Tencent va investi în Carrefour, Stripe nu va mai accepta plăți în Bitcoin din aprilie, Apple lansează speaker-ul HomePod, iar Amazon primește o nominalizare la Oscar pentru producția The Big Sick

 

Tencent plănuiește să investească în divizia chineză a Carrefour.

Această mișcare vine ca răspuns la strategia Alibaba de a domina retailul folosind tehnologia. Tencent și retailerul local Yonghui Superstars vor achiziționa o participație în Carrefour China. Entitățile vor colabora pe segmentele de date, smart retail, plăți mobile și analiză de date. Investiția Tencent ar putea revitaliza operațiunile retailerului francez în China. Carrefour operează peste 200 de hypermarketuri în China, iar împreună cu Yonghui va fi creată o rețea de 800 de locații. (sursă)

 

Ring, companie producătoare de sonerii inteligente, obține o finanțare de 160 de milioane USD.

Ring și-a dublat valoarea față de anul trecut, ajungând la 1 miliard USD. Investitorii au fost atrași de creșterea organică a companiei și de produsele pentru locuințe inteligente, monitorizarea livrărilor și securitate. Ring a obținut anul tecut 209 milioane USD finanțare și s-a extins către zona de sisteme de securitate și de iluminare. (sursă)

 

Stripe nu va mai accepta plăți în Bitcoin din aprilie.

Stripe a declarat că bitcoin nu mai este atât de utilizat ca metodă de plată pentru clienții săi. Este o inversare a poziției companiei față de acum 4 ani, când aceasta a anunțat că va deveni prima platformă care va accepta plăți în moneda virtuală. Comisioanele pe tranzacții și prețul volatil al monedei au făcut ca bitcoin să nu mai fie o metodă facilă de plată. (sursă)

 

Facebook cumpără Confirm, companie specializată în autentificarea documentelor de identitate.

Prin această mișcare, compania social media țintește să obțină mai multe date despre cei care cumpără reclame în cadrul rețelei sale. Autoritățile americane și-au exprimat îngrijorarea privind capacitatea limitată a Facebook de a verifica identitatea clienților care cumpără publicitate pe rețeaua socială, inclusiv reclame politice. Compania Confirm din Boston a declarat că achiziția din partea Facebook reprezintă încununarea eforturilor sale de a crea mai multă siguranță online. (sursă)

 

Google lansează serviciul G Suite pentru instituțiile de educație.

G Suite Enterprise for Education este un serviciu de productivitate creat special pentru universități și alte instituții educaționale. Prin acest serviciu, organizațiile vor putea organiza apeluri video cu 50 de participanți, vor beneficia de un centru de securitate online și de un sistem avansat de management pentru dispozitive mobile. G Suite este gratuit pentru instituții educaționale iar clienții care doresc acces la tool-urile dedicate acestora vor plăti 4 USD lunar pentru fiecare utilizator. (sursă)

 

Apple lansează speaker-ul HomePod.

Smart speaker-ul va fi disponibil inițial în SUA, Marea Britanie și Australia, și ulterior în Franța și Germania. Prețul acestui device este de 349 USD. Apple nu va intra pe același segment ca Amazon și Google, care au lansat device-uri mai avantajoase ca preț și cu dimensiuni mai reduse. Competitorul direct al HomePod este Sonos, pe segmentul wireless high-end. (sursă)

 

Amazon primește o nominalizare la Oscar pentru producția proprie “The Big Sick”.

Anul trecut Amazon a câștigat 3 premii Oscar, o premieră pentru o producție proprie a unui serviciu de streaming. Anul acesta, nominalizarea a fost primită pentru categoria Cel mai bun scenariu original. “The Big Sick” este o comedie despre un comic pakistanez care se îndrăgostește de o studentă. Netflix scrie de asemenea istorie, fiind nominalizată anul acesta la 4 categorii. (sursă)

 

Anthony Noto părăsește Twitter pentru a deveni CEO al Social Finance (SoFi).

Serviciul online de împrumuturi SoFi ar putea opta pentru un IPO în viitorul apropiat. Mutarea lui Noto creează speculații privind incapacitatea Twitter de a deveni profitabilă. Cifrele financiare ale Twitter s-au îmbunătățit în perioada în care Anthony Noto a fost COO. Reprezentanții Twitter au declarat că se așteaptă la profitabilitate în curând, deși compania a pierdut 2,5 miliarde USD în ultimii 5 ani. (sursă)

 

Coreea de Sud va interzice utilizarea conturilor bancare anonime în monedă virtuală începând cu 30 ianuarie.

Autoritățile sud-coreene au făcut această mișcare cu scopul de a opri utilizarea criptomonedelor pentru spălare de bani sau alte infracțiuni. De asemenea, guvernul de la Seoul dorește să tempereze avântul populației către tranzacțiile cu Bitcoin. Prețul Bitcoin în Coreea de Sud a scăzut cu 3,34% în urma anunțului autorităților, ajungând la prețul de 12700 USD per unitate, conform Bithumb. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.