Ola va crea un magazin de aplicații, Lyft obține 500 de milioane USD finanțare, Luxemburg lansează platforma națională de e-commerce, iar Amazon se lansează în teste în Australia

 

Ola va crea un magazin de aplicații.

Ola deschide platforma Ola Play pentru developeri, permițându-le acestora să creeze experiențe noi pentru șoferi și pasageri. Magazinul de aplicații al Ola nu este încă public, dar există deja developeri parteneri care creează aplicații. Consola Ola Play, montată pe tetierele scaunelor din mașini, oferă un set personalizat de aplicații pentru fiecare pasager. (sursă)

 

Tiger Global Management va vinde active indiene în valoare de 1 miliard USD către SoftBank.

Tiger Global va capitaliza pariurile timpurii în Ola și Flipkart. Vânzarea acțiunilor de către Tiger semnalează lichiditate în creștere pe piața tech din India, piață pe care SoftBank și Tencent doresc să joace un rol major. Tiger a investit 2 miliarde USD în ultimii 10 ani în India și se așteaptă să obțină 6 miliarde USD pentru acțiunile rămase. (sursă)

 

Lyft obține 500 de milioane USD finanțare.

Noua rundă de finanțare a fost condusă de CapitalG, divizia financiară a Alphabet. Runda este o extensie a finanțării de 1 miliard USD anunțată în octombrie. Purtător de cuvând Lyft: “Odată cu noua rundă de finanțare, vom putea accelera îmbunătățirea serviciilor pentru pasageri și șoferi”. Astfel, Lyft este evaluate la 11,5 miliarde USD. (sursă)

 

Luxemburg lansează LetzShop, o platformă națională de e-commerce.

LetzShop este o inițiativă a Ministerului Economiei din Luxemburg destinată creșterii comerțului online în zona urbană. Practic, magazinele fizice aparținând IMM-urilor luxemburgheze vor putea să aibă și o prezență online și să vândă pe internet. Conform guvernului din Luxemburg, inițiative similare în orașele din Germania și Eleveția au crescut popularitatea magazinelor fizice și au adus și mai mulți turiști în acele orașe. Doar 9% din afacerile din Luxemburg au magazine online. (sursă)

 

AWS încheie un partenriat cu Cerner, una din cele mai mari companii de tehnologie medicală.

Parteneriatul se concentrează inițial pe HealtheIntent, produsul Cerner care permite spitalelor să adune și să analizeze volume uriașe de date medicale pentru a îmbunătăți starea de sănătate a pasagerilor și a micșora costul tratamentelor. Este o nouă mișcare în drumul AWS către venituri anuale de 20 de miliarde USD.  (sursă)

 

Amazon Australia a demarat comenzile test.

Testul a început cu auto-completarea cu nume de produs în cadrul căsuței de search de pe site. Amazon a construit un depozit în al doilea cel mai mare oraș din Australia, Melbourne. Australia a avut și până acum comercianți înregistrați pe Amazon însă aceștia au fost limitați la a livra peste hotare și nu aveau depozit în țară. Astfel, cumpărătorii din a 12-a economie a lumii vor beneficia de perioade mai scurte de livrare și costuri mai mici. (sursă)

 

Google și formația suedeză de muzică indie Vita Bergen au demonstrat capacitățile de traducere a tehnologiei de traducere a companiei.

Noul single al Vita Bergen, “Light the Lights”, a fost înregistrat în limba suedeză, însă formația a declarat că a folosit Google Translate pentru a traduce cântecul în alte trei limbi. Pe 1 decembrie, Vita Bergen va demara un mini turneu în Europa cu Google Translate și va cânta la Londra, Paris și Madrid în limba engleză, franceză și spaniolă. (sursă)

 

Netflix anunță prima producție originală în limba olandeză.

Serialul polițist Undercover are 10 episoade, este despre un producător de droguri care operează la granița dintre Belgia și Olanda și este bazat pe fapte reale. Undercover este coproducție cu VRT, televiziunea publică flamandă. Serialul va avea cel mai probabil premiera în 2019. Netflix estimează 2,4 milioane de abonați în Olanda, adică în jur de 32% din gospodării. (sursă)

 

Serviciul de recompensare a utilizatorilor Samsung Rewards a avut o creștere consistentă în acest an.

Samsung Rewards a înregistrat o creștere medie de 25% de la lună la lună. Acum, milioane de utilizatori sunt înscriși în acest program. În prima săptămâna din noiembrie, în SUA s-au înregistrat peste 1 milion de useri nou. Programul a demarat în SUA anul trecut și s-a extins pe 6 piețe, inclusiv Coreea de Sud, Brazilia și Singapore, și se va extinde și în alte țări. Peste jumătate din utilizatori vin prin intermediul altor servicii samsung, precum Bixby sau Samsung Health. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.