Facebook raportează profituri peste estimări, Amazon introduce o funcție AR, Tesla raportează cea mai mare pierdere trimestrială din istoria sa, iar Google contestă amenda primită de la UE

 

Facebook raportează profituri peste estimări în trimestrul 3.

Veniturile totale din publicitate ale companiei au crescut cu 49%, la 10,14 miliarde USD. 88% din venitui din advertising a fost pe mobile. Facebook a declarat că aprox. 2,07 miliarde de oameni au folosit lunar serviciul său. Venitul net al companiei a crescut la 4,7 miliarde USD, de la 2,6 miliarde USD în aceeași perioadă din anul precedent. (sursă)

 

Ctrip achiziționează site-ul de travel discovery Trip, cunoscut până de curând ca Gogobot.

Peste 60 de milioane de oameni au folosit Trip, care reprezintă o modalitate unificată de a plănui o călătorie. Trip oferă multiple moduri de călătorie, cazare, transport și experiențe. Planning-ul unei călătorii intră în multe aspecte, precum transportul, cazarea, etc., asepcte care pot fi efectuate pe multiple platforme. Trip unifică platformele. Ctrip concurează astfel mai îndeaproape cu AirBnb. (sursă)

 

Grab lansează propria sa soluție de plăți cashless in-store.

Serviciul GrabPay reprezintă cea mai mare mișcare pentru o companie de transport în afara segmentului ei principal. Platforma va fi disponibilă pentru 20.000 de comercianți din Singapore care fac tranzacții cash, conform companiei. În faza de lansare, s-au înscris 25 de restaurante și chioșcuri. Pentru primele 6 luni, acești comercianți nu vor plăti comisioane pe tranzacții. Clienții care folosesc aplicația GrabPay vor câștiga puncte de loialitate GrabRewards prin utilizarea portofelului electronic. (sursă)

 

JD investește 19 milioane USD în brandul de fashion thailandez Pomelo.

Pomelo este un site fashion fondat în 2014 și care vinde propriul brand de îmbrăcăminte în Asia de Sud-Est. Compania livrează în peste 40 de țări, dar business-ul său este concentrat pe piața din Thailanda, Indonezia și Singapore. Noua infuzie de capital va fi folosită pentru creșterea capacității de producție a Pomelo și creșterea pieței din Indonezia. (sursă)

 

Google întrerupe funcția care permite obținerea de informații și efectuarea de rezervări de zboruri.

Tool-ul Google a fost lansat în 2011, în urma achiziției de 700 de milioane a ITA Software, un broker online de rezervări de zboruri. Pentru aprobarea tranzacției, instanța federală de judecată a impus Google să afișeze serviciul QPX al ITA care să includă informații despre zboruri și să fie disponibil pentru terțe părți. Conform unui purtător de cuvânt, Google a închis serviciul din cauza interesului scăzut. (sursă)

 

Amazon introduce funcția AR View care permite clienților să vizualizeze produse online în propriul spațiu de locuit.

Funcția AR View folosește camera smartphone-ului. Mii de produse pot fi vizualizate prin AR direct în locuința utilizatorului. Amazon folosește tehnologia ARKit a Apple, tehnologie folosit și de IKEA. Acest kit permite adăugarea de funcționalități AR în aplicațiile mobile de către developeri. AR View este funcțional numai pe iPhone 6S sau versiuni mai noi, dotate cu iOS 11. (sursă)

 

Yelp raportează venituri nete de 222 de milioane USD în trimestrul 3.

Cifra reprezintă o creștere de 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Venitul net ajustat a fost de 25,4 milioane USD, față de 18,4 milioane USD față de T3 2016. Estimările pentru T4 nu sunt însă conform așteptărilor. Yelp a estimat venituri între 211 milioane USD și 216 milioane USD pe T4, mult sub cele 233 de milioane USD estimate de analiști. Traficul Yelp a crescut cu aprox. 21%. (sursă)

 

Flipkart și Decathlon încheie un parteneriat.

În urma acestui acord, Flipkart va vinde online echipament sportiv de la retailerul francez, inclusiv produse de fitness, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Flipkart a declarat că produsele Decathlon vor fi disponibile la același preț ca în magazinele fizice. Și Amazon India vinde produse Decathlon pe platforma sa, însă la prețuri mai mari. Reprezentanții Flipkart au declarat că până în decembrie vor fi lansate pe platformă peste 30 de linii de produse sport. (sursă)

 

HelloFresh vinde acțiuni cu 11,91 USD per unitate în cadrul IPO-ului.

Compania berlineză urmează să obțină în jur de 369 de milioane USD, poziționând valoarea companiei la 2 miliarde USD, o cifră sub ultima evaluare de 2,5 miliarde USD. Concurentul Blue Apron vinde acțiuni la jumătate din prețul din cadrul IPO-ului său din iunie. HelloFresh a avut venituri de 505 milioane USD și pierderi de 66 de milioane USD în primele 6 luni din 2017, Blue Apron 483 de milioane USD și pierderi de 84 de milioane USD în aceeași perioadă. (sursă)

 

Tesla raportează cea mai mare pierdere trimestrială din istoria sa.

Compania a declarat că va întrerupe producția vehiculelor sale Model S și Model X. Tesla plănuiește reducerea cu 10% a numărului de Model S și Model X produse în trimestrul 4 și realocarea resurselor către cel mai nou model al său, Model 3. Compania se așteaptă la 5000 de vehicule Model 3 produse pe săptămâne la finalul trimestrului 1 2018. Tesla a declarat că în octombrie a produs doar 260 de vehicule, mult sub obiectivul său de 1500. (sursă)

 

Google contestă vehement amenda de 2,4 miliarde USD primită în iunie de la UE pentru practici competitive antitrust și face apel.

Google a declarat că UE și-a bazat decizia pe teorii antitrust netestate și că a ignorat practicile competitive ale altor companii, precum Amazon sau EBay. Conform Google, amenda aplicată de Comisia Europeană nu a fost meritată, semnalând că autoritățile europene s-au arătat inițial deschise să rezolve amiabil situația. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.