Elefant deschide primul său centru outlet, Answear.ro și Champaigns analizează bugetele de Paști pentru fashion, Doraly investește 1 mil. euro în platforma e-commerce, președintele ASOS vine în România, WatchShop.ro vorbește despre tendințele pieței de ceasuri în 2018

 

→ Retailerul online Elefant.ro  a deschis primul centru outlet din Capitală

Elefant.ro, al doilea jucător din piață, a deschis primul centru outlet din Capitală, în care comercializează diferite produse, de la parfumuri, ceasuri și genți la jucării, electrocasnice și îmbrăcăminte. Centrul a fost deschis în zona Păcii. Pentru anul 2017, compania a anunțat o țintă de afaceri de 45 milioane de euro, iar pentru acest an ținta propusă este atingerea unui rulaj de 70 milioane de euro.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/retailerul-online-elefant-ro-al-doilea-jucator-din-piata-a-deschis-primul-centru-outlet-din-capitala-18033493


→ evoMAG oferă discount-uri de până la 70% la 5.000 de produse în campania de reduceri de Paşte

evoMAG anunţă discount-uri de până la 70% la aproximativ 5.000 de produse din aproape toate categoriile existente în site. Clienţii care vor plasa comenzile până joi, 5 aprilie, vor primi produsele înainte de Paşte. „Ofertele de reduceri disponibile în acest moment pe evoMAG.ro fac parte din campania de discount-uri de Paşte, cel mai mare eveniment de reducei al primăverii. Ne așteptăm ca vânzările pe durata campaniei să aducă un plus de 30%, faţă de o perioadă obişnuită”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/04/04/evomag-ofera-discount-uri-de-pana-la-70-la-5-000-de-produse-in-campania-de-reduceri-de-paste/


→ Champaigns: 300 de lei, valoarea medie a bugetului de Paște pentru cumpărăturile online

Sezonul de primăvară înseamnă creșterea vânzărilor pentru retailerii din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru haine și articole de îmbrăcăminte din această perioadă.Un studiu realizat de către Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală, arată că în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/04/04/champaigns-300-de-lei-valoarea-medie-a-bugetului-de-paste-pentru-cumparaturile-online/


→ Sondaj Answear.ro: Ce buget au pregătit românii de Paști pentru cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii

Peste o treime (38%) dintre participanții la un sondaj preferă să își facă cumpărăturile din mediul online datorită prețurilor foarte bune sau ofertelor speciale. De asemenea, în topul motivelor se mai află selecția de produse și branduri, livrarea gratuită și garanția că produsele sunt originale.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/sondaj-answear-ro-ce-buget-au-pregatit-romanii-de-pasti-pentru-cumparaturile-de-haine-incaltaminte-si-accesorii-18035845


→ Proprietarii Doraly investesc 1 milion de euro în lansarea platformei de e-commerce
Expo Market Doraly, centru specializat în articole pentru casă și produse alimentare din apropierea Bucureștiului, va investi 1 milion de euro în lansarea propriei platforme de e-commerce Doraly.ro, prin care chiriașii complexului comercial vor avea posibilitatea să vândă și online produsele pe care le vând în magazinele fizice, mutare anunțată în luna februarie.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/proprietarii-doraly-investesc-1-milion-de-euro-in-lansarea-platformei-de-e-commerce-piata-ce-ar-putea-atinge-in-acest-an-3-miliarde-de-euro-18026956


→INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu MaisonDor.ro

Floraria online MaisonDor.ro a aparut in iunie 2017, dupa 8 luni de lucru la proiect. Magazinul online autohton vinde flori si plante de apartament, aranjamente pentru evenimente de tot felul, cadouri elegante (vin, ciocolata si torturi, cadouri pentru domni). Florin Sarbu, General Manager MaisondOr.ro, ne-a dat cateva detalii legate de cum isi promoveaza brand-ul si care e cea mai mare provocare pe piata florariilor online mioritice pentru o afacere atat de tanara.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-maisondor-ro.html


→ Romania: piata de publicitate online a crescut cu 15% YoY, in S1 2017 (studiu)

Cea mai recenta editie a studiului marca IAB Romania „Romanian Online Advertising Study” (ROADS), realizat cu sprijinul PwC Romania, a descoperit ca primul semestru din 2017 a insemnat o crestere de 15% fata de aceeasi perioada din 2016 (raportat la valoarea anuala in lei) a valorii totale a pietei de publicitate online din tara noastra: aceasta a fost de 20,3 milioane € (92.560.911 lei).

