Tencent deține 12% din Snapchat, Visa vinde mănuși NFC pentru Jocurile Olimpice de iarnă, Yotpo primește 51 de milioane USD finanțare, iar Amazon lansează Fire TV Stick Basic Edition

 

Tencent achiziționează o participație de 12% în Snapchat.

Tencent a investit prima oară în Snapchat în 2013. Acum și-a extins participația la 12% și va explora zona de mobile games și va implementa un newsfeed. Deși a lansat un redesign, aceste funcții nu fac parte din aplicație. Tencent a investit 2,1 miliarde USD pentru a deține o parte mai mare din Snapchat. (sursă)

 

Square raportează cifre peste așteptări în cadrul raportului trimestrial de încasări.

Venitul ajustat a crescut cu 45% la 257 de milioane USD în trimestrul 3. Compania a procesat un volum brut de plăți de 17,4 miliarde USD, în creștere cu 31% față de aceeași perioadă din 2016. Aproape jumătate din volumul de plăți a venit de la comercianții care efectuează plăți de peste 125.000 USD anual. Square își continuă campania de atragere a IMM-urilor către rețeaua sa. (sursă)

 

WalMart Pay este aproape de a depăși Apple Pay în ce privește plățile mobile în SUA.

WalMart Pay este disponibil în 4774 de magazine și atrage zeci de mii de noi utilizatori zilnic. Două treimi din clienții care folosesc aplicația o dată, o folosesc și a doua oară în 21 de zile. Astfel, WalMart se arată încrezător că aplicația sa va deveni mai populară decât aplicația similară a Apple. WalMart este cel mai mare retailer care nu folosește Apple Pay. WalMart Pay a fost lansată în decembrie 2015. (sursă)

 

Ford încheie un parteneriat cu Zotye Auto pentru producerea de mașini electrice în China.

Dord și Zotye vor deține fiecare câte 50% din noul joint venture și vor investi împreună 756 de milioane USD în producția de vehicule electrice. Parteneriatul are nevoie de acordul guvernului chinez pentru implementare. Ar urma ca mașinile să fie produse în viitoarea fabrică din provincia Zhejiang, pe care cele două companii o vor construi sub brandul Zotye Ford. (sursă)

 

BNP Paribas lansează WeChat Pay în Europa.

Serviciile de plată WeChat vor fi disponibile pentru început în Franța și ulterior pe tot continentul pentru toți comercianții care vor să faciliteze plăți pentru cei peste 7,4 milioane de turiști chinezi care vizitează Europa în fiecare an. WeChat Pay va fi implementat inițial în celebrele centre comerciale francize Galeries Lafayette Haussmann și BHV Marais. (sursă)

 

Visa vinde mănuși NFC pentru Jocurile Olimpice de iarnă.

Visa a pus în vânzare și alte gadgeturi echipate pentru plățile contactless în vederea cumpărăturilor la JO de iarnă. Mănușile vor veni cu un credit preplătit între 27 și 45 USD pentru încurajarea cumpărăturilor la olimpiada de iarnă din Coreea de Sud. De asemenea, sunt  disponibile insigne care costă 4,5 USD și un sticker NFC care se poate atașa pe orice obiect și care acceptă sume preplătite până la 180 USD. (sursă)

 

Facebook Messenger lansează un plugin pentru customer service.

Noul update a adăugat funcția Customer Chat, un plugin care permite business-urilor să întrețină conversații Facebook Messenger în cadrul site-ului lor. Companiile pot astfel avea sesiuni continue de chat, indiferent dacă utilizatorul este pe Facebook Messenger sau pe site-ul companiei. Acest plugin funcționează cross-device. (sursă)

 

TrackStreet, platformă de monitorizare e-commerce SaaS based, obține 2 milioane USD finanțare.

Această platformă oferă brandurilor posibilitatea de a obține vizibilitate și control asupra modului și locațiilor în care produsele lor se vând online. Compania va folosi fondurile pentru a extinde funcționalitatea tehnologiei sale AI, a extinde tool-urile de analytics pentru marketplace și platforma automatizată de protecție a brandurilor. Printre companiile care folosesc TrackStreet se numără Amazon, EBay și WalMart. (sursă)

 

Roku înregistrează o creștere trimestrială peste așteptări.

Roku a publicat primul său raport de încasări după listarea pe bursă. Venitul net al companiei a fost de 124 de milioane USD, în creștere cu 40% față de T3 2016, estimarea fiind de 110 milioane USD. Numărul total de conturi active a crescut cu 48% față de acum un an, la 16,7 milioane. Veniturile platformei au crescut cu 137% în T3. Veniturile din vânzările de playere au crescut cu 4%, vânzările totale crescând cu 35%. Prețul acțiunilor Roku a crescut cu 35% în această perioadă. (sursă)

 

Yotpo primește 51 de milioane USD finanțare.

Compania se află la a patra rundă de finanțare și va folosi capitalul pentru a facilita companiilor să își îmbunătățească interacțiunile cu fanii. Aceștia vor putea crea propriul conținut, inclusiv video. Yotpo permite clienților să obțină conținut din partea utilizatorilor: recenzii, fotografii și răspunsuri la întrebări. Compania va construi o platformă integrată pentru conținut generat de utilizatori. (sursă)

 

Amazon lansează Fire TV Stick Basic Edition, varianta low-cost a device-ului de acces la Prime Video.

Acest produs este disponibil în peste 100 de țări. Clienții pot seta ca limbă de bază engleza, spaniola, portugheza, franceza, italiana sau germana. Stick-ul se introduce în portul HDMI al TV-ului și se conectează la Wi-Fi și poate fi controlat prin telecomandă. Fire TV Stick oferă acces la conținut Prime Video, Netflix, YouTube și la peste 4000 de aplicații și jocuri. Prețul său este de 59,99 USD, redus la 39,99 USD pentru clienții care se abonează o lună la Amazon Prime. (sursă)

 

Veniturile Softbank între martie și septembrie 2017 cresc cu 3,3%.

Vânzările nete ale companiei au atins 38,86 miliarde USD pe fondul creșterii vânzărilor pe segmentele Sprint, Yahoo Japonia, Distribution și Arm. Venitul net al companiei a crescut cu 82%, la 1,26 miliarde USD în cele 6 luni. Venitul operațional a crescut cu 35%, la 7,7 miliarde USD. Compania a declarat că abonații mobile au ajuns în număr de 32,7 milioane la finalul lui septembrie. Numărul total de abonați la serviciile broadband ale Softbank s-au ridicat la 6,6 milioane. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.