Snapchat lansează Snap Store, Bitcoin scade sub prețul de 7000 USD pe unitate, Lino devine YouTube-ul pe blockchain, iar Amazon va licita pentru drepturile de televizare ale Premier League

 

Snapchat deschide Snap Store.

Snap Store este o secțiune separate în cadrul aplicației Snapchat de unde utilizatorii pot cumpăra articole cu brandul rețelei sociale, precum șepci, tricouri sau animale de pluș. Vor fi adăugate noi produse pe 8 februarie. Snap Store reprezintă o nouă sursă de venit pentru rețeaua socială. Reprezentanți ai companiei declară că nu există planuri de a aduce branduri externe în Snap Store. (sursă)

 

Alibaba cumpără o participație în Wanda Film.

Alibaba a investit 1,2 miliarde USD pentru a controla 7,6% din operatorul chinez de cinematografe. Retailerul devine astfel al doilea cel mai mare acționar al Wanda Film. Guvernul chinez cotrolează de asemenea 5,11% din companie, prin intermediul fondului Cultural Investment Holdings. Este prima vânzare majoră de acțiuni a Wanda Film după listarea sa pe bursa din Shenzhen din 2015. (sursă)

 

WePower, companie care operează o platformă de tranzacționare de energie curată pe bază de blockchain, obține 40 de milioane USD în urma ICO-ului.

Compania din Vilnius a obținut 11 milioane USD din perioada de pre-sale. 22,933 de contributori au participat la ICO-ul WePower. Compania creează oportunități pentru dezvoltatorii din zona de energie verde, precum constructorii de panouri solare sau centrale eoliene. WePower ajută acești dezvoltatori să obțină capital prin vânzarea producției viitoare de energie, oferindu-le token-uri de energie. Compania a anunțat investiții strategice în operatori independenți de energie. (sursă)

 

Suedia taxează e-commerce-ul.

Până acum, clienții nu erau nevoiți să plătească taxe pe cumpărăturile online de pe site-uri din China. Guvernul suedez a anunțat că ar putea taxa în viitor astfel de achiziții. De asemenea, compania poștală PostNord a anunțat că va percepe o taxă serioasă de administrare de 15 USD pentru fiecare pachet. Aceste măsuri vor duce, printre altele, la durate mai mare de livrare ale comenzilor. (sursă)

 

China extinde interdicția asupra monedelor virtuale.

Una din publicațiile afiliate Băncii Populare Chineze a anunțat că guvernul Chinei plănuiește să blocheze toate site-urile referitoare la ICO-uri și tranzacții în criptomonede, inclusiv platformele internaționale. Încercările guvernului de a eradica tranzacțiile interne cu monede virtuale au eșuat, investitorii de pe această piață mutându-se în Hong Kong și Japonia. (sursă)

 

Bitcoin scade sub 7000 USD.

Moneda digitală continuă trendul descendent, înregistrând o scădere de 15% în ziua de luni. Printre motivele acestei scăderi se numără reglementările din ce în ce mai stricte de pe mai multe piețe și interzicerea achiziției de criptomonede prin cardurile emise de mai multe bănci din UK și SUA. După maximul de 20.000 USD din decembrie, prețul Bitcoin a scăzut la 6853 USD pe piața din Luxemburg. Și celelalte criptomonede au înregistrat scăderi masive, inclusiv Ethereum (19%) și Ripple (14%). (sursă)

 

Lino lansează YouTube-ul pe bază de blockchain.

Lino a obținut 20 de milioane USD în urma unei vânzări private de token-uri organizată de Zhenfund, una din cele mai mari companii de investiții din China. Pe platforma stil YouTube, artiștii vor putea folosi token-urile LINO pentru a plăti creatorii. Lino va folosi fondurile obținute pentru a-și dezvolta produsul și a recruta talente, în special artiști video din China și reprezentanți ai genului K-Pop. (sursă)

 

Flipkart înregistrează o pierdere de 68% în 2017.

Gigantul retail indian a continuat investițiile, astfel că rata de pierderi a crescut în anul încheiat în martie 2017. Pe de altă parte, veniturile au crescut cu 29%, o creștere mai lentă față de cea de 50% din anul precedent. Flipkart a obținut recent 3 miliarde USD finanțare de la companii precum SoftBank și Tencent, astfel că lichiditățile sale se află la un nivel crescut. (sursă)

 

Amazon ar putea intra în licitația pentru drepturile de televizare Premier League.

Retailerul ar putea intra în competiție cu Sky TV și BT. Licitația pentru drepturile de transmisie ale meciurilor din EPL este una din cele mai mari din lumea sportului, ultimul pachet de drepturi TV ajungând la 7,25 miliarde USD pe o perioadă de 3 ani. Amazon a intrat recent agresiv pe piața TV. Licitația EPL pare a fi structurată pentru atragerea unui jucător de pe piața digitală. Analiștii cred că nu se va ajunge la creșterea medie a prețului de 70%, cum a fost în cazul precedentelor pachete TV. (sursă)

 

Tesla colaborează cu Pepsi, Anheuser-Busch și UPS pentru construcția de terminale de încărcare pentru vehicule electrice.

Conform acordului dintre companii, Tesla se va ocupa de partea de design și inginerie. Tesla nu a dezvăluit costurile de construcție și procentajul pe care îl va obține în urma acestor servicii. 9 corporații importante au plasat deja pre-comenzi pentru Semi, noul camion al Tesla. Pentru început, vehiculele Semi vor fi limitate la rute care să permită întoarcerea la baza auto înainte de a se consuma bateria. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.