evoMAG oferă acces la credite online pentru companii, în parteneriat cu TBI Bank

 

  • 25% din vânzările evoMAG sunt generate de clienții corporate
  • Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business este de 1.000 de lei

 

evoMAG pune la dispoziţia companiilor posibilitatea de a accesa credite exclusiv online, în parteneriat cu TBI Bank, pentru achiziția de produse din site. Măsura se înscrie în strategia evoMAG de a investi în dezvoltarea de soluții noi pentru clienții business, facilitându-le companiilor accesul la multiple servicii de finanţare.

Clienții business beneficiază de oferte dedicate, de consultanţă, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc. În prezent, clienții corporate generează 25% din vânzările evoMAG.

„Avem o cerere tot mai mare din partea IMM-urilor pentru soluţii de finanţare diferite şi adaptate nevoilor lor de flexibilitate, pe care antreprenorii să le poată accesa rapid și, mai ales, de la birou. Creditul exclusiv online, oferit clienților evoMAG prin parteneriatul cu TBI Bank, este destinat companiilor mici şi mijlocii care vor să se dezvolte și chiar să rezolve rapid un deficit temporar de lichidităţi”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Procesul de obţinere a creditului durează doar cinci minute şi are loc exclusiv online. Aprobarea se face, de asemenea, online şi într-un timp foarte scurt, fără a fi necesare o vizită la bancă sau deschiderea unui cont curent la TBI Bank.

Prin accesarea creditului exclusiv online, clienţii evoMAG pot achiziţiona în rate produse cuprinse între 8.000 de lei şi 67.500 de lei. Creditul poate fi contractat pe o perioadă de 6 sau 12 luni, rambursarea acestuia făcându-se în rate lunare egale.

Cât priveşte comportamentul de consum, IMM-urile își doresc cu precădere produse premium şi de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei. Clienții business achiziţionează de la evoMAG în special produse necesare pentru dotările birourilor, precum: desktopuri, laptopuri, imprimante, monitoare, televizoare, proiectoare şi software.

Mai multe detalii despre serviciile şi facilităţile  destinate segmentului de business, găsiţi în secțiunila B2B Corporate.

 

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informaţii despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

 

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. EcomTEAM: Directorul executiv ARMO, Florinel Chiș, vorbește despre atingerea bornei de 5 mld euro pentru e-commerce-ul românesc, eMAG țintește 10.000 de magazine partenere în marketplace, Fashion Days livrează până la 10% din comenzi prin Poșta
  2. EcomTEAM: Florinel Chiș, ARMO, vorbește despre borna de 5 mld euro pentru e-commerce-ul românesc, eMAG vrea 10.000 de magazine partenere în marketplace, Fashion Days livrează până la 10% din comenzi prin Poșta Română, Marius Costin, PayU, vorbe

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.