eMAG anunță data pentru Black Friday, Paralela 45 raportează o creștere de 22% în primele 9 luni din 2017, Libra Bank lansează un chatbot, iar Estee Lauder pariază pe online

 

→ eMag a anunțat data pentru Black Friday 2017: 17 noiembrie

Black Friday va fi la eMag pe 17 noiembrie. Cel mai are retailer online din România va avea peste 2.000.000 de produse în ofertă. Anul acesta vor participa și peste 4.000 de selleri din Marketplace. Tudor Manea, General Manager eMAG:„De la an la an, Black Friday este un fenomen din ce în ce mai spectaculos. Plecând de la succesul de anul trecut ne-am pregătit în ultimele 10 luni și vom avea oferte pentru toți clienții”.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/emag-a-anuntat-data-pentru-black-friday-2017-17350007


→ Planurile Paralela 45: proiecte offline, platformă pentru turism corporate, noi agenții deschise și charter în premieră către Albania

Paralela 45 a raportat pentru primele 9 luni ale acestui an o creștere cu 22% a volumului de vânzări, numărul turiștilor crescând cu 17%. Rezultatele obținute de agenție se datorează, după cum explică reprezentanții acesteia, strategiei de comunicare și vânzare orientată către mediul online, dar și varietății produselor turistice.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/turism/planurile-paralela-45-proiecte-offline-platforma-pentru-turismul-corporate-noi-agentii-deschise-si-charter-in-premiera-catre-albania-17347963


→ eMAG lansează cu Raiffeisen Bank un card pentru cumpărături în rate fără dobândă

Prin acest card clienții pot face cumpărături, atât de la eMAG, cât și de la partenerii din Marketplace, în valoare de până la 30.000 de lei. Suma poate fi achitată în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Dacă nu doresc să achite în rate, clienții pot opta pentru plata integrală, având 56 de zile fără dobândă. Cardul de credit Mastercard permite acumularea de puncte de loialitate de până la 10% din valoarea produselor.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/banci/emag-lanseaza-cu-raiffeisen-bank-un-card-pentru-cumparaturi-in-rate-fara-dobanda-17348874


→ Black Friday 2017: Cum se pregatesc retailerii si curierii pentru “blestemul” din noiembrie

Desi vanzarile explodeaza si trendul de crestere se mentine si dupa incheierea Black Friday, retailerii prezenti in a doua zi a retailArena numesc acest eveniment un “blestem”, din cauza nivelului foarte ridicat de presiune intr-o perioada foarte scurta. Asa ca toti se pregatesc cu oferte, in online sau offline, in timp ce curierii au inceput inca din iulie sa se pregateasca temeinic.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215289/black-friday-2017-cum-se-pregatesc-retailerii-si-curierii.html


→ Libra Internet Bank a lansat un serviciu de chatbot cu capabilitati video prin care clientii se pot inrola si accesa credite online

Libra Internet Bank a lansat un serviciu de chatbot cu capabilitati video prin care poate sa identifice la distanta noii clienti si sa le deschida 100% online un cont, fara ca acestia sa fie obligati sa mai vireze un leu din contul altei banci pentru activarea contului curent. Potrivit managerului Libra Internet Bank, in prezent, doar clientii romani din diaspora care doresc sa isi deschida cont online in Romania, fara sa vina in tara, mai folosesc varianta de penny transfer, restul interactiunilor mutandu-se in zona de chatbot.

Sursa – http://www.wall-street.ro/special/future-banking/215203/libra-internet-bank-a-lansat-un-serviciu-de-chatbot-cu-capabilitati-video-prin-care-poate-inrola-la-distanta-noii-clienti.html


→ Peste 400 de profesioniști în eCommerce reuniți la Evenimentul Premium de Comerț Electronic TeCOMM

