Alibaba va investi în Grab, Amazon ar putea achiziționa Flipkart, Line creează o subsidiară blockchain, Meituan confirmă achiziționarea Mobike

 

Didi anunță că deține o treime din segmentul de livrare de mâncare din Wuxi, China.

Serviciul de food delivery al Didi a acaparat această cotă de piață cu câteva zile înainte de lansarea sa în beta. Didi Chuxing plănuiește să lanseze acest serviciu în mai multe orașe. Compania va evalua fiecare partener de business pe care îl va primi în rețeaua sa pentru a se asigura că sunt îndeplinite condițiile de siguranță. (sursă)

 

Alibaba pregătește o investiție în Grab.

Grab a fost evaluată de investitori la 6 miliarde USD. Alibaba se află în stadiile inițiale ale pregătirii investiției. Nu se știe exact când va avea loc această investiției din cauza investigațiilor autorităților anti-trust în urma fuziunii Grab-Uber din Singapore. Atât Alibaba și Grab, cât și investitorul cheie, SoftBank, și-au manifestat interesul ca investiția să aibă loc. (sursă)

 

WeChat și KPN lansează o aplicație de shopping.

Compania telecom olandeză KPN și WeChat Go au lansat mini-aplicația Europe Experience. Lansarea vine în urma semnării în iulie 2017 a acordului de cooperare dintre cele două companii. Aplicația a fost lansată pentru 6 dintre cele mai populare destinații de travel din Europa: Amsterdam, Paris, Berlin, Roma, Londra și Barcelona. Aplicația permite turiștilor să obțină informații legate de aceste orașe, precum și achiziționarea de bilete și vouchere la evenimente în cadrul acestor destinații. (sursă)

 

OrderMyGear, companie e-commerce din Texas, primește 35 de milioane USD finanțare.

OrderMyGear vinde echipament sportiv și va folosi infuzia de capital pentru a accelera zona de dezvoltare de produse, a-și întări canalele de vânzare și a-și mări echipa. Platforma este un SaaS e-commerce care permite gestionarea comenzilor, plăți și gestionarea lanțului de distribuție. În 2017, compania a gestionat un volum de vânzări de 200 de milioane USD. (sursă)

 

Amazon ar putea face o ofertă pentru achiziția Flipkart.

Compania e-commerce indiană se află în discuții avansate cu Walmart în vederea vânzării unei participații majoritare, conform unor surse din interiorul companiei. Walmart dorește să cumpere 55% din Flipkart printr-o serie de achiziții primare și secundare de acțiuni. Tranzacția cu Walmart, mai probabilă decât cea cu Amazon, ar putea aduce Flipkart o evaluare de 21 de miliarde USD. (sursă)

 

Line formează o subsidiară blockchain.

Line Plus, platforma mobile a Line, a creat Unblock, o subsidiară blockchain în Coreea de Sud. Compania va oferi servicii de educație și market research pe segmentul blockchain. De asemenea, Unblock se va extinde și în Japonia și Asia de Sud-Est și ar putea lansa propria monedă virtuală și un serviciu de crypto exchange. (sursă)

 

 

Amazon extinde serviciile de training AI.

Amazon Web Services anunță un nou mod de construcție și lansare a modelelor de machine learning în cloud. Serviciul său, SageMaker AI, permite developerilor să testeze sistemele AI pe computerele lor înainte de a fi lansate în cloud. SageMaker oferă și training. De asemenea, AWS pune la dispoziția utilizatorilor serviciile sale de transcriere și traducere AI. (sursă)

 

 

Danemarca taxează retroactiv foștii șoferi de Uber.

Autoritățile fiscale daneze au cerut impozite retroactive în cuantum de 1,9 milioane USD de la 1200 de foști șoferi Uber pentru activiteatea lor din anii 2014 și 2015. Autoritățile au descoperit că aproape toți șoferii controlați au declarat mai puține venituri decât au avut în mod real. Serviciul Uber s-a retras de pe piața din Danemarca, după ce parlamentul danez a promulgat o nouă lege privind serviciile de ride-sharing în februarie 2017. (sursă)

 

Meituan confirmă achiziția Mobike.

Meituan a confirmat printr-un comunicat intern faptul că a cumpărat serviciul de bike-sharing pentru 2,7 miliarde USD. Tencent este compania care susține ambele entități, ceea ce va duce la o concurență acerbă cu serviciul similar al Alibaba, Ofo. Mobike și Meituan își vor pune în comun serviciile de tehnologie, operațiunile, marketing-ul și customer service-ul. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.