PayPal creează noi servicii financiare, Amazon a investit 23 mld USD în cercetare în 2017, Adidas mizează pe online, IKEA lansează speakerul ENEBY în SUA și UK

 

Ola ar putea achiziționa FreshMenu.

Conform unor surse apropiate companiei, Ola, firmă de taxi online, urmărește crearea unei companii independente de tehnologie alimentară. Ola se află în discuții privind achiziționarea FreshMenu și a unei alte companii similare din segmentul food delivery. Ola este proprietara FoodPanda, a unui serviciu de plăți, iar, de săptămâna trecută, a aplicației de transport public Ridlr. (sursă)

 

PayPal creează noi servicii financiare.

Compania va introduce servicii mai apropiate de cele clasice de banking, precum carduri de debit compatibile cu ATM, cecuri personale și servicii de asigurări. Segmentul de public țintit este cel al clienților care nu dețin conturi bancare. Momentan PayPal nu deține licență de banking în SUA, astfel că va încheia inițial parteneriate cu mai multe bănci mai mici pentru a oferi noile servicii. (sursă)

 

Alipay investește în platforma de travel B2B Octopus.

Octopus a strâns 95 de milioane USD în cadrul unei runde de finanțare conduse de Ant Financial și CCB International, care vor fi și partenere în noua strategie a companiei. Octopus ar putea servi ca o platformă online de distribuție de servicii de travel, precum sejururi interne și international, tururi independente și croaziere. Platforma integrează peste 60.000 de produse de travel. (sursă)

 

Uber achiziționează start-up-ul de bike-sharing Jump Bikes.

Prin această mișcare, Uber urmărește să ofere pasagerilor din SUA o alternativă la mașini. Noul serviciu a demarat în San Francisco și Washington. CEO-ul companiei a declarat că Uber dorește să ofere cel mai rapid și avantajos mijloc de transport, fie prin intermediul mașinilor, al bicicletelor sau prin alte forme. Aplicația Jump va continua să funcționeze independent. (sursă)

 

Otto Group atinge venituri de aprox. 10 miliarde USD.

Încasările companiei la nivel internațional au crescut cu 11%, la 9,75 miliarde USD. Este al optulea an consecutiv de creștere al Otto Group. Business-ul de bază al companiei a crescut cu 8,5% la 3,7 miliarde USD, numărul de clienți activi crescând de asemenea cu 8%, la 6,6 milioane. Platforma online de fashion About You, lansată în iunie 2017 și activă în Germania, Austria, Elveția, Olanda și Belgia, a crescut cu 110%, înregistrând venituri de 350 de milioane USD. (sursă)

 

Amazon a investit 23 de miliarde USD în cercetare în 2017.

Conform datelor oferite de FactSet pentru 2017, Amazon a cheltuit 22,6 miliarde USD în zona de R&D. Topul investițiilor în cercetare este completat de Alphabet, cu 16,6 miliarde USD, Microsoft, cu 12,3 miliarde USD și Apple cu 11,6 miliarde USD. Facebook a revenit de asemenea în top 10, investind 7,8 miliarde USD în R&D în 2017. Amazon a investit cel mai mult în Amazon Go și AWS. (sursă)

 

Amazon Franța lansează butoanele virtuale Dash.

Abonații Prime din Franța pot comanda de acum zeci de milioane de produse printr-un singur click. După doi ani de la lansarea butoanelor Dash fizice, Amazon a lansat varianta virtuală a acestora. În 2016, compania a lansat butoanele Dash și în Marea Britanie, Germania și Austria. Butoanele virtuale Dash sunt accesibile atât din paginile de produs cât și din homepage și secțiunea my Dash buttons din cadrul site-ului sau aplicației mobile Amazon. (sursă)

 

SoftBank împrumută 8 miliarde USD oferind participația sa în cadrul Alibaba drept garanție.

Peste 10 bănci vor fi implicate în împrumutul contractat de SoftBank. Tranzacția nu va fi înregistrată în registrele contabile ale companiei, ceea ce va împiedica o retrogradare a rating-ului său și ar putea facilita vânzarea de acțiuni ale unei subsidiare interne. SoftBank continuă să își arate apetitul pentru tranzacții financiare complexe. (sursă)

 

Tannico, platformă online de vânzare de vinuri, obține 3,2 milioane USD finanțare.

Tannico operează o platformă e-commerce și m-commerce de vinuri, comercializând peste 10.000 de branduri. Aplicația Tannico reunește producători din peste 20 de țări. Compania va folosi fondurile pentru a lansa platforma B2B Tannico.biz și pentru a-și finanța proiectele de retail și extinderea internațională. (sursă)

 

Adidas ar putea închide mai multe magazine fizice și se va concentra mai mult pe online.

CEO-ul Adidas a declarat că în viitor vor exista mai puține magazine ale brandului său, însă acestea se vor îmbunătăți. De asemenea, șeful Adidas a afirmat că site-ul companiei este cel mai important magazin al său. Adidas plănuiește să își dubleze vânzările e-commerce la 4,9 miliarde USD până în 2020. Compania deține 2500 de magazine fizice în lume și 13.000 de locații mono-brand. (sursă)

 

DPD Germania extinde serviciul de livrare pe bicicletă.

Reprezentanții companiei s-au declarat mulțumiți de rezultatele proiectului pilot de livrare de colete folosind biciclete electrice. Testele au demarat în urmă cu un an în Nuremberg. Până în prezent, DPD a livrat peste 80.000 de colete cu ajutorul bicicletelor. Compania declară că prin utilizarea a 5 biciclete electrice a reușit să înlocuiască 5 mașini. (sursă)

 

IKEA lansează speakerul ENEBY în SUA și Marea Britanie.

IKEA a creat împreună cu Sonos speakerul ENEBY. Inițial acesta va fi lansat în SUA și Marea Britanie înainte de introducerea sa în Suedia și Europa continentală. Speakerul ENEBY vine în două varinte, de 8 x 8 inci, respectiv 12 x 12 inci, și se integrează în decorul minimalist promovat de compania de mobilă. ENEBY are capabilități wireless, are montat un mâner și i se poate adăuga un set extra de baterii care îi permite autonomie de până la 10 ore. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.