Google Pay demarează extinderea la nivel global, Walmart raportează un profit sub așteptări în T4, Amazon va fuziona Fresh și Prime Now, Congresul SUA va adopta noi reglementări pentru criptomonede

 

Google Pay demarează procesul de extindere la nivel global.

Google Pay are propria aplicație disponibilă în cadrul Google Play. Ecosistemul de plăți digitale al Google a fost până în prezent relativ confuz, pentru plăți online și in-app fiind disponibil serviciul Android Pay, iar pentru pentru plăți P2P existând Google Wallet. Aplicația Google Pay reunește toate modalitățile de plată, inclusiv API-ul pentru comercianți Pay with Google. (sursă)

 

Retailerul a raportat 2,18 miliarde USD profit, în comparație cu 3,76 miliarde USD în anul precedent.

Deși Walmart și-a îmbunătățit operațiunile e-commerce pe parcursul ultimului an, compania a înregistrat pierderi pe trimestrul 4 din cauza gestionării defectuoase a stocului de Sărbători. Walmart a raportat o creștere de 2,6% în vânzări în T4. Vânzările online au crescut cu 23%, față de trimestrele precedente de creșteri de peste 50%. E-commerce reprezintă 4% din vânzările totale de în jur de 500 de miliarde USD anual ale Walmart. Capitalizarea de piață a retailului a scăzut cu 31 de miliarde USD. (sursă)

 

Spotify plănuiește lansarea propriului său smart speaker.

Compania de music streaming va demara propria linie de produse hardware și este pregătită să înceapă procesul de producție. Spotify declară că va crea o categorie de produse similare cu Pebble Watch, Amazon Echo sau Snap Spectacles. Serviciul de streaming este în mare parte disponibil datorită unor companii și servicii terțe, precum Amazon Echo sau , Sony PS4, prin intermediul funcției Spotify Connect. (sursă)

 

Uber se extinde în Japonia.

Compania de ride-hailing intenționează să formeze parteneriate cu mai multe companii de taxi din Japonia. Firmele de taxi japoneze oferă deja servicii de calitate înaltă, CEO-ul Uber declarând că le poate totuși eficientiza. Uber se află pe mai multe piețe în conflict cu autoritățile de reglementare și companiile de taximetrie, însă compania a decis ca în Japonia să se supună regulilor, înregistrând un succes notabil cu serviciul UberEATS. (sursă)

 

Banca britanică Tandem lansează un card de credit.

Cardul Tandem va oferi cashback la fiecare achiziție, fără comision de schimb în cazul cunpărăturilor în străinătate. Tandem a achiziționat recent divizia bancară a Harrods pentru a obține licența de banking. Noul card lansat va funcționa cu aplicația Personal Finance Manager. Tandem oferă cashback de 0,5% la fiecare cumpărătură, rate de schimb competitive și actualizări real time. (sursă)

 

Amazon consolidează serviciile Prime Now și Fresh.

Conform Yahoo Finance, Amazon urmărește fuzionarea celor două servicii, cu scopul de a facilita livrările pentru Whole Foods Market. Este de așteptat ca procesul de fuziune să fie finalizat la finalul lui 2018. Prime Now oferă livrare în 2 ore pentru membrii Prime. AmazonFresh este un serviciu de livrare grocery pentru care membrii Prime trebuie să plătească un abonament lunar extra de 14,99 USD. În ultimul an, Amazon a început replierea serviciului Fresh. (sursă)

 

Congresul SUA ia în calcul adoptarea de noi legi pentru reglementarea criptomonedelor.

Datorită freneziei de pe piața de monede virtuale, cele două camere ale Congresului SUA vor dezbate riscurile asociate cu tranzacționarea și investițiile de criptomonede și interacțiunea cu sistemul financiar. Activele digitale se află momentan într-o zonă gri din punct de vedere al jurisdicțiilor SEC, Commodity Futures Trading Commission, Departamentul Trezoreriei, Federal Reserve și statelor individuale. (sursă)

 

16 companii de exchange de criptomonede din Japonia formează un organism de autoreglementare.

Companiile vor demara începând cu săptămâna viitoare procesul de creare al organismului de auto-reglementare. Scopul este de a oferi siguranță investitorilor, în special în urma furtului de monedă digitală în valoare de 530 de milioane USD din luna precedentă. Noul organism a fost înregistrat deja la Asociația Serviciilor Financiare din Japonia. (sursă)

 

Șeful editurii Hachette adoptă o poziție împotriva e-book-urilor.

Arnaud Nourry a declarat că editurile nu au avut succes în mediul digital, înregistrând puține succese în comparație cu eșecurile. Nourry a mai adăugat că editurile nu au realizat potențialul digitalului și mediilor 3D. Vânzările de e-book în Marea Britanie au scăzut în 2015 și 2016. Hachette și Amazon au avut în 2014 un conflict referitor la politica de preț pentru e-book-uri. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.