Alibaba va integra asistentul său virtual în mașinile produse de Daimler, Audi și Volvo, Amazon va face livrări in-car prin Amazon Key, 6 retaileri francezi lansează evenimentul shopping French Days, Google publică rapoartul de încasări

 

DoorDash încheie un parteneriat cu Walmart.

Prin această mișcare, DoorDash intră pe zona grocery, fără însă a demara un serviciu separat ci prin asocierea cu un gigant al segmentului. Obiectivul DoorDash este de a construi o rețea de livrări grocery fără a renunța la modul în care își conduce în prezent business-ul, părând a fi intrat pe o nișă neutră. Primul oraș în care va livra în parteneriat cu Walmart va fi Atlanta. (sursă)

 

5 branduri americane critică Alibaba.

5 branduri americane care au intrat recent pe platforma Tmall a Alibaba au declarat că bannerele lor publicitare au dispărut din locurile de maximă vizibiltiate a showroom-ului dedicat. Drept răspuns, companiile au refuzat să semneze un contract exclusiv cu Alibaba și au participat la o promoție a concurentului JD.com. Alibaba a declarat că a demarat mai multe acțiuni pentru a împiedica vânzarea produselor acestor companii. (sursă)

 

Amazon oferă livrare direct în mașina clientului printr-o extensie a serviciului Key.

Angajații Amazon livrează numai în mașini aflate în parcările asociate firmelor care au efectuat comanda. Folosind aplicația Key, clienții permit angajaților Amazon să deschidă portbagajul sau portierele mașinilor lor pentru a le livra comenzi de consumabile. Aplicația este momentan disponibilă numai pentru mașini produse de GM și Volvo, împreună cu un abonament separat OnStar și respectiv Volvo On Call. (sursă)

 

Amazon ar putea cumpăra Evine Live, companie de teleshopping.

Evine Live operează un canal TV de home shopping în sistem pay-per-view. Conform unor surse apropiate companiei, Amazon ar fi interesat de achiziția Evine, însă discuțiile sunt în fază incipientă, iar prețul tranzacției nu a fost încă discutat. Acțiunile Evine sunt tranzacționate pe Nasdaq iar compania are în prezent o valoare de piață de 53 de milioane USD. (sursă)

 

Walmart este aproape de a cumpăra Flipkart pentru 12 miliarde USD.

Conform unor surse apropiate celor două companii, tranzacția ar putea avea loc în următoarele două săptămâni. Toți investitorii majori în Flipkart Online Services s-au declarat în favoarea achiziției de către Walmart. Tiger Global își va vinde întreaga participație de 20%, iar SoftBank va vinde o mare parte din procentul deținut. Walmart va deține în urma tranzacției între 60% și 80% din Flipkart, platformă online evaluată la 20 de miliarde USD. (sursă)

 

Alibaba va integra asistentul său virtual Tmall Genie în cadrul mașinilor produse de Daimler, Audi și Volvo.

Alibaba a declarat că, după integrarea Tmall Genie, șoferii vor putea să utilizeze comenzi vocale pentru a verifica nivelul de combustibil, ulei și baterie al mașinii, precum și starea generală a motorului. De asemenea, șoferii vor putea controla vocal mai multe funcții ale vehiculului, precum deschiderea geamurilor sau pornirea aerului condiționat. Reprezentanții Alibaba au declarat că Tmall Genie va avea conectivitate și cu sisteme terțe. (sursă)

 

Andreessen Horowitz demarează propriul fond crypto.

Conform analiștilor, aceasta este o mișcare firească, după investițiile recente ale companiei în Coinbase, Earn.com și CryptoKitties. Co-fondatorul Marc Andreessen este un mare susținător al monedelor virtuale . Compania sa a postat recent mai multe oferte de posturi legate de gestionarea fondurilor crypto, printre care un post de Manager de operațiuni financiare în criptomonede și unul pentru consiliere legală privitor la respectarea regulamentelor SEC legate de activele crypto. (sursă)

 

Mai mulți retaileri online din Franța lansează evenimentul de shopping French Days.

6 magazine online din Franța și-au unit forțele pentru a oferi o alternativă de sezon la Black Friday. French Days se va desfășura între 27 aprilie și 1 mai. Magazinele organizatoare sunt Cdiscount (operat de Casino Group), Showroomprive.com, Rue du Commerce (operat de Carrefour), Fnac Darty, Boulanger și La Redoute. Acestea au declarat că evenimentul este deschis și pentru alți retaileri. (sursă)

 

Alphabet raportează încasări în creștere cu 26% pe trimestrul 1.

Compania-părinte a Google a raportat încasări de 31,16 miliarde USD în T1. În T1 2017, creșterea a fost de 22%, Alphabet înregistrând încasări de 24,75 de miliarde USD. Deși veniturile din publicitatea cost-per-click au scăzut, compania arată semne de creștere susținută. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.