UberEats devine lider pe piața de food delivery din mai multe orașe din SUA, Yahoo Japonia cumpără 40% dintr-un crypto exchange, Snapchat oferă o opțiune e-commerce, Instagram este cel mai important canal social pentru Asos

 

Avast, cel mai mare furnizor de programe antivirus pentru consumatorii particulari, se va lista pe bursa din Londra.

IPO-ul Avast ar urma să valoreze 4 miliarde USD, ceea ce l-ar face cel mai mare IPO tech din Marea Britanie. Avast oferă protecție antivirus de bază pentru 40% dintre consumatorii particulari deținători de PC din lume (în afara Chinei, unde produsele de securitate cibernetică străine sunt interzise). Avast va folosi fondurile pentru a-și plăti propriile datorii. Avast are 435 de milioane de utilizatori, din care 290 de milioane utilizatori de PC. (sursă)

 

Yahoo Stores adaugă PayPal ca opțiune de plată.

Sellerii online care operează un Yahoo Store sau un site pe platforma Yahoo Merchant Solutions vor putea oferi clienților lor plăți prin soluția Braintree a PayPal. Clienții IMM ai Yahoo vor putea astfel folosi cărți de debit, de credit și PayPal pentru a face plăți. Majoritatea comercianților vor avea acces la noile metode de plată în maximum două zile lucrătoare. (sursă)

 

Partner Communications, al doilea cel mai mare operator mobile din Israel, încheie un parteneriat cu Amazon Prime Video.

Clienții Partner TV vor avea de acum acces la serviciul Amazon Prime Video prin setbox-ul oferit de compania de telefonie mobilă. Partner a declarat că este singurul serviciu de televiziune din Israel care oferă aplicația Amazon Prime Video prin receiverul său și este primul serviciu over the top din lume care oferă suport pentru această aplicație pe un setbox Android TV. (sursă)

 

UberEats devine lider pe piața de food delivery din mai multe orașe din SUA.

Conform unei companii de cercetare, care a agregat date culese din tranzacții cu carduri de credit, UberEats a detronat GrubHub în mai multe orașe mari din SUA, precum Houston, Atlanta și Seattle. 41% din clienții UberEats folosesc în mod regulat serviciul după prima comandă plasată. Pentru GrubHub, cifra este de 17%. GrubHub deține 50% cotă de piață în SUA, UberEats doar 20%. (sursă)

 

Goldman Sachs achiziționează un start-up de personal finance.

Goldman Sachs a cumpărat Clarity Money, mișcare prin care își va consolida business-ul de împrumuturi online. Clarity Money este o aplicație gratuită care permite consumatorilor să își gestioneze finanțele personale și urmează să aducă peste 1 milion de clienți serviciului Marcus al Goldman Sachs. Serviciul Marcus oferă împrumuturi de consum între 3500 USD și 40.000 USD. (sursă)

 

Snapchat testează o opțiune e-commerce pe unele din canalele Discover.

Noua funcție permite utilizatorilor să dea swipe unui produs și apoi să achiziționeze acel produs din Snap Store, secțiune de shopping in-app lansată în februarie. Snap Store vinde articole branduite Snapchat, precum șepci, tricouri și animale de pluș, însă compania-mamă are ambiții mai mari legate de potențialul e-commerce al aplicației. (sursă)

 

Comcast plănuiește să integreze Netflix în cadrul ofertei sale de cablu TV.

Comcast a integrat Netflix în cadrul interfeței sale X1 în 2016. Cele două companii au declarat că vor extinde actualul parteneriat prin integrarea programelor Netflix în cadrul pachetelor Xfinity. Numărul de abonați Netflix continuă să crească, iar prin parteneriatul cu companii clasice de cablu TV, Netflix permite utilizatorilor să rămână abonații acelor companii și să beneficieze și de programele sale. (sursă)

 

Yahoo Japonia achiziționează o participație într-un crypto exchange.

Yahoo Japonia a cumpărat 40% din compania de crypto exchange BitARG, care urmează să se lanseze în această toamnă în Tokyo. Investiția a fost făcută prin intermediul unei subsidiare și se ridică la 23 de milioane USD. Yahoo Japonia plănuiește să folosească tehnologia BitARG pentru a lansa propria sa companie de crypto exchange în 2019. (sursă)

 

Etsy se pregătește să intre în retailul clasic.

CEO-ul Josh Silverman a decis să se concentreze pe zonele care au adus cea mai mare creștere platformei e-commerce. Planurile sale s-ar putea concretiza în deschiderea mai multor magazine fizice și în închiderea serviciului Etsy Wholesale. Aceste mișcări, îndreptate către a avantaja acționarii companiei,  ar putea îndepărta comercianții listați pe Etsy. (sursă)

 

 

Instagram devine cel mai performant canal social al Asos.

Asos a declarat că Instagram a devenit cel mai eficient ingredient în mixul său de marketing. Numărul de utilizatori Instagram care au vizualizat conținutul companiei s-a dublat în ultimele 6 luni. Instagram este popular în cadrul segmentului de clienți Asos aflați în jurul vârstei de 20 de ani, mai popular decât Facebook. Asos a investit constant în conținut pe Instagram, în special Stories. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.