Alibaba vinde de 25 de mld USD de Singles Day, JD.com are vânzări de 19 mld USD de Singles Day, Amazon își extinde programul de influenceri pe Instagram, iar Deutsche Telekom lansează un smart speaker

 

JD raportează vânzări de 19 miliarde USD De Singles’ Day.

Este vorba de o creștere de 50% față de anul trecut iar cifra include 11 zile de tranzacții. Singles’ Day, organizat pe 11 noiembrie, a devenit cel mai mare eveniment de shopping la nivel global. JD a demarat promoțiile de pe 1 noiembrie pentru a reduce problemele legate de livrare și a servi clienții cu ciclu mai îndelungat de cumpărare. Cele mai vândute produse: mâncare proaspătă și cosmetice. (sursă)

 

Alibaba înregistrează vânzări record de Singles’ Day – 25,3 miliarde USD.

Alibaba a procesat 1,48 de miliarde de comenzi în 24 de ore. Vânzările de Singles’ Day 2017 sunt în creștere cu 39% față de evenimentul de anul trecut, când s-au ridicat la 17,79 miliarde USD. 90% din comenzi au fost de pe telefoane și tablete. Alipay a procesat 256.000 de plăți pe secundă în momentul de vârf al Singles’ Day, în primele 10 minute ale evenimentului. Drept comparație, în SUA, de  Black Friday 2016 s-au înregistrat vânzări de 3 miliarde USD și 3,45 miliarde USD de Cyber Monday. (sursă)

 

Tencent are investiții în peste 100 de start-up-uri cu o valoare totală de piață de 9 miliarde USD.

Aceste investiții ale companiei au avut loc în ultimii 3 ani ca parte a incubatorului de start-up-uri Double Hundred. Tencent se va concentra pe viitor pe o nouă platformă tech AI și o nouă platform de conținut video. Obiectivul Tencent este să ajute companiile din incubator să atingă o valoare  totală de piață de 15 miliarde USD. (sursă)

 

Airbnb se extinde către mai multe orașe din China.

Airbnb va angaja mai mult personal la nivel local, va face eforturi pentru a promova listinguri de calitate și va continua parteneriatele cu guvernele locale. Airbnb China se va extinde în Shanghai, Sichuan și Guangdong în 2018. Estimările arată că cei mai mulți turiști serviți de AirBnb vor fi pe piața din China în 2020. (sursă)

 

 

Consiliul de administrație al Uber aprobă o investiție de aprox. 1 miliard USD din partea SoftBank.

Astfel se rezolvă un conflict intern dintre boardul Uber și fostul CEO Travis Kalanick. Uber este evaluată la 68 de miliarde USD. O tranzacție secundară ar urma să aibă loc la o evaluare mai scăzută. Pentru a permite investiția, Benchmark a suspendat procesul împotriva lui Kalanick. (sursă)

 

 

Flipkart lansează primul său telefon, Billion.

Prețul telefonului este de 170 USD și este adresat segmentului de clienți care își doresc telefoane la prețuri avantajoase, segment pe care brandurile chinezești Xiaomi și Oppo sunt lideri. Consumatorii indieni au cumpărat aprox. 109 milioane de smartphone-uri în 2016. CEO Flipkart: “Aceștia vor achiziționa cel mai probabil telefonul Billion, produs local și stimulând astfel atât sentimentul patriotic cât și producția locală”. (sursă)

 

 

Amazon extinde Influencer Program către Twitter și Instagram.

Programul a fost lansat inițial în beta în primăvară pe YouTube. Starurile rețelei au putut monetiza traficul promovând produse în cadrul clipurilor produse. Acum acest program se extinde și către Instagram. Ideea din spatele acestui program al Amazon este că social media stimulează vânzările. În plus, Amazon încă nu era intrat pe acest segment de piață. (sursă)

 

 

Deutsche Telekom lansează un smart speaker și asistent vocal pentru piața germană.

Asistentul Magenta va fi lansat întâi în cadrul unui speaker și ar putea fi introdus și în cadrul altor produse smart. Un beta test în laboratoarele T-Labs va debuta la începutul lui 2018. Lansarea spre vânzare va avea loc în primăvară, la un preț sub 150 EUR. De asemenea, oferta adaugă un plus la data privacy, toate datele utilizatorilor fiind stocate pe servere din Germania și vor fi șterse după 30 de zile. (sursă)

 

Kakao înregistrează vânzări record pe trimestrul 3.

Kakao a raportat vânzări de 462 de milioane USD în T3, în creștere cu 32% față de acum un an. Creșterea se datorează veniturilor din segmentul digital de muzică, mobile games și webtoons. Compania a raportat și profituri operaționale record, în creștere cu 57%. Conținutul a adus 50,7% din venituri. Kakao Taxi a avut de asemenea creștere mai ales pe segmentul corporate și este de așteptat ca platforma AI a companiei să aducă profituri în 2018. (sursă)

 

Ford și Ekso testează un proiect de exoschelet care va permite angajaților din producție să își mărească productivitatea și să reducă accidentele de muncă.

Producătorul auto a declarat că testează exoscheletul mecanic produs de Ekso în două fabrici ale sale. EksoVests sunt proiectate să reducă uzura asupra corpului uman și să crească productivitatea angajaților. Proiectul a fost plătit de sindicatul United Auto Workers. Ford plănuiește testarea exoscheletului și în Europa și America de Sud. Prețul proiectului nu a fost dezvăluit. (sursă)

 

Wish sponsorizează Los Angeles Lakers cu 30 de milioane USD.

Astfel, logo-ul Wish va apărea pe tricourile echipei de baschet americane de-a lungul următorilor 3 ani. Peste jumătate din vânzările Wish vin de la cumpărători care locuiesc în afara SUA iar Los Angeles este zona metropolitană cu cele mai multe vânzări de pe piața americană. Astfel, Wish dorește să își mărească baza de clienți către LA și alte piețe internaționale, precum China, unde Lakers sunt extrem de populari și unde sunt majoritatea business-urilor care vând pe Wish. (sursă)

 

Hasbro face o ofertă pentru achiziția Mattel.

Hasbro se află pe un trend de creștere privind vânzările, în special cele de jucării Disney (inclusiv Star Wars) și licențe pentru filme și TV. Mattel încearcă să reducă pierderile rezultate în urma liniilor de jucării eșuate. Cele două companii sunt complementare: Hasbro a renunțat la facilitățile sale de producție în urmă cu mai mulți ani iar achiziția ar permite redobândirea capacităților manufacturiere. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.