AirBnb lansează un serviciu premium, Amazon lansează mai multe magazine Go și continuă extinderea în TV și film, acțiunile Snap scad, iar UPS va lansa o flotă de vehicule electrice

 

AirBnb lansează un serviciu premium.

Serviciul Plus va include listinguri verificate personal de angajații companiei. AirBnb va permite utilizatorilor să caute proprietăți în cadrul unor categorii noi, precum case de vacanță, pensiuni, case de designer și hoteluri boutique. Compania a lansat și serviciile AirBnb for Families și AirBnb for Work. Până la finalul anului vor fi lansate servicii pentru nunți, luni de miere, cine private și excursii de grup. (sursă)

 

Amazon semnează un acord cu Televisa, companie producătoare de seriale în limba spaniolă.

Amazon a făcut această mișcare în vederea intrării pe zona de conținut în limba spaniolă, zonă pe care va concura cu Netflix și serialul Narcos. Televisa a renunțat în 2016 la acordul cu Netflix, pentru a-și crea propriul serviciu de streaming, Blim. Compania mexicană a înregistrat însă scăderi ale audiențelor, astfel că acordul cu Amazon îi va permite să concureze în zona online. (sursă)

 

Amazon deschide mai multe magazine fără casieri.

Au fost lansate cel puțin 3 noi magazine Amazon Go în Seattle și unul în Los Angeles. Compania nu a confirmat locațiile în care va deschide noi astfel de magazine. Analiștii sunt de părere că vor apărea 6 noi magazine Amazon Go în cel puțin două orașe anul acesta. Primul magazin cashierless a fost deschis publicului în ianuarie 2018, după un proces de testare limitat la angajații Amazon. (sursă)

 

Acțiunile Snap scad după ce Kylie Jenner a anunțat că nu va mai folosi Snapchat.

Kylie Jenner a făcut acest anunț pe Twitter. Motivația oferită de vedetă a fost că Snapchat începe să piardă teren în fața Instagram, iar redesignul rețelei sociale îndepărtează utilizatorii fideli. Vedeta a mai declarat că cei de la Snap nu au făcut nimic pentru a o reține ca utilizator al rețelei sociale. Citi a downgradat acțiunile Snap, ceea ce a dus la scăderea prețului acestora. (sursă)

 

IMDB a lansat o funcționalitate Alexa, în colaborare cu studiourile Paramount.

Noua funcționalitate Alexa este de tipul Flash Briefing, o alertă de știri personalizate, compilate din mai multe surse online indicate de utilizator. Funcționalitatea se poate activa local. Amazon a declarat anul trecut că a interzis anunțurile publicitate în cazul skill-urilor Alexa, cu excepția muzicii și Flash Briefings. (sursă

 

Nest oferă un nou abonament de stocare video pentru istoricul Nest Cam, de 5 USD lunar.

Până în prezent Nest a oferit două tipuri de abonament: unul de 10 USD/lunar, care permite stocarea a 10 zile de istoric video și unul de 30 USD/lunar care permite stocarea a 30 de zile de istoric video. Noul abonament permite stocarea a 5 zile de istoric video de la Nest Cam. Sunt avantajați cei care dețin mai multe camere video Nest, fiecare dintre ele necesitând un abonament separat de stocare video. Abonamentele Nest Aware utilizează stocarea istoricului video în cloud. (sursă

 

UPS va lansa o flotă eco-friendly în SUA.

UPS va avea 50 de vehicule complet electrice până la finalul anului. Vehiculele vor fi furnizate de compania producătoare de mașini electrice Workhorse, aceeași companie care a construit în noiembrie 2016 pentru UPS baza sa de lansare a dronelor. Este un prim pas pentru UPS în procesul de a-și reduce amprenta de carbon, compania deținând 35.000 de vehicule cu motor diesel. (sursă)

 

CEO-ul Snap, Evan Spiegel, a câștigat 637,8 milioane USD în 2017.

Este al treilea cel mai mare pachet de câștiguri încasat vreodată de un CEO. Câștigul uriaș se datorează listării pe bursă a Snap, salariului lui Spiegel, precum și valorii pachetului de acțiuni deținut de acesta, plus bonusul anual. Unul dintre executivii companii de analiză de date referitoare la compensațiile financiare a declarat că Spiegel este cel mai bine plătit CEO din ultimii 10 ani. (sursă

 

Rovio, compania finlandeză care a creat jocul Angry Birds, a piedut jumătate din capitalizarea sa de piață.

Compania a înregistrat o scădere masivă pe bursa din Helsinki, cea mai mare scădere de la listarea sa publică din septembrie 2017. Rovio valorează acum un pic peste 500 mil. USD. Scăderea se datorează vânzării masive de acțiuni de către investitori din T3, după ce compania nu a reușit să repete succesul înregistrat cu Angry Birds. Noile sale jocuri, precum Jolly Jam nu s-au ridicat la înălțimea așteptărilor. De asemenea, costul de achiziție a utilizatorilor a crescut cu aproape 50% în trimestrul 4. (sursă)    

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.