash, creată pe tehnologie blockchain, va putea fi folosită prin portofelul digital emPay, lansat de Emcredit, o subsidiară a Dubai Economy. (sursă)

 

WeChat a lansat funcția de scanare de coduri QR pentru plata în cadrul sistemelor de transport public din 11 orașe din China.

Noul cod de pasager lansat de WeChat poate fi folosit și offline, astfel că pasagerii pot urca în mijlocul de transpor t și pot plăti ulterior călătoria. Codul QR poate fi scanat în mai puțin de o secundă. Sistemul nu este încă disponibil în Beijing și Shanghai, însă poate fi utilizat în Guangzhou sau Qingdao și, în curând, în Shenzhen. (sursă)

 

Google plănuiește îmbunătățirea tool-ului său de autentificare în doi pași.

Google va adăuga o măsură adițională de securitate, care va avea și un factor fizic. Acest nou protocol de securitate este adresat utilizatorilor high-profile, fiind menit să îi protejeze pe aceștia de atacuri cibernetice motivate politic. Noul serviciu al Google se va numi Advanced Protection Program și ar putea fi lansat în octombrie. Astfel, pentru accesul în servicii precum Gmail sau Google Drive, ar putea fi folosite coduri de securitate stocate pe dispozitive USB. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.