ARMO reprezintă România la ONU eCommerce Week 2018, Vitacom încheie T1 2018 cu afaceri de 13,5 mil lei, ZebraPay devine SelfPay, coletele expediate de bucureșteni de Paște prin DPD au însumat aprox. 68% din trimiteri, Revolut se va lansa în țară, Banca Transilvania anunță creditul online

 

→ ARMO reprezinta Romania, in premiera, la ONU eCommerce Week 2018

Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) participa in premiera la E-commerce Week 2018, eveniment al Organizatiei Natiunilor Unite, ce se desfasoara pana pe 20 aprilie la Geneva. Avand ca tematica „Dimensiunile Dezvoltarii Platformelor Digitale” aceasta a patra editie a evenimentului reuneste ministri, oficiali guvernamentali de rang inalt, reprezentanti ai mediului de afaceri, ai organizatiilor internationale, ai Bancii Mondiale, ai mediului universitar si ai societatii civile, pentru a discuta oportunitatile de dezvoltare si provocarile asociate evolutiei economiei digitale.

„Aceasta prima participare la E-Commerce Week ne prilejuieste si prima intalnire a asociatiilor de e-commerce din intreaga lume. Obiectivul nostru in cadrul evenimentului este de a identifica modalitatile prin care comertul online sa aiba o contributie cat mai importanta la cresterea economica, dar si sa sprijine incluziunea regiunilor izolate si interconectarea regionala pentru a ajunge la o economie digitala globala”, a declarat Florinel Chis, director executiv al Asociatiei Romane a Magazinelor Online si Chief Technology Advisor in cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/04/19/armo-reprezinta-romania-in-premiera-la-onu-ecommerce-week-2018/


→ Vitacom Electronics încheie primul trimestru din 2018 cu afaceri de 13,5 milioane lei

Vitacom Electronics, jucător pe piața locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut. Rezultatele se datorează dezvoltării portofoliului de produse, cu predilecție a celor din gama proprie Well, a căror cerere a crescut atât pe piața locală, cât și pe internațional.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/distribuitorul-de-produse-electronice-vitacom-electronics-incheie-primul-trimestru-din-2018-cu-afaceri-de-13-5-milioane-lei-18071726


→ ZebraPay devine SelfPay în urma unui proces de rebranding de 350.000 euro

Potrivit șefului companiei, Adrian Badea, prin noua identitate este urmărită poziționarea SelfPay ca important jucător al pieței de terminale de tip self-service, prin transformarea conceptului de terminale de plată în stații de plată, cu ajutorul cărora clienții din 750 de localități din țară pot realiza plăți pentru peste 100 de servicii regionale, naționale și internaționale.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/zebrapay-devine-selfpay-in-urma-unui-proces-de-rebranding-de-350-000-euro-18071304


→ DPD România: În perioada Sărbătorilor Pascale, bucureștenii au expediat peste două treimi din totalul coletelor

Potrivit datelor DPD România, coletele expediate de bucureșteni în perioada Sărbătorilor Pascale au însumat aproximativ 68% din trimiteri, în timp ce în regiunea București-Ilfov s-au livrat doar 27% din volume. Marți, 3 aprilie, a fost cea mai aglomerată zi pentru curieri, atunci fiind expediate cele mai multe colete atât pe segmentul B2B, cât și pe segmentul B2C, la nivel național.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/dpd-romania-in-perioada-sarbatorilor-pascale-bucurestenii-au-expediat-peste-doua-treimi-din-totalul-coletelor-18070146


→ Alexandru Rusu, CEO Doraly: Din expo en-gros, businessul decolează online

Alexandru Rusu spune că investiția în această platformă este de 1 milion de euro, iar Doraly.ro va comercializa la început aproximativ 20.000 de produse, urmând ca lunar să fie listate peste 10.000 de produse noi astfel încât până la sfârșitul anului vor fi aproximativ 100.000 de produse disponibile pe platforma online.

Sursa – https://www.profit.ro/live/video-alexandru-rusu-ceo-doraly-la-profit-live-din-expo-en-gros-businessul-decoleaza-online-18070349


→ Gigantul american Amazon aproape își dublează profitul în România

Amazon, prezent pe piața din România de 11 ani, aproape și-a dublat anul trecut profitul net pe care îl obține la Iași, unde și-a deschis, în toamna anului 2016, un nou centru de dezvoltare și tehnologie, pe fondul unei creșteri a cifrei de afaceri, la peste 155 mil. lei, de la 107 mil. lei în anul precedent. În același interval, compania a mărit schema de personal, de la 566 la 846 de angajați.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/gigantul-american-amazon-aproape-isi-dubleaza-profitul-in-romania-18069284


→ Producătorul român de cosmetice Farmec își extinde rețeaua cu 10 noi magazine în acest an

Producătorul român de cosmetice Farmec anunță o cifră de afaceri de 214 milioane lei (45,8 milioane euro) pentru anul 2017, în creștere cu 9.12% față de 2016, datorată modernizării și extinderii portofoliului, pătrunderii pe noi segmente de piață, platformei online și evoluției magazinelor de brand Farmec și Gerovital.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/producatorul-roman-de-cosmetice-farmec-isi-extinde-reteaua-cu-10-noi-magazine-in-acest-an-18067800


→ Planurile noului CEO Breslo pentru marketplace-ul de produse handmade: aplicatie mobila si intrarea pe piete externe

Dupa ce la inceputul anului a preluat conducerea Breslo, Andrei Dumitrascu planuieste sa dezvolte zona de mobile a marketplace-ului de produse handmade, sa stabilizeze businessul pe plan local, iar incepand cu anul urmator sa introduca Breslo pe piete externe, precum cele nordice, unde exista interes si solicitari pentru produse handmade.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/230524/planurile-noului-ceo-breslo-pentru-marketplace-ul-de-produse-handmade-aplicatie-mobila-si-intrarea-pe-piete-externe.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Esteto.ro

