Altex intră în eMAG Marketplace, Flanco a avut afaceri de aprox. 1 mld lei în 2017, DPD lansează un serviciu de curierat regional, 1/3 din românii din mediul urban consideră criptomonedele forma de plată a viitorului, iar Poșta Română lansează Luxury Post Express

 

→ Miscare surpriza: Altex intra in eMag Marketplace

Grupul Altex a intrat recent in eMag Marketplace, comercializand in prezent circa 900 de produse. Este o miscare interesanta, cei doi retaileri fiind in concurenta acerba pentru pozitia de lideri de piata in ultimii ani. Altex vinde prin eMag Marketplace o gama variata de produse, de la gadget-uri de mici dimensiuni pana la produse albe de mari dimensiuni. Cele mai multe produse se afla in sectiunea frigidere si combine frigorifice (60 la numar).

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/ecomteam/218737/miscare-surpriza-altex-intra-in-emag-marketplace.html


→ Flanco: Venituri de 983 mil. lei in 2017. Ce asteptari au pe anul curent

Pentru 2018, compania urmareste sa mentina ritmul de crestere de 5-7% si sa ajunga la vanzari de peste 1 miliard de lei.”In 2018 vom investi o suma semnificativa in deschiderea a 15 noi magazine si in reamenajarea celor mai importante magazine ale retelei, pastrand focusul in online, in special pe mobile dar si pe integrarea tehnologiei in procesul de dezvoltare a calitatii actului de vanzare”, adauga CEO-ul Flanco Retail.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/218682/flanco-venituri-de-983-mil-lei-in-2017-ce-asteptari-au-pe-anul-curent.html


→ DPD România a lansat un serviciu de curierat regional, cu livrări în Bulgaria, Ungaria şi Grecia

Compania de curierat expres şi coletărie DPD România a lansat Express Regional, un serviciu de livrare rapidă de plicuri şi colete door to door spre  Bulgaria, Ungaria şi Grecia. Prin DPD Express Regional, timpul de livrare va fi: 24-48h pentru Bulgaria, 48h pentru Ungaria şi 48-72h pentru Grecia. Până în februarie 2018, serviciile pentru Bulgaria şi Ungaria au existat separat, urmând ca de luna aceasta, alături de Grecia, să funcţioneze în cadrul serviciului DPD Express Regional. Preţurile expedierilor către cele trei ţări sunt apropiate de cele de pe piaţa locală. De exemplu, pentru Grecia, tarifele pornesc de la 23 de lei (fără TVA).

Sursa – http://www.zf.ro/auto/dpd-romania-a-lansat-un-serviciu-de-curierat-regional-cu-livrari-in-bulgaria-ungaria-si-grecia-17052448


→ Concurenta pentru companiile de curierat: Posta Romana introduce serviciul de curier personal Luxury Post Express

Posta Romana introduce serviciul Luxury Post Express, prin care clientii pot suna la oficiul postal express din oras, unde plaseaza comanda expedierii, iar curierul se deplaseaza la adresa comunicata, preia coletul si il livreaza la destinatia in aceeasi zi sau in ziua urmatoare, pentru pretul de 19 sau 25 de lei, potrivit unui comunicat publicat de Compania Nationala Posta Romana.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/218719/concurenta-pentru-companiile-de-curierat-posta-romana-introduce-serviciul-de-curier-personal-luxury-post-express.html


→ Startup-ul UiPath fondat de 2 români atrage o nouă finanțare, 120 de milioane de dolari. Valoarea companiei sare de 1 miliard de dolari

UiPath, start-up specializat în soluții software de automatizare a proceselor repetitive din diferite industrii, a atras o nouă finanțare, compania fiind evaluată la peste 1 miliard de dolari. Aceasta este a doua rundă de finanțare pentru startup-ul românilor, care a primit, în aprilie anul trecut, o finanțare de 30 milioane de dolari de la Accel Partners.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/startup-ul-uipath-fondat-de-2-romani-atrage-o-noua-finantare-120-de-milioane-de-dolari-valoarea-companiei-sare-de-1-miliard-de-dolari-17928142


→ Raiffeisen Bank lansează o platformă pentru startup-uri și va acorda finanțări de până la 50.000 de euro în urma unui concurs de proiecte

Raiffeisen Bank lansează platforma „Factory by Raiffeisen Bank”. La finalul perioadei de evaluare, cele mai inovatoare și viabile idei de afaceri vor fi sprjinite cu credite de până la 50.000 de euro, garantate printr-un program al Uniunii Europene. Programul de finanțare „Factory by Raiffeisen Bank” se va desfășura online în perioada 20 martie-29 iunie 2018.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/raiffeisen-bank-lanseaza-o-platforma-pentru-startup-uri-si-va-acorda-finantari-de-pana-la-50-000-de-euro-in-urma-unui-concurs-de-proiecte-17933330


