Amazon are 100 de milioane de abonați Prime, Netflix face o investiție de 1 mld USD în Europa, Alibaba și Marriott vor lansa o aplicație de rezervări, Facebook își va proiecta propriile chip-uri

 

Amazon are peste 100 de milioane de membri Prime.

Din estimări precedente a rezultat că aprox. o jumătate din gospodăriile din SUA au un abonament Prime. La finalul lui 2017, s-au înscris peste 4 milioane de noi membri în programul de loialitate al Amazon. Știrea vine în contextul în care retailerul a anunțat că va întrerupe programul de loialitate Whole Foods, înlocuit de Prime. (sursă)

 

Netflix va investi 1 miliard USD în producția de conținut original pe piața din Europa.

Cifrele de membership ale Netflix au crescut odată cu creșterea numărului de abonați la nivel global. Practic, Netflix își va dubla bugetul pentru producțiile noi în Europa. Compania va produce conținut atât în limba engleză cât și în alte limbi vorbite pe continent. Co-producțiile în parteneriat cu broadcasteri locali sunt mai scumpe, însă oferă Netflix acces pe piețe exclusive. (sursă)

 

Snap integrează funcția shoppable ads pentru lentilele sale.

Pariul Snap: cei care utilizează lentilele sale vor face și o achiziție. De exemplu, cineva care vizualizează o lentilă sponsorizată de un magazin online are șanse mari de a da tap pe un buton care duce către acel magazin online și a cumpăra ceva. Noile reclame interactive nu sunt ceva nou pentru Snap iar compania pariază pe engagementul mai mare al utilizatorilor săi față de cei ai altor rețele. (sursă)

Facebook testează un nou serviciu de plăți pe piața din India.

Rețeaua socială testează în prezent o funcție prin care utilizatorii vor putea face plăți și transferuri de bani direct din aplicația Marketplace. Messenger are deja integrată funcția de plăți în SUA, Marea Britanie și Franța iar Facebook va oferi această posibilitate și userilor săi din India. Această funcție va fi oferită în parteneriat cu sistemul guvernamental Unified Payments Interface pe piața indiană. (sursă)

 

Amazon și Best Buy încheie un parteneriat pentru a vinde noua generație de televizoare smart.

Amazon și Best Buy sunt doi dintre cei mai mari retaileri de electronice din SUA. Parteneriatul are drept obiectiv vânzarea noilor televizoare smart integrate cu sistemul de operare Amazon Fire TV în Canada și SUA. Best Buy va fi comerciant exclusiv pentru peste 10 modele de smart TV 4K și HD Fire TV Edition produse de Toshiba. Politica de prețuri pentru noua gamă de produse nu a fost anunțată deocamdată. (sursă)

iZettle lansează o platformă e-commerce.

Prin această mișcare, iZettle își va extinde oferta de plăți mobile și servicii financiare. Compania urmărește capitalizarea bazei sale de clienți IMM. Prin noua platformă, clienții iZettle vor putea utiliza serviciul ca unul de sine stătător sau își vor putea gestiona stocurile și checkout-ul. Serviciul va debuta în Suedia și Marea Britanie și se va extinde și către alte piețe în următoarele luni. (sursă)

 

Lazada va oferi opțiunea de plată în rate pe platforma sa e-commerce.

Lazada a încheiat un parteneriat cu First Digital Finance, companie fintech din Filipine. Platforma acesteia, BillEase, va fi folosită pentru noua opțiune de plată. BillEase a fost lansată în 2017 și permite clienților eligibili să plătească în rate fără a utiliza carduri de credit sau de debit. Este pentru prima oară când Lazada oferă și alte opțiuni de plată în afară de cele prin card și cash-on-delivery. (sursă)

 

Amazon anunță o nouă funcție pentru clienți internaționali.

Clienții din Brazilia, China, Germania și țările vorbitoare de limba spaniolă vor putea achiziționa mai ușor articole din SUA. Noua funcție va permite clienților care optează pentru livrare internațională să vizualizeze prețul produselor, costurile de livrare și tarifele vamale aproximative. Amazon se va ocupa de serviciile de curierat și de procesele vamale. Achizițiile vor putea fi făcute în 25 de monede naționale. (sursă)

 

Marriott și Alibaba vor lansa un portal exclusiv de rezervări hoteliere.

Prin noua platformă, turiștii chinezi vor putea rezerva locuri în cadrul a peste 600 de entități hoteliere din zona Asia-Pacific. Cele două companii estimează că în viitor noul serviciu va fi disponibil în 127 de țări și pentru 6500 de proprietăți. Portalul este prima experiență one-stop booking oferită de Marriott și este creată exclusiv pentru piața din China. (sursă)

 

 

Netflix ia în calcul achiziționarea mai multor săli de cinema din Los Angeles și New York.

Prin această mișcare, compania urmărește să mărească șansele producțiilor sale de a câștiga premii Oscar. Pentru a fi luate în considerare pentru Oscar, filmele trebuie să aibă distribuție în cinematografe. De asemenea, deținerea de săli de cinema ar putea constitui o nouă sursă de venit pentru Netflix, producțiile fiind deja finanțate și putând aduce mai mulți spectatori pentru o experiență îmbunătățită de prezența marilor ecrane. (sursă)

 

Facebook va testa o nouă tehnologie de proiectare a propriilor semiconductoare.

Eforturile Facebook de a-și proiecta propriile chip-uri se află în fază incipientă, compania urmărind să angajeze personal pentru noul segment de business. Facebook ar putea folosi chip-urile pentru a le integra în cadrul device-urilor produse, software-ului AI și serverelor din centrele sale de date. Compania urmărește deținerea unui mai mare control asupra procesului de product development. (sursă)

 

Fondurile crypto au scăzut cu 29% în martie pe fondul reglementărilor activelor digitale.

Conform noului indice Barclay Cryptocurrency Traders Index, lansat de BarclayHedge, scăderea se datorează atitudinii în general favorabile la nivel global a autorităților de a reglementa piața crypto. Indicele  Cryptocurrency Traders a scăzut cu 43%, după 3 luni consecutive în care cele mai mari 19 fonduri de tranzacționare de criptomonede au scăzut constant. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.