Lansat online in ianuarie 2013, sub numele de allbeauty.ro (e-shop care vindea doar produse cosmetice), Esteto.ro si-a extins portofoliul de produse si pe alte categorii (consumabile medicale si pentru saloane, jucarii si produse pentru copii, bijuterii si ceasuri) la inceputul anului 2017, iar rebranding-ul a insemnat si un nou nume. Octavian Jomir  ne-a explicat cum a pornit la drum acum 5 ani, cum i s-a dublat constant afacerea de la an la an si, cum a ajuns sa vanda un total de peste 200.000 de produse pana acum si care este cheia succesului in e-commerce.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-esteto-ro.html


→ Oferta Telekom Banking se extinde prin introducerea serviciilor de creditare

Telekom Banking, proiect financiar dezvoltat de Telekom Romania și Alior Bank, a lansat două noi produse dedicate pieței locale, și anume creditul de nevoi personale și creditul de refinanțare, prin care clienții pot împrumuta sume până la 100.000 lei pe o durată maximă de 5 ani. Atât pentru creditul de nevoi personale, cât și pentru creditul de refinanțare, dobânda pornește de la 6,99% în funcție de profilul socio-demografic și de istoricul de plată al clientului la creditele anterioare.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/oferta-telekom-banking-se-extinde-prin-introducerea-serviciilor-de-creditare-18073182


→ O nouă schimbare de strategie: OLX, cel mai mare jucător local pe piața anunțurilor online, reduce drastic numărul de anunțuri gratuite la una dintre cele mai populare categorii

Cel mai mare jucător local pe piața anunțurilor online a introdus limite în privința numărului de anunțuri gratuite de vânzare pentru produsele din categoria electronice și electrocasnice. Astfel, la secțiunea telefoane și tablete, una dintre cele mai populare, numărul anunțurilor gratuite a fost redus de la 100 la 3.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/o-noua-schimbare-de-strategie-olx-cel-mai-mare-jucator-local-pe-piata-anunturilor-online-reduce-drastic-numarul-de-anunturi-gratuite-la-una-dintre-cele-mai-populare-categorii-18072977


→ Atentie la tentativele de fraude online ce implica numele Lidl si Carrefour

Lidl Romania avertizeaza in legatura cu o tentativa de frauda prin intermediul unei false oferte online: ”Noi oferim voucher gratuit 500$ pentru a sarbatori cea de-a 11-a aniversare”. Reprezentantii CERT-RO au atras si ei atentia asupra acestei tantative de frauda online, intr-o postare pe Facebook in care avertizeaza asupra unei alte tentative, ce implica numele retailerului Carrefour.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/230499/tentative-fraude-online-lidl-carrefour.html


→ Cu ce produse vor cei de la Revolut sa rupa gura targului si sa ajunga pana la finalul anului la 5 milioane de clienti

Startup-ul fintech Revolut, care tocmai a anuntat ca va deschide unu birou in Romania la jumatatea lunii mai, vrea sa ajunga pana la finalul anului 2018 la 5 milioane de clienti la nivel global. Despre felul in care isi propun sa realizeze acest obiectiv ne-a povestit Andrius Biceika, head of country managers la Revolut.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/230481/optiunile-pregatite-de-cei-de-la-revolut-prin-care-spera-sa-rupa-gura-targului-si-sa-ajunga-la-5-milioane-de-utilizatori-pana-la.html


→ Banca Transilvania anunta “creditul online” cu semnare in sucursala, dar lucreaza deja la versiunea 100% digitala.

Banca Transilvania anunta lansarea “creditului online” cu semnare in sucursala, dar lucreaza deja la versiunea 100% digitala. Potrivit unor surse din piata, BT a ales un consortiu format din 4 firme (mai jos) pentru implementarea unui proces de creditare 100% online utilizand certificate calificate pentru a semna electronic contractul de imprumut.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/230383/banca-transilvania-anunta-creditul-online-si-lucreaza-la-o-versiune-100-digitala.html


→ Retailerul online Bonami vrea să-şi dubleze afacerile locale, la 6 milioane de euro, în 2018

„Tocmai am lansat modele 3D în aplicaţia iOS, astfel încât clientul să poată vedea cum se potriveşte o piesă de mobilier anume în casa sa înainte de a o cumpăra”. Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de mobilă, decoraţiuni interioare şi produse pentru casă, are în plan dublarea veniturilor de pe plan local, la 6 milioane de euro, anul acesta, faţă de aproape 3 milioane euro, valoarea vânzărilor înregistrate în 2017. Per total, ţinta de afaceri pentru 2018 la nivel de grup este de 40 milioane lei. În afară de Cehia şi România, retailerul ceh activează şi pe pieţele din Polonia şi Slovacia.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-bonami-vrea-sa-si-dubleze-afacerile-locale-la-6-milioane-de-euro-in-2018-17134389


→ Magazinul online Floria.ro estimează afaceri de 6,5 mil. lei în 2018, plus 20%

Magazinul online de flori şi aranjamente florale Floria.ro are în plan să ajungă în 2018 la afaceri de peste 6,5 milioane lei, cu 20% mai mari faţă de anul trecut, în condiţiile în care numărul de clienţi şi comenzi se află în continuă creştere. În 2017, veniturile Floria.ro s-au situat la 5,6 milioane lei, înregistrând tot o rată anuală de creştere de 20%.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-online-floria-ro-estimeaza-afaceri-de-6-5-mil-lei-in-2018-plus-20-17132952

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.