Sursa – http://ecompedia.ro/romania-piata-de-publicitate-online-crescut-cu-15-yoy-s1-2017-studiu.html


→ Piata de e-commerce in UE: Romanii sunt pe primul loc in la cumparaturi online de haine, insa prefera sa impinga caruciorul in supermarket

Aproape 70% din utilizatorii de internet din Uniunea Europeana (UE) au facut cumparaturi online in ultimul an, cifra urcand de la nivelul de 50% inregistrat cu 10 ani in urma. Hainele si articolele sportive sunt produsele cele mai achizitionate online la nivelul Uniunii, romanii aflandu-se pe primul loc la acest capitol.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/230220/piata-de-e-commerce-in-ue-romanii-sunt-pe-primul-loc-in-la-cumparaturi-online-de-haine-insa-prefera-sa-impinga-caruciorul-in-sup.html


→ Presedintele ASOS vine pentru prima data in Romania, la GpeC

GPeC Summit, cel mai important eveniment de eCommerce si Marketing Online din Europa de Sud-Est, anunta venirea, pentru prima data in Romania, a lui Brian McBride, Chairman ASOS, cel mai mare retailer online de fashion. Urmatoarea editie a GPeC Summit va avea loc la Bucuresti pe 29-30-31 mai.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/230175/presedintele-asos-vine-pentru-prima-data-in-romania-la-gpec.html


→ Vegis.ro: Vânzările din perioada sărbatorilor de Paşti au crescut cu 50% în 2018

Vegis.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de suplimente alimentare şi produse naturiste, bio şi vegane de pe piaţa locală, a înregistrat în ultimele două sâptămâni înainte de Paşti vânzări mai mari cu 50% faţă de acelaşi interval din 2016, printre cele mai comandate produse fiind condimentele, înlocuitorii de zahăr, dar şi produsele de curăţenie.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/vegis-ro-vanzarile-din-perioada-sarbatorilor-de-pasti-au-crescut-cu-50-in-2018-17121781


→ Platforma online de comenzi de mâncare. Caserola.ro: În 2017 am avut vânzări de 1 mil. euro, iar anul acesta vrem să ne dublăm businessul

Valoarea medie a unei comenzi se situează între 120 şi 130 lei, comanda fiind de obicei pentru minimum două persoane. Compania locală Eat & Joy, care administrează plat­for­ma online pentru comenzi de mâncare caserola.ro, mizează anul acesta pe afaceri cuprinse între 1,5 mil. euro şi 2 mil. euro, aproape dublu faţă de 2017, în condiţiile în care aceasta a primit recent o investiţie de 250.000 euro.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/platforma-online-de-comenzi-de-mancare-caserola-ro-in-2017-am-avut-vanzari-de-1-mil-euro-iar-anul-acesta-vrem-sa-ne-dublam-businessul-17118487


→ Romanii, din ce in ce mai pasionati de ceasuri premium

Categoria ceasurilor premium, cu preturi ce depasesc 800 de lei, genereaza, in prezent, 15% din totalul comenzilor plasate de clienti pe WatchShop.ro. Tendinta pasionatilor de ceasuri pentru achizitii de produse premium, care se diferentiaza si prin mecanisme de calitate, se va accentua pe parcursul anului.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/230124/romanii-din-ce-in-ce-mai-pasionati-de-ceasuri-premium.html


→ Cât îi costă pe români pregătirea mașinii pentru sezonul cald și cum pot fi reduse cheltuielile

Șoferii din România scot din ce în ce mai mulți bani din buzunar când își pregătesc mașina pentru sezonul cald. Anul acesta, media este de 800 de lei de automobil, iar cele mai multe defecțiuni apar la sistemele de direcție și suspensie, arată AutoEco.ro, unul dintre cele mai mari magazine online locale de piese și accesorii auto.

Sursa – https://www.newmoney.ro/cat-ii-costa-pe-romani-pregatirea-masinii-pentru-sezonul-cald-si-cum-pot-fi-reduse-cheltuielile/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.