Amazon și Garmin integrează Alexa în mașini, IBM lansează o soluție blockchain de plăți cross-border, Asos are o creștere a veniturilor de 33% în 2017, iar Alphabet construiește un cartier smart în Toronto

 

PayPal oferă comercianților de a accepta plăți prin aplicația mobile Venmo.

Venmo face parte din rețeaua PayPal încă din 2013 și este una dintre cele mai populare aplicații de plăți P2P din SUA. PayPal a făcut această mișcare pentru a clienții tineri. Utilizatorii Venmo vor putea plăti cumpărăturile făcute pe site-urile mobile ale comercianților care acceptă plăți prin PayPal, inclusiv mari retaileri precum Foot Locker, Lululemon sau Forever21. Comercianții vor fi taxați pentru procesarea plăților prin Venmo. (sursă)

 

BBVA lansează o nouă aplicație și intră pe piața de mobile banking.

Noua aplicație a BBVA se numește Tuyyo și este disponibilă atât pe iOS cât și pe Android. Tuyyo permite transferuri de bani P2P din SUA în Mexic, cu obiectivul de a facilita acest serviciu către înteaga Americă de Sud și regiunea Caraibilor. Piața transferurilor de bani intercontinentală este de 73 de miliarde USD anual, 27 de miliarde fiind transferuri de bani între SUA și Mexic. (sursă)

 

Amazon și Garmin integrează Alexa în vehicule.

Garmin a anunțat un nou device integrat cu Alexa care permite șoferilor să pună muzică, să ofere indicații geografice, să ofere rapoarte de trafic și altele. Dispozitivul Garmin Speak are prețul de 149,99 USD și este un Echo Dot pentru mașini. Acesta se montează pe parbriz și se sincronizează cu smartphone-ul șoferului. (sursă)

 

SoftBank plănuiește lansarea unui nou fond de investiții în zona tech.

SoftBank se află în discuții preliminare pentru a lansa un fond de investiții în tehnologie, posibil chiar mai mare decât Vision Fund. Printre susținătorii noului proiect se numără fondurile suverane din Arabia Saudită și Emiratele Arabe Unite. De asemenea, există mai multe fonduri interesate să investească pe viitor în piața de tehnologie din SUA. (sursă)

 

IBM lansează o soluție blockchain de plăți cross-border.

IBM a colaborat cu KlickEx Group și Stellar pentru lansarea noii tehnologii, destinată să eficientizeze plățile la nivel global, atât pentru consumatori cât și pentru companii. KlickEx Group este o companie regională de servicii financiare care gestionează 60% din schimburile financiare retail în regiunile Europa și Pacific, iar Stellar este un ONG care promovează folosirea de rețele blockchain open-source pentru servicii financiare. (sursă)

 

Flipkart depășește Amazon India în ce privește vânzările de sezon.

Sezonul festiv de cumpărături a avut o creștere de 40% față de anul precedent. Cota Flipkart din vânzările acestui sezon a crescut la 50% de la 45% în 2016. Mai multe companii de procesare de plăți au estimat că sezonul festiv din India a adus vânzări totale de aprox. 2,25 miliarde USD. Retururile se ridică însă la 20-30% din totalul vânzărilor, ceea ce va scădea cifrele nete de vânzări și profituri. (sursă)

 

Asos înregistrează o creștere de 33% a veniturilor în 2017.

Retailerul online a avtut venituri de 1,9 miliarde GBP anul acesta până la 31 august. Profiturile înainte de colectarea impozitelor au crescut cu 145%, la 80 de milioane GBP. Asos a înregistrat performanțe solide la nivel internațional, ceea ce a dus la mărirea previziunilor de creștere a business-ului. Veniturile internaționale au crescut cu 36%, la 1,17 miliarde GBP, cele din Marea Britanie cu 16%. (sursă)

 

Alphabet va construi un cartier smart în Toronto prin intermediul Sidewalk Labs.

Google Canada își va reloca sediul în noul cartier Quayside. Compania va investi în jur de 50 de milioane USD în faza de proiectare și testare a noului cartier smart, conform unui comunicat de presă. Întregul proiect ar putea costa 1 miliard USD, plus încă 1,25 de miliarde USD pentru municipalitatea Toronto. Proiectul conține revitalizarea infrastructurii, crearea de locuințela prețuri avantajoase și crearea de politici guvernamentale legate de data protection. (sursă)
Snap și NBC lansează un studio pentru producția de show-uri pe Snapchat.

Detaliile financiare ale colaborării nu au fost date publicității. Companiile au declarat că NBC Sports va continua parteneriatele cu Snapchat și Buzzfeed în vederea creării de clipuri video pentru Discover în timpul Olimpiadei de Iarnă din 2018 din Coreea de Sud. În August, Snap a declarat că programele de știri transmise prin rețeaua sa au adunat peste 29 de milioane de vizualizări și că peste 40% dintre spectatori au urmărit programul cel puțin 3 zile pe săptămână. (sursă)

 

YouTube lansează un serial video VR intitulat “The Confessional”.

În serialul de comedie își fac apariția Trevor Noah, Judd Apatow sau Howie Mandel. Prin această mișcare Google face un nou pas în cursa contra Facebook de a atrage utilizatori către platforma sa. Crearea serialului a fost finanțată de Googlem care a acordat un grant de producție studioului Felix & Paul din Montreal. Printre partenerii pe zona VR ai Google se mai numără Vogue și NFL. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.