ARMO lansează Ghidul pentru Black Friday 2017, șeful eMAG, vorbește despre robotică și AI, Fashion Days analizează preferințele clienților din România, Bulgaria și Ungaria, Mega Image lansează magazin online în variantă beta, iar Banca Transilvania intră în zona fintech

 

→ Asociația Română a Magazinelor Online a lansat ghidul pentru Black Friday 2017

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat versiunea 2017 a ghidului pentru Black Friday, disponibil pe site-ul asociației.  Ghidul este adresat retailerilor, dar și clienților cu scopul de a le facilita informarea înaintea celui mai important eveniment de shopping al anului. Ghidul cuprinde informații specifice pentru fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la faza de prospecție, planificare și derulare a achizițiilor în cazul clienților, la organizarea cataloagelor de produse, a stocurilor, plăților și livrărilor, dar și a procesului post-vânzare.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/30/asociatia-romana-a-magazinelor-online-a-lansat-ghidul-pentru-black-friday-2017/


→ iQuest continuă expansiunea pe piaţa europeană, estimând o cifră de afaceri de 32 milioane de euro pentru 2017

iQuest, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de software și soluții IT, continuă expansiunea pe piaţa vest europeană, adaugând portofoliului său noi servicii şi produse software în domeniul Customer Engagement Commerce și Internet of Things. Recent, compania și-a mutat operațiunile centrului din Cluj-Napoca într-un nou sediu modern de birouri clasa A+ și continuă să angajeze pe toate tehnologiile și specializările. Pentru 2017, iQuest estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de euro, în creștere cu 8 procente comparativ cu anul trecut. Pentru anul viitor, se estimează venituri de peste 35 milioane de euro, iar acest lucru va presupune o creştere continuă şi a numărului de angajaţi.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/31/iquest-continua-expansiunea-pe-piata-europeana-estimand-o-cifra-de-afaceri-de-32-milioane-de-euro-pentru-2017/


→ Studiu Quickmobile – Românii au plătit în avans, integral, peste 1,5 milioane de euro pentru 1.200 de smartphone-uri iPhone X

În doar trei zile, Quickmobile, cel mai mare specialist tech din România, a înregistrat precomenzi pentru 1.200 de smartphone-uri iPhone X.  Toate telefoanele au fost achitate de către români integral, valoarea totală a acestora depășind 1,5 milioane de euro. Comenzile vor fi livrate către primii clienți din România începând cu 6 noiembrie, Quickmobile fiind, și de această dată, primul retailer local care livrează noile iPhone-uri.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/31/studiu-quickmobile-romanii-au-platit-in-avans-integral-peste-15-milioane-de-euro-pentru-1-200-de-smartphone-uri-iphone-x/


→ Analiză PwC – România are un potenţial foarte mare de dezvoltare în sectorul IT, însă se clasează pe ultimul loc în UE la gradul de digitalizare

România se clasează pe locul 28 în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte indicele DESI- Digital Economic and Society Index, calculat de Comisia Europeană, însă are un potenţial foarte mare de dezvoltare în acest domeniu, arată o analiză PwC, dată publicităţii cu ocazia conferinţei Digital Romania Forum.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/31/analiza-pwc-romania-are-un-potential-foarte-mare-de-dezvoltare-in-sectorul-it-insa-se-claseaza-pe-ultimul-loc-in-ue-la-gradul-de-digitalizare/


→ AVstore.ro organizează evenimentul SONY Live Experience

AVstore.ro, cel mai mare showroom specializat Hi-Fi din România și totodată SONY Premium Retailer, a organizat un eveniment menit să le ofere participanților o experiență live de audiții muzicale, home cinema și gaming pe suport 100% marca SONY. Împărțit în trei segmente principale, evenimentul a demonstrat excelența produselor high-end ale producătorului japonez în fiecare dintre domeniile mai sus menționate.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/31/avstore-ro-organizeaza-evenimentul-sony-live-experience/