→ Aproape o treime dintre românii din mediul urban cred că monedele virtuale reprezintă viitorul, 17% vor să cumpere criptomonede

57% din românii din mediul urban au auzit de criptomonede, cele mai cunoscute fiind Bitcoin (54%), Bitcoin Cash (19%), Ethereum (11%) și Litecoin (10%).  17% din românii din mediul urban intenționează să cumpere criptomonede în următoarele 12 luni, iar 30% cred că monedele virtuale reprezintă viitorul mijloacelor de plată, arată un studiu realizat de iSense Solutions.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/aproape-o-treime-dintre-romanii-din-mediul-urban-cred-ca-monedele-virtuale-reprezinta-viitorul-17-vor-sa-cumpere-criptomonede-17941422


→ Platforma cehă de fashion online Glami a realizat în primele două luni ale anului vânzări de 1 milion de euro pentru parteneri

Glami, intrată în iunie 2017 în România, anunță că în primele două luni ale anului a avut, pe piața locală, vânzări de peste 1 milion de euro pentru parteneri. Luna februarie a înregistrat peste 6.000 de comenzi și mai mult de 4 milioane de sesiuni de shopping. Reprezentanții companiei spun că au avut cu 70% mai mult trafic mobile în februarie față de ianuarie 2018.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/platforma-ceha-de-fashion-online-glami-a-realizat-in-primele-doua-luni-ale-anului-vanzari-de-1-milion-de-euro-pentru-parteneri-17939025


→ Complex Apicol mizeaza pe cresterea online-ului odata cu lansarea unei game de cosmetice pentru publicul tanar

Dupa afaceri de 3,2 milioane lei in 2017, in crestere cu 15% fata de anul anterior, Complex Apicol Veceslav Harnaj tinteste publicul tanar cu o gama de cosmetice dedicata acestui segment, Apidermin Expert. Este si o oportunitate pentru business-ul romanesc cu o traditie de peste 50 de ani de a-si majora vanzarile online, a declarat Miruna Codeanu, commercial manager Complex Apicol.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/218758/complex-apicol-mizeaza-pe-cresterea-online-ului-odata-cu-lansarea-unei-game-de-cosmetice-pentru-publicul-tanar.html


→ Premieră în retail: Carrefour lansează un chatbot prin care utilizatorii pot aplica pentru un job

Carrefour România a lansat marţi primul chatbot (cameră de dialog tip chat) al reţelei, iar noua opţiune este disponibilă în aplicaţia Facebook Messenger şi are trei secţiuni: Cariere, Magazine şi Sesizări. Camera de chat permite utilizatorilor căutarea unui job în companie. Chatbot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistenţă pe tot parcursul procesului de aplicare, dar şi informaţii despre magazinele Carrefour din proximitate. Acesta mai funcţionează şi ca platformă de feedback, în interacţiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/premiera-in-retail-carrefour-lanseaza-un-chatbot-prin-care-utilizatorii-pot-aplica-pentru-un-job-17051459


→ Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte: „În oraşele mici se dezvoltă un fel de patriotism local vizavi de branduri. Producătorii locali depăşesc brandurile consacrate“

„Românii se informează şi achiziţionează din ce în ce mai mult din mediul online, mai cu seamă când vine vorba despre electrocasnice şi electronice. Chiar dacă există opţiuni online şi pentru achiziţia produselor de folosinţă curentă, totuşi rata de adopţie a acestor noi mijloace e încă timidă, iar obiceiul de a face cumpărături în retailul fizic predomină în România“, a spus Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte, companie de marketing şi publicitate.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/corina-chiorean-ceo-al-grup-sapte-in-orasele-mici-se-dezvolta-un-fel-de-patriotism-local-vizavi-de-branduri-producatorii-locali-depasesc-brandurile-consacrate-17048525


→ Afacerile din comerţ au scăzut în ianuarie cu 25% faţă de decembrie, serie brută, în timp ce faţă de ianuarie 2017 vânzările au crescut cu 11%

Vânzările din comerţul cu amănuntul au scăzut per ansamblu cu 25,3% în ianuarie 2018 faţă de decembrie 2017, dar în comerţul online livrările au crescut cu 0,8%, reiese din datele comunicate luni de Institutul Naţional de Statistică (INS). Faţă de ianuarie 2017, comerţul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în ianuarie 2018 cu 11,1%, iar cel online – cu 65,4%.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/afacerile-din-comert-au-scazut-in-ianuarie-cu-25-fata-de-decembrie-serie-bruta-in-timp-ce-fata-de-ianuarie-2017-vanzarile-au-crescut-cu-11-17048994

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.