Amazon lansează butonul virtual Dash, Hyundai investește în Grab, Flipkart lansează un serviciu AI pentru piața din India, iar LG își lansează serviciul de plăți mobile pe piața din SUA

 

Amazon lansează butonul virtual Dash.

După butoanele fizice Dash lansate de Amazon, a venit rândul lansării variantei virtuale pe site-ul Amazon și pe aplicația sa mobile. Astfel, clienții Amazon pot recomanda automat articolele cumpărate recent.  Amazon a anunțat că va introduce pe piața e-commerce butoane virtuale programabile după ce a introdus deja un SDK pentru adăugarea butoanelor Dash virtuale pe device-uri cu ecran. (sursă)

 

Investițiile de capital au atins cel mai mare nivel în SUA din perioada boom-ului dot-com.

Firmele de investiții de capital din SUA au atins 84 de miliarde USD  investite în cadrul a peste 8000 de companii în 2017. Deși cifrele sunt similare cu cele din era dot-com, analiștii indică faptul că ecosistemul de investiții tech pare a fi sănătos și cu o dinamică diferită. Pe de altă parte, numărul de exit-uri a scăzut pentru al treilea consecutiv. Acest trend a fost influențat în special de investitorii non-tradiționali, precum SoftBank, care permit companiilor să rămână mai mult timp private. (sursă)

 

Allianz investește 59 de milioane USD în American Well, provider digital de îngrijiri medicale.

American Well conectează pacienții cu doctorii și alți provideri de îngrijiri medicale printr-o conexiune video securizată. Allianz și American Well vor dezvolta soluții digitale pentru platforma serviciului american și care vor beneficia de expertiza internațională a asiguratorului german. Vor fi combinați senzorii portabili, monitorizarea la distanță și vizitele medicale virtuale. (sursă)

 

Paytm lansează divizia de investiții Paytm Money

Prin această entitate, Paytm va oferi servicii de investiții și wealth management și va vinde produsele create de cealaltă entitate financiară a sa, Paytm Payments Bank. Noua companie plănuiește să capitalizeze investițiile relativ mici făcute și să își dubleze cota de piață în 2 ani. În 2017, concurentul Freecharge a început să ofere servicii de investiții în colaborare cu Reliance Mutual Fund. (sursă)

 

Hyundai Motor investește în Grab.

Este prima încercare de diversificare a producătorului auto sud-coreean în zona de ride-hailing. Grab s-a extins către 8 țări din Asia de Sud-Est și se declară a fi cel mai mare operator de taxi third-party și transport privat din domeniu. Hyundai și Grab vor dezvolta împreună servicii în Asia de Sud-Est, inclusiv modele de vehicule eco-friendly precum IONIQ. (sursă)

 

Comcast adaugă servicii de automatizare IoT pentru device-urile casnice.

Comcast oferă servicii Internet și TV către 29 de milioane de consumatori și consideră că zona IoT este un potențial motor de creștere. Compania va oferi servicii de automatizare pentru control IoT fără costuri suplimentare prin serviciul Xfinity XFi Internet. Prin aceste servicii, utilizatorii vor putea controla sistemul de securitate domestică, electronicele, electrocasnicele sau conexiunea WiFi. (sursă)

 

Flipkart lansează AIForIndia.

AIForIndia a fost lansat oficial de Flipkart ca o verticală de business de sine stătătoare, dedicată exclusiv dezvoltării de soluții e-commerce pe bază de AI. Este pentru prima oară în industrie când un portal e-commerce lansează o unitate AI separate și investește milioane de dolari în cercetare pe acest domeniu. Flipkart a cumpărat în 2015 7 laboratoare de cercetare AI din Silicon Valley. (sursă)

 

Amazon anunță lansarea unui nou marketplace publicitar în Europa.

Prin noul serviciu Amazon Publishers Services, compania va oferi publisherilor beneficii indisponibile pe alte platform de advertising. Atuurile noii platforme cloud-based sunt simplitatea și calitatea datelor oferite. Platforma va fi oferită pentru început în Marea Britanie, Germania, Franța, Italia și Spania. Prin această mișcare, Amazon va concura cu Google pe piața de publicitate. (sursă)

 

LG USA lansează serviciul de plăți mobile.

LG a lansat sistemul său de plăți mobile în Coreea de Sud în iunie 2017 și s-a extins acum și către SUA. Serviciul ar putea fi lansat în SUA sub un nou nume – LG Wallet. LG pătrunde pe o piață a plăților mobile extrem de concurențială, pe care lideri sunt Apple Pay, Samsung Pay sau Android Pay, sisteme disponibile în 25, 21 și respectiv 17 țări. (sursă)

 

Google plănuiește să taxeze serviciile de internet de mare viteză disponibile la stațiile de transport din India.

Google a instalat în ultimii ani sisteme Wi-Fi în peste 200 de stații de transport din India. Compania a oferit serviciile gratuit, însă acum plănuiește să ceară o taxă de acces. Utilizatorii pot plăti pentru acces nelimitat la Internet pentru o zi sau pentru o săptămână în cadrul unei regiuni. Versiunea de internet gratuit va fi în continuare disponibilă însă accesul va fi limitat la 30 de minute și va fi însoțit de anunțuri publicitare pe pagina de login. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.