SoftBank investește 500 mil. USD în One Web, brandul de lux Celine lansează un magazin online, Samsung și Paytm oferă cashback în India, iar Amazon ar putea contrui centre de date în Africa de Sud

 

Nextdoor, rețeaua socială organizată pe cartiere, obține 75 de milioane USD finanțare.

Nextdoor a obținut astfel, în total, 200 de milioane USD finanțare de la înființarea companiei în 2010, ajungând la o valoare de 1,5 miliarde USD. Serviciul este utilizat în peste 160.000 de cartiere din SUA, Marea Britanie, Germania și Olanda. CEO-ul Nextdoor a declarat că vizează extinderea în India, Japonia și Brazilia. (sursă)

 

SoftBank investește 500 de milioane USD în OneWeb, provider de internet prin satelit.

OneWeb oferă conexiuni la internet mult mai rapide față de sistemele tradiționale. Prin noua infuzie de capital, SoftBank ajunge la 1,5 miliarde USD investiți în OneWeb. Compania va folosi fondurile pentru a-și extinde flota anunțată inițial de 700 de sateliți de joasă altitudine, care urmează a fi lansată la începutul lui 2018. (sursă)

 

NFL și Verizon semnează un acord în valoare de 2 miliarde USD.

Prin această colaborare, meciurile de fotbal din liga nord-americană vor fi transmise prin rețeaua mobilă a Verizon, precum și pe platformele Yahoo, Yahoo Sports și go90. Meciurile vor fi disponibile utilizatorilor indiferent de operatorul mobile al acestora. Înțelegerea s-a semnat pe 5 ani, Verizon obținând 450 de milioane USD anual din drepturi de transmitere și taxe de sponsorizare. (sursă)

 

N26 lansează credite de consum în Franța.

Start-up-ul fintech german N26 este disponibil în 17 țări europene. Compania a încheiat un parteneriat cu Younited Credit și va lansa serviciul de credite de consum în Franța. Pentru a obține un credit, un utilizatori trebuie să răspundă la întrebări despre el însuși apoi aplicația îi va comunica exact suma împrumutată, suma finală plătită, dobânda nominală și ratele lunare. (sursă)

 

MTS, cel mai mare operator de telefonie din Rusia, oferă servicii online de taxi hailing.

Zona de servicii a MTS aduce companiei 10% din vânzări. Prin această mișcare, MTS va concura cu Uber pe segmentul ride-hailing. MTS operează peste 20 de aplicații mobile proprii, inclusiv un portofel electronic. Pentru aplicația sa de ride-hailing, MTS a încheiat un parteneriat cu CityMobil, unul din marii operatori de taximetrie din Moscova și St. Petersburg. (sursă)

 

Operatorii mobile din Lituania achiziționează o platformă de plăți mobile.

Operatorii telecom lituanieni Bite Lithuania, Tele2 Lithuania și Telia Lithuania au achizițioant fiecare câte 33,3% din compania de plăți mobile Mobilieji Mokejimai. Aceasta va crea prima platformă de plăți instant din Țările Baltice, care se va numi MoQ și care va funcționa ca modalitate de plată la puncte de vânzare și online, precum și ca modalitate de transfer de bani. (sursă)

 

Céline, brandul de fashion de lux francez deținut de LVMH, lansează propriul magazin online.

Céline era până acum singurul brand din LVMH care nu avea propriul business e-commerce. Site-ul este momentan disponibil doar în Franța dar va fi lansat ulterior și în Europa, SUA și, în 2019, în Japonia. Este pentru prima oară când brandul Céline vinde articole online. Din portofoliul său de produse fac parte haine pret-a-porter, articole din piele, încălțăminte, bijuterii și ochelari de soare. (sursă)

 

Samsung și Paytm lansează o ofertă cash back.

Samsung India a semnat un acord cu Paytm Mall prin care va oferi cash back pentru achizițiile de smarthpone-uri Galaxy de pe platformă. Samsung va oferi cash back până la aprox 125 USD. Pentru a fi eligibili, consumatorii trebuie să viziteze anumite magazine Samsung, să își aleagă un smartphone din gama Galaxy, să scaneze codul QR obținut de la Paytm Mall și să plătească pe loc. (sursă)

 

Expedia încheie un parteneriat strategic cu G6 Hospitality.

Parteneriatul Expedia Powered Technology va ajunge astfel în peste 1400 de locații Motel 6 și Studio 6 din Canada și SUA. Brandul va oferi prin site-urile Expedia puncte de loialitate și o politică preferențială de prețuri membrilor în programele My6, Members Only Deals și Expedia Media Solutions. Expedia va lucra cu G6 Hospitality pe zona de insight-uri de piață și business intelligence. (sursă)

 

American Express, MasterCard și Discovery anunță planuri de a elimina necesitatea semnăturii clienților la achiziții prin carduri de debit și credit.

Cele 3 companii vor demara procedurile pentru eliminarea necesității semnăturilor clienților din SUA și Canada începând cu aprilie 2018. Această schimbare are drept obiectiv oferirea unei experiențe de checkout mai consistentă, sigură și rapidă atât pentru comercianți cât și pentru deținătorii de carduri. Inclusiv utilizatorii Apple Pay vor fi avantajați, acești fiind nevoiți în unele cazuri să semneze în cazul unor achiziții de peste 50 USD. (sursă)

 

Amazon ar putea construi centre de date în Africa de Sud.

Compania plănuiește să lanseze un serviciu AWS Direct Connect în Johannesburg și Cape Town în decursul acestei săptămâni. Astfel, AWS ar putea deține propria sa infrastructură de date în Africa de Sud. Serviciul Direct Connect va permite companiilor locale să stabilească o rețea dedicată către AWS. Mai mulți jucători din industrie se așteaptă la un anunț oficial din partea Amazon. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.