→ Analiză Fashion Days: Preferințele clienților în materie de fashion online în România, Bulgaria și Ungaria, în primele 10 luni ale anului

În primele zece luni ale anului, un client din România și Ungaria a plasat, în medie, 4 comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei țări în care este prezent Fashion Days, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/analiza-fashion-days-preferintele-clientilor-in-materie-de-fashion-online-in-romania-bulgaria-si-ungaria-in-primele-zece-luni-ale-anului-17362342


→ Answear.ro: București, orașul de unde sunt plasate cele mai multe comenzi pe site-urile de modă

”Anul acesta segmentul de fashion online a fost vedeta eCommerce-ului local. Cu o piață mai educată și o diversificare puternică a produselor, site-urile de modă au devenit un canal de shopping de încredere pentru români. Până acum, 2017 a fost cel mai bun an pentru noi, Answear.ro având cu 130% mai multe comenzi față de aceeși perioadă din 2016”, a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/bucuresti-orasul-de-unde-sunt-plasate-cele-mai-multe-comenzi-pe-site-urile-de-moda-17359598


→ Retailerul evoMAG dă startul Black Friday

evoMAG va desfășura ediția din acest an a Black Friday în intervalul 1 – 19 noiembrie, pe parcursul a 3 runde de reduceri, 1 – 5 noiembrie, 7 – 14 noiembrie și 17 – 19 noiembrie. În fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri în rundele anterioare. De Black Friday, clienții vor putea achiziționa televizoare de la 349 lei sau cu prețuri reduse aproape la jumătate, telefoane mobile, electrocasnice reduse, etc.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-evomag-da-startul-black-friday-17359564


→ PayU: Top 3 direcții observate în comerțul electronic în acest an

În ultimii 10 ani, numărul de europeni care cumpără online s-a dublat de la 29,7%, în 2007, la 55%, în 2017. Comerțul electronic este din ce în ce mai popular și în România, în primele 9 luni ale anului remarcându-se 3 direcții importante. Marius Costin, Country Manager PayU România:  “Aceste trenduri și direcții oferă o perspectivă asupra evoluției pieței e-commerce, a comportamentului de consum și sunt un bun indicator pentru magazinele online în dezvoltare și pentru start-up-uri”.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/top-3-directii-observate-in-comertul-electronic-in-acest-an-17358446


→ Studiu GfK: Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români

Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români, căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare și compararea prețurilor fiind comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/telefonul-mobil-a-devenit-cel-mai-important-instrument-de-shopping-pentru-46-dintre-romani-17357008


→ Mega Image deschide propriul magazin online

Retailerul Mega Image, parte a grupului Ahold-Delhaize, a lansat propriul magazin online, disponibil in prezent in varianta beta. Magazinul online al Mega Image cuprinde 15 categorii de produse, care pot fi comandate online si ulterior pot fi livrate acasa. Comanda minima este de 50 de lei, iar transportul este gratuit. In plus, clientii care locuiesc in Bucuresti pot opta pentru ridicarea produselor din cele 12 puncte amenajate la nivelul Capitalei.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215461/mega-image-deschide-propriul-magazin-online.html


→ Black Friday 2017 in Romania: Al 7-lea an de febra a reducerilor

Black Friday 2017 in Romania a inceput deja in randul mai multor retailari onlinec care au decis sa declanseze febra cumparaturilor chiar de la sfarsitul lunii octombrie. Aflata la a 7-a editie pe plaiurile tarii noastre, “sarbatoarea reducerilor” promite sa depasasca din nou asteptarile organizatorilor, ale caror servere vor fi puse la grea incercare. O scurta retrospectiva a celor 6 ani de Black Friday in Romania.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215465/black-friday-2017-n-rom-nia-6-ani-de-sarbatoarea-reducerilor.html


→ C Solution vrea sa ajunga la 30.000 de colete livrate lunar prin pachetomate

Dragos Focsa, manager de dezvoltare in cadrul C Solution, spune ca ”dezvoltarea retailului online a facut ca livrarea coletelor prin metoda door2door sa devina veriga slaba”. Managerul de dezvoltare spune ca aglomerarea din segmentul curieratului clasic este unul dintre motivele pentru care C Solution a dezvoltat ”pachetomatul”, o retea de ”cutii postale” de unde clientii sa-si poata ridica singuri coletele,

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215413/c-solution-30-000-colete-livrate-lunar-click-collect.html


→ Grupul Financiar Banca Transilvania paseste in lumea fintech si devine actionarul unui start-up din industrie

BT Investments, companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, a devenit actionar al companiei Timesafe, dezvoltatorul aplicatiei de plati Pago. Tranzactia a fost intermediata de BT Capital PArtners, divizia de investment banking a Grupului Financiar Banca Transilvania, conform unui comunicat de presa emis de catre grup.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/215403/grupul-financiar-banca-transilvania-paseste-in-lumea-fintech.html


→ Iulian Stanciu, eMAG: predictii despre robotica, inteligenta artificiala si algoritmii care vor inlocui forta de munca umana

Iulian Stanciu, a lansat in premiera la Retail Arena o predictie cu privire la impactul robotilor si inteligentei artificiale asupra pietei muncii. El se asteapta ca 10 ani de zile Romania sa fie ferita de provocarea inlocuirii fortei de munca cu roboti, dar in momentul in care costul cu forta de munca va depasi 1.000 de euro, oamenii vor fi inlocuiti in unele industrii.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/oamenii-din-spatele-codului/215318/seful-emag-despre-robotica-si-algoritmii-care-elimina-forta-de-munca.html


→ Retailerul online Remixshop estimează anul acesta vânzări de peste 7,5 milioane euro în România

„Cel mai scump produs vândut a fost o haină Gucci, achiziţionată de un client din Bucureşti pentru 1.100 euro“. Remix Global AD, compania de origine bulgară specializată în comercializarea online de articole de îmbrăcăminte şi accesorii „second-hand”, estimează că va încheia anul acesta cu afaceri totale de peste 25 milioane euro, din care o treime vor fi generate de vânzările de pe plan local.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-remixshop-estimeaza-anul-acesta-vanzari-de-peste-7-5-milioane-euro-in-romania-16803926


→ Estée Lauder îşi extinde portofoliul cu un nou brand de machiaj

Grupul Estée Lauder, activ în distribuţia şi retailul de produse cosmetice de lux, a adus în România un nou brand, Smashbox, prezent pe categoria de machiaj. Produsele sunt disponibile începând cu 15 noiembrie în magazinele Douglas. Pentru început, acestea se vând în patru magazine din Bucureşti (Băneasa Shopping City, Afi Cotroceni, Unirea Shopping Center şi Bucuresti Mall), dar şi din online, urmând ca începând cu anul 2018 distribuţia să fie extinsă şi în provincie.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/est-e-lauder-isi-extinde-portofoliul-cu-un-nou-brand-de-machiaj-16803781


Conferința de Cloud, 23 noiembrie 2017, București, Hotel Pullman

Prima conferință dedicată exclusiv tehnologiei Microsoft cloud, ce propune soluții concrete și demo-uri în platforma Azure, abordarea corectă GDPR, dar și scenarii de utilizare Microsoft 365. Vor fi 2 track-uri: Track-ul de business, dedicat managerilor și persoanelor de decizie din cadrul tuturor companiilor interesate să afle cum Cloud-ul Microsoft poate să îi ajute prin reducerea costurilor, cresterea productivității, agilității și scalabilității organizațiilor pe care le conduc și Track-ul tehnic, pentru profesioniștii IT interesați să învețe despre Microsoft Azure și să interacționeze cu experți din domeniu.

Sursa – https://conferintadecloud.ro/

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.