Amazon pregătește lansarea Prime Wardrobe, Apple întrerupe producția HomePod, Lyft ia în calcul lansarea în Japonia, iar Sam’s Club va fi integrat în cadrul platformei JD în Shenzhen

 

Zillow urmărește să devină un jucător important pe piața imobiliară.

Compania a demarat recent un nou model de business în cadrul căruia va cumpăra proprietăți, le va renova și le va vinde la un preț mai mare în decurs de 90 de zile. Zillow plănuiește să achiziționeze între 300 și 1000 de locuințe în Las Vegas și Phoenix până la finalul anului, în cadrul unei investiții între 75 și 250 de milioane USD. Deși acest nou model este riscant, analiștii afirmă că acesta va schimba profund piața imobiliară. (sursă)

 

Walmart ar putea cumpăra participația majoritară în Flipkart la finalul lui iunie.

Retailerul american și cel indian au ajuns la o înțelegere, care s-ar putea concretiza la jumătatea anului. Aceasta ar urma să devină cea mai mare achiziție a unui business online din partea Walmart. Conform Reuters, Walmart a încheiat procedurile legale pentru a oferta Flipkart și a propus achiziționarea a 51% din compania indiană pentru o sumă cuprinsă între 10 și 12 miliarde USD. (sursă)

 

Amazon ar putea achiziționa una din cele mai mari companii de ambalaje din Canada.

Transcontinental a propus Amazon să cumpere Coveris Americas pentru 1,32 miliarde USD. Mai mulți furnizori ai companiei se află deja în discuții cu Amazon privind furnizarea de ambalaje pentru livrare de mâncare proaspătă. Amazon încearcă de mai mult timp să intre pe segmentul de bunuri ambalate, segment în valoare de 800 de miliarde USD, încă dominat de Walmart. (sursă)

 

Sam’s Club a adăugat locația sa din Shenzhen pe platforma JD Daojia.

Sam’s Club, depozitul en-detail pentru abonații Walmart, va colabora îndeaproape cu JD în zonele de logistică, tehnologie, selectare de locație și gestionarea depozitului. Sam’s Club a analizat comportamentul consumatorilor și a selectat în jur de 1000 de produse populare pentru listarea pe platforma JD. De asemenea, Sam’s Club a creat pe Daojia și un sistem pentru non-membri. (sursă)

 

Lyft ia în considerare intrarea pe piața din Japonia.

Președintele Lyft a declarat că plănuiește intrarea pe piața extrem de competitivă de ride-hailing din Japonia. Această piață este estimată la 15 miliarde USD numai  în capitala niponă. Lyft s-a extins la nivel internațional odată cu intrarea în Canada și caută în prezent noi oportunități de extindere. Japonia a fost o alegere firească, gigantul e-commerce japonez Rakuten fiind unul dintre investitori în compania de ride-hailing. (sursă)

 

Bank of America oferă un serviciu financiar de ipoteci digitale.

Prin acest nou serviciu, clienții vor putea aplica pentru ipoteci prin aplicația mobile a băncii și vor putea primi aprobarea chiar în aceeași zi. Datorită tehnologiei folosite de Bank of America, multe dintre date vor putea fi auto-populate în cadrul aplicației. Clienții vor putea apela la consultanți umani oricând, putând alege mai multe opțiuni ipotecare. Contractele vor fi încheiate în persoană. (sursă)

 

Amazon se pregătește de lansarea serviciului Amazon Prime Wardrobe.

Serviciul de shopping “try before you buy” al retailerului a fost anunțat din iunie 2017 și va concura cu servicii similare precum Stitch Fix, Trunk Club sau Wantable. Prime Wardrobe a fost lansat inițial în fază beta numai pe bază de invitație. Un purtător de cuvânt al Amazon Fashion a declarat că serviciul Prime Wardrobe este în prezent disponibil pentru mai mulți abonați Prime. (sursă)

 

Apple întrerupe producția speakerului HomePod.

Conform analiștilor Bloomberg, Apple ar fi reziliat contractul cu producătorul speakerului, Inventec din cauza cererii slabe pentru device-ul de 349 USD. Analiștii afirmă că problema Apple este că nu a înțeles piața speakerelor, compania insistând pe înalta calitate audio la redarea de muzică, spre deosebire de Amazon, care a pariat pe asistența AI. Capabilitățile Siri pe această zonă sunt încă limitate, iar Apple va trebui să investească masiv pentru a ajunge din urmă Amazon pe acest segment, conform acelorași analiști. (sursă)

 

Telefonica, SoftBank, Etisalat și SingTel creează o alianță centrată pe securitatea cibernetică.

Cele patru companii au creat un portofoliu cuprinzător de servicii de securitate cibernetică pentru companii. Alianța celor patru se intitulează Global Security Alliance și ar putea deveni una din companiile de top pe segmentul securității cibernetice. Cele patru entități implicate au împreună 1,2 miliarde de clienți din 60 de țări de pe 4 continente, peste 22 de centre operaționale și peste 6000 de experți angajați pe zona de cybersecurity. (sursă)

 

Google doreșe să îmbunătățească serviciile WiFi din avioane.

Pentru acest scop, Google intenționează să achiziționeze sistemul aerian de broadband al Nokia. Compania finlandeză a anunțat lansarea rețelei sale cu conectivitate air-to-ground la finalul anului trecut, rețea care oferă viteze similare sau mai mari decât ale rețelei de Internet in-flight Gogo. Deținând propriul sistem WiFi în avioane, Google ar putea promova produsele sale de entertainment. Precum YouTube sau Play Music. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.