Facebook, PayPal, Visa și Twitter publică rapoartele de încasări, Goldman Sachs investește în BigCommerce, SK Telecom folosește blockchain în e-commerce

 

Facebook raportează o creștere a încasărilor de 50% pe trimestrul 1.

Deși compania a fost afectată de recentul scandal Cambridge Analytica, raportul său de încasări arată că ocupă în continuare un loc central în economia digitală. Facebook a avut încasări de 11,97 miliarde USD pe T1. Veniturile nete au crescut cu 63%, la 5 miliarde USD, spre deosebire de 3 miliarde USD în T1 2017. Rețeaua socială a adăugat peste 70 de milioane de utilizatori în primele 3 luni ale anului, ajungând la un total de 2,2 miliarde. (sursă)

 

PayPal raportează un profit trimestrial de 511 milioane USD, în creștere cu o treime.

Creșterea numărului de plăți și comerțului transfrontalier au contribuit la creșterea încasărilor. Venitul net al companiei a crescut cu 24%, la 3,69 miliarde USD. Venmo, serviciul de plăți P2P al PayPal, a gestionat un volum de 12 miliarde USD în trimestrul 1. Aprox. Jumătate din comercianții activi pe AliExpress și în India au PayPal la dispoziție ca metode de plată. De asemenea, PayPal a beneficiat de pe urma noii legislații fiscale din SUA, impozitele sale scăzând de la 12% la 7%. (sursă)

 

Visa publică rapoartul de încasări și depășește estimările analiștilor.

Volumul de plăți al Visa a crescut datorită creșterii consumului în SUA. Volumul de plăți a crescut cu 11%, la 1,99 trilioane USD în trimestrul 2, 43% din volum venind de pe piața americană. Venitul operațional net al companiei a crescut cu 13% la 5 miliarde USD. Venitul net al Visa a crescut la 2,6 miliarde USD, de la 430 de milioane USD în urmă cu un an. (sursă)

 

Goldman Sachs conduce o rundă de finanțare de 64 de milioane USD în BigCommerce.

Platforma SaaS e-commerce este folosită de retaileri pentru a-și gestiona operațiunile de comerț online, oferind multiple funcții precum template-uri de prezentare, hosting și tool-uri de marketing. BigCommerce va folosi fondurile pentru a continua investițiile în platformă, tehnologie și a angaja personal. Compania are 60.000 de clienți în peste 120 de piețe. (sursă)

 

TransferWise lansează un cont bancar multi-național.