Pe 24 și 25 octombrie Cluj-Napoca a găzduit cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa de Est. Peste 400 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști ai comerțului electronic și-au dat întâlnire pentru a lua parte la +50 de prezentări purtate de către top playerii eCommerce-ului național și internațional.Industria eCommerce-ului  a înregistrat o creștere masivă în ultimi ani, de accea din dorința de a oferi participanților un conținut relevant și concentrat în informații utile anul acesta evenimentul a fost structurat pe două zile pe domenii de interes diversificate.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/26/400-de-profesionisti-in-ecommerce-reuniti-la-evenimentul-premium-de-comert-electronic-tecomm/


→ Vegis.ro, afaceri de 1.360.000 Euro în primele 9 luni din 2017 și creștere de 30%

Magazinul online de produse naturiste Vegis.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 1,36 milioane de euro în primele 9 luni ale acestui an, în creștere cu 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost produsele apicole și alimentele bio, cu creșteri de 40%, respectiv 30% față de perioada ianuarie – septembrie 2016. “În ultimul an categoria Alimente Bio a crescut ca importanță în portofoliul nostru atât datorită interesului tot mai mare acordat de către consumatori, cât și a lărgirii gamei. Momentan avem aproape 2000 de produse în categoria Alimente, listate pe site și aflate în stoc permanent în depozitul nostru din Brașov” declară Mihai Bucuroiu, fondator și director de dezvoltare Vegis.ro.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/24/vegis-ro-afaceri-de-1-360-000-euro-in-primele-9-luni-ale-anului-si-o-crestere-de-30/


→ Producătorul de cosmetice Estée Lauder pariază pe retail propriu şi online după ce businessul a sărit de 10 mil. Euro

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, iar anul trecut a depăşit pentru prima dată pragul de 10 milioane de euro cifră de afaceri. Mai mult, compania estimează că şi în 2017 va menţine un trend ascendent al businessului, avansul fiind susţinut de deschiderea de noi magazine proprii monobrand, de lansarea de noi branduri şi de intrarea pe online.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/producatorul-de-cosmetice-est-e-lauder-pariaza-pe-retail-propriu-si-online-dupa-ce-businessul-a-sarit-de-10-mil-euro-16777972


→ Alexandra Olteanu, Initiative: Campania de promovare a unui brand trebuie amplificată în media pentru a avea rezultate maxime

Jumătate dintre românii din mediul urban ţin cont de părerile şi recomandările unor influenţatori, înainte de a achiziţiona un produs sau serviciu, fie că este vorba despre familie şi prieteni, profesionişti, jurnalişti, bloggeri/vloggeri sau vedete.Astfel, principalele canale pe care românii din mediul urban le folosesc zilnic sunt reţelele sociale (accesate de 80% dintre aceştia), TV-ul (74%), radioul (55%), publicaţiile online (45%), forumurile (20%), ziarele (19%), blogurile (18%), revistele (15%) şi vlogurile (11%), potrivit datelor unui studiu pe care agenţia Initiative l-a realizat, în parteneriat cu iSense Solutions la nivel urban, care urmăreşte impactul influenţatorilor cheie în diverse categorii de consum.

Sursa – http://www.zf.ro/media-advertising/alexandra-olteanu-initiative-campania-de-promovare-a-unui-brand-trebuie-amplificata-in-media-pentru-a-avea-rezultate-maxime-16790706


→ Plăţile electronice ar putea aduce beneficii de până la 470 mld. dolari în 100 dintre marile oraşe ale lumii

Adoptarea pe scară mai largă a plăţilor electronice, cum ar fi cardurile şi plăţile mobile, ar putea genera un beneficiu net total de până la 470 miliarde de dolari pe an în 100 dintre marile oraşe ale lumii, inclusiv Bucureştiul, incluse într-un studiu care a analizat impactul economic al unei utilizări mai frecvente a plăţilor digitale realizat de Roubini ThoughtLab şi comandat de Visa. Beneficiul net total este echivalentul a 3% din media PIB-ului pentru aceste oraşe, potrivit unui comunicat de presă trimis de autorii studiului.

Sursa – http://m.businessmagazin.ro/actualitate/platile-electronice-ar-putea-aduce-beneficii-de-pana-la-470-mld-dolari-in-100-dintre-marile-orase-ale-lumii-16790596

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.