Cisco și Google colaborează pe zona de cloud, JP Morgan oferă un serviciu de banking mobile-only, Vision Fund al SoftBank declară un profit de 3 mld USD, iar Amazon lansează abonamente premium pentru Alexa

 

Google și Cisco încheie un parteneriat pe zona de cloud.

Cele două companii își unesc tehnologiile pentru a ajuta companiile să fie mai competitive pe piață. Prin actualul acord, cei doi gigantic tech vor oferi medii mixte de computing. Cisco și-a dorit să devină un supplier major pe zona de cloud, iar Google dorește să recupereze timpul pierdut. Cele două vor concura cu Amazon și Microsoft pe zona de cloud. (sursă)

 

Amazon lansează un smart lock pentru livrări la domiciliu.

Prin Amazon Key, abonații Prime vor putea cere să li se livreze comanda direct acasă. Clienții vor oferi acces remote curierilor, care vor plasa comanda direct în casă. Acest program este demarat în tandem cu Amazon Cloud Cam, o camera de securitate de 120 USD. Pentru a putea oferii acces remote pentru curieri și alte persoane, clienții vor fi nevoiți să achiziționeze Kit-ul Amazon Key-In-Home, care include o încuietoare smart, pentru 250 USD. (sursă)

 

WeChat încheie un parteneriat cu start-up-ul EMQ pentru a oferi transferuri de bani P2P.

Compania fintech din Hong Kong EMQ permite WeChat să ofere un nou canal de transfer de bani pentru cei 170.000 de lucrători migranți filipinezi din oraș. Utilizatorii WeRemit vor putea trimite bani prin WeChat fără taxe adiționale și pot confirma transferul în mai puțin de 10 minute. Lucrătorii filipinezi trimit anual peste 800 de milioane USD cross-border anual. (sursă)

 

JP Morgan oferă banking mobile-only prin aplicația Finn.

Serviciul se adresează în special celor din generația Millennials și s-a lansat după ce un an a fost în versiune test. Conform cercetărilor Finn, membrii acestei generații iau decizii bazate în special pe emoții. Finn oferă acetor clienți funcții de autosave și posibilitatea de a folosi emoji pentru a da un rating tranzacțiilor. Noua aplicație permite sign-up direct de pe telefon și oferă un depozit de 50 USD ca bonus pentru înscriere. (sursă)

GrubHub raportează o creștere de 32% a veniturilor pe trimestrul 3.

GrubHub demonstrează că a rămas platforma favorită de comenzi de mâncare a americanilor, înregistrând venituri de 163 de milioane USD în T3. Numărul de clienți activi a crescut cu 28%, la 9,81 milioane. Volumul comenzilor a crescut cu 14% și vânzările brute de mâncare cu 18%. GrubHub se așteaptă la vânzări de 800 de milioane USD în 2018. (sursă)

 

SoftBank declară vă Vision Fund are profituri de 3 miliarde USD.

Conform Msayoshi Son, CEO SoftBank, Vision Fund a avut un ROI de 22% în ultimele 5 luni, cifră bazată pe cele mai noi evaluări ale companiilor finanțate. Din cauza politicilor lor de investiții, SoftBank și partenerul său în cadrul Vision, guvernul din Arabia Saudită, au fost acuzați că supraevaluează companiile tech și cresc astfel prețurile pe piață. (sursă)

 

Amazon introduce abonamente premium pentru conținut Alexa.

Prin Alexa, Amazon a acaparat 70% din piața de smart speakere controlate vocal. Prin noul serviciu, developerii vor putea monetiza aplicațiile voce create. Primul serviciu la care se poate face abonament este Jeopardy!, primul creator de skill-uri care primește acces la noile tool-uri pentru developeri. (sursă)

 

Coreea de Sud testează un sistem de livrare cu drone.

Guvernul sud-coreean a demarat livrări cu drone în municipalitatea Sejong. Ministerul Comerțului din țara asiatică testează un serviciu prin care dronele livrează pachete de la un oficiu poștal din Sejong către locații virane. Ministerul a declarat că ia în calcul posibilitatea unui sistem de livrare cu drone autonome în zonele urbane și un parteneriat cu Korea Post pentru livrarea de colete și scrisori în regiunile izolate. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.