INS publică un studiu despre ce au cumpărat românii online în 2017, Amazon a început angajările în România, BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless iar Booking.com își dezvoltă business-ul din România

 

→ Ce produse au cumparat romanii din online, in 2017

Trei din patru persoane, care au folosit internetul pentru a cumpara produse, au achizitionat imbracaminte si produse sportive in acest an, potrivit datelor INS. Alte produse cumparate online intr-o proportie mai mare sunt bunurile pentru gospodarie si aranjamentele de calatorie si/sau cazare, ponderea persoanelor care au comandat fiind de 23,4%, respectiv 16,8%.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/216934/ce-produse-au-cumparat-romanii-din-online-in-2017.html


→ Amazon a început angajările pentru centrul din Globalworth Campus, complex de birouri dezvoltat în Pipera de Papalekas

Gigantul american Amazon a început în această săptămână recrutarea de angajați, căutând în principal translatori, designeri și analiști de business. În total, compania americană are disponibile 20 de posturi, cu proceduri lansate de pe parcursul anului trecut.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/amazon-a-inceput-angajarile-pentru-centrul-din-globalworth-campus-complex-de-birouri-dezvoltat-in-pipera-de-papalekas-17551555


→ Star Taxi: Gabriela Firea confundă serviciile de ride-sharing cu cele de taximetrie

Compania locală Star Taxi App SRL, care operează aplicaţia mobilă cu acelaşi nume ce funcţionează ca un agregator pentru şoferii de taxi, a semnalat faptul că primarul general al Capitalei Gabriela Firea confundă serviciile de tip ride-sharing cu cele de taximetrie, în condiţiile în care în prezent aplicaţia Star Taxi ar putea fi interzisă, deşi anterior angajaţii primăriei au transmis firmei o decizie în care se menţiona faptul că nu are nevoie de autorizaţie de taximetrie.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/star-taxi-gabriela-firea-confunda-serviciile-de-ride-sharing-cu-cele-de-taximetrie-16916887


→ Platforma online americană de cazare Booking.com vrea să-şi dezvolte businessul în România

Booking.com caută în prezent un account manager pentru biroul din România care să dezvolte în continuare businessul pe plan local, potrivit reţelei profesionale de socializare LinkedIn. Grupul american a deschis subsidiara din România în primăvara lui 2013, iar la finalul anului trecut echipa locală număra în medie 20 de persoane, la fel ca şi în 2015.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/platforma-online-americana-de-cazare-booking-com-vrea-sa-si-dezvolte-businessul-in-romania-16915553


→ Şocul intrării în vigoare a GDPR şi stagnarea salariilor din IT&C vor marca anul 2018. 

Anul 2018 va aduce pentru mediul de business, dar şi pentru sectorul public, şocul intrării în vigoare a noului regulament european de protecţie a datelor (general data protection rules – GDPR), care introduce noi obligaţii privind gestionarea, utilizarea, colectarea şi păstrarea datelor sub ameninţarea unor amenzi usturătoare. Mai exact, amenzile maxime pentru încălcarea regulilor privind protecţia datelor cresc de la un nivel maxim de 22.000 de euro la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri globală a companiei. Regulamentul va fi aplicabil din mai 2018.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/socul-intrarii-in-vigoare-a-gdpr-si-stagnarea-salariilor-din-it-c-vor-marca-anul-2018-companiile-de-telecom-vor-continua-restructurarile-si-ar-putea-trece-printr-o-consolidare-semnificativa-16915544


→ Aproape patru din zece IMM-uri folosesc internetul pentru a face plăţi online

Circa 35% dintre IMM-uri folosesc internetul pentru a efectua tranzacţii şi plăţi online, arată un studiu realizat pentru cea de-a 15-a ediţie a Cărţii Albe a IMM-urilor realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR). Totuşi. principalul scop pentru care este folosit internetul rămâne acela de a comunica cu furnizorii şi clienţii. “Principalele zone ale utilizării internetului şi intranetului sunt comunicarea cu clienţii (65%), promovarea produselor şi serviciilor (45%), obţinerea informaţiilor despre mediul de afaceri (39%), realizarea de tranzacţii sau plăţi electronice (35%) sau facilitarea comunicării ţn cardul organizaţiei (33%)”, se arată în studiu.

Sursa – http://www.zf.ro/imm/aproape-patru-din-zece-imm-uri-folosesc-internetul-pentru-a-face-plati-online-16910091


→ Decizie istorică luată de cea mai mare bancă din România

BCR transformă 28 de sucursale din întreaga ţară în unităţi de tip cashless care vor derula operaţiuni în regim electronic, fără casierii. Alte 58 de unităţi din reţeaua celei mai mari instituţii bancare de pe plan local vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenţii. BCR va investi 50 de milioane de euro până în 2020 în reţeaua teritorială de unităţi.

Sursa – http://www.businessmagazin.ro/actualitate/decizie-istorica-luata-de-cea-mai-mare-banca-din-romania-16916565

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.