Facebook permite comenzi de mâncare prin aplicația sa, Amazon se aliază cu Microsoft pe segmentul AI și dezvoltă propria linie de articole sportive, iar Rusia va emite propria sa monedă virtuală

 

Facebook anunță lansarea funcției prin care utilizatorii săi din SUA pot comanda mâncare direct prin intermediul aplicației

În locul competiției, Facebook a încheiat parteneriate cu mai mulți jucători din acest domeniu și cu mai multe lanțuri de restaurant. Utilizatorii vor găsi noua opțiune “Order Food” în meniul Explore din cardul aplicației Facebook. Acolo se pot găsi restauranteși se pot plasa comenzi. Userii pot citi și recenzii ale prietenilor în legătură cu serviciile de comandă de mâncare. (sursă)

 

UberEats înregistrează creșteri de până la 10% și este principalul motor de creștere pentru compania-mamă.

Pe piețele pe care este prezentă, UberEats a crescut cu 8-10%, ceea ce înseamnă între 700 și 870 de milioane USD cifră de afaceri. Astfel, UberEats este evaluate la 3 miliarde USD. Compania concurentă. GrubHub, evaluată la 4,1 miliarde USD, a raportat vânzări brute de 880 de milioane USD în T2. O comandă medie UberEats este mai mare decât o cursă medie cu Uber. (sursă)

 

Spotcap, start-up fintech din Berlin, obține o finanțare de 26 de milioane USD.

Spotcap a acordat până în prezent 120 de milioane EUR în linii de credit pentru IMM-uri și lucrează cu peste 10.000 de intermediari în cadrul rețelei sale de distribuție. Capitalul obținut va fi folosit pentru investiții în creșterea rețelei în următorul an. Spotcap operează în prezent în Spania, Olanda, Marea Britanie, Australia și Noua Zeelandă.  (sursă)

 

Steve Wozniak lansează Woz U, o nouă platformă de educație online.

Woz U promovează joburile în tehnologie și abilitățile necesare pentru intrarea în această industrie. Wozniak are drept obiectiv deținerea a 30 de locații fizice la nivel global. Platforma sa va oferi cursuri pe o multitudine de subiecte, de la inginerie software la dezvoltare de aplicații mobile și cybersecurity. Metoda de monetizare a cursurilor nu a fost încă dezvăluită. (sursă)

 

Rusia va emite propria sa monedă virtuală, CryptoRubla.

Președintele rus Vladimir Putin a declarat oficial la o ședință în Moscova că Rusia va emite propria sa monedă virtuală. CryptoRubla nu va putea fi colectată prin minare și va fi emisă și controlată de autorități. CryptoRubla va putea fi schimbată pentru ruble obișnuite oricând, iar dacă deținătorul de CryptoRuble nu știe proveniența lor sau a avut de câștigat de pe urma tranzacției va fi taxat cu 13% din volumul acesteia. (sursă)

 

Amazon și Microsoft dezvoltă alianța pe zona de AI.

Cele două companii lansează noi too-uri care facilitează developerilor folosirea de software AI open-source. Această mișcare vine în contextul în care cele două companii au agreat colaborarea dintre cei doi asistenți virtuali, Alexa și Cortana. Developerii pot folosi Gluon, o interfață de programare bazată pe Python. (sursă)

 

IKEA investește în XL Hybrids, companie specializată în transformarea vehiculelor pe gaz și benzină în mașini electrice hybrid.

XL Hybrids a obținut 22 de milioane USD finanțare. În cadrul acestei runde a participat și IKEA. XL Hybrids targetează flotele de mașini ale companiilor și le promite acestora economii consistente prin înlocuirea vehiculelor lor actuale cu versiuni electrice sau hibrid. Electrificarea este disponibilă pentru majoritatea claselor de vehicule. IKEA deține o flotă masivă pentru livrările sale.  (sursă)

 

Amazon dezvoltă propria sa linie de articole vestimentare sportive.

Amazon lucrează cu furnizori și producători de echipament sportive în vederea concurenței pe aceastî piață cu Nike și Lululemon. Proiectul se află încă în stadiu incipient, însă Amazon a comandat mai multe tipuri de articole. Retailerul comandă mărfuri noi de obicei atunci când dorește să își completeze oferta. Anumite branduri aleg să nu vândă pe Amazon, iar compania dorește să poată oferi și acele branduri clienților săi pentru a-i reține în continuare pe propria platformă. (sursă)

 

Shell achiziționează NewMotion, operator de rețea de încărcare pentru vehicule electrice.

NewMotion a fost lansat în 2009 este una dintre cele mai mari rețele de puncte de încărcare pentru vehiculele electrice din Europa. Tehnologia sa va fi integrată în cadrul Shell, inclusiv locațiile sale retail de-a lungul continentului. Achiziția reprezintă un pas incipient în oferirea mai multor opțiuni de realimentare pentru clienți, declară VP-ul diviziei de combustibili alternativi a Shell. (sursă)

 

Studiu Piper Jaffray: Snapchat este mai populară ca oricând în rândul adolescenților din SUA.

Piper Jaffray conduce sondaje în mod regulat în rândul adolescenților privitor la obieceiurile de consum media ale acestora. Sondajul acestei toamne a revelat că 47% dintre respondenți consideră Snapchat rețeaua lor socială favorită, în creștere față de 39% în primăvară. Snapchat se află sub presiune pe piață, în condițiile în care Instagram copiază multe din funcțiile sale, reușind în acest mod să acapareze o cotă de piață din ce în ce mai mare. (sursă)

 

Asos va oferi livrare în aceeași zi clienților săi din Londra

Clienții Asos Instant vor putea primi comenzile efectuate înainte de ora 10 AM în aceeași zi la una din cele 122 de locații de pick-up din Londra între 6 și 10 PM. Serviciul va fi taxat cu 12,95 GBP per colet. Această opțiune de livrare este oferită prin colaborare cu On the dot, parte din CitySprint Group și se adaugă celor deja existente în cadrul Asos. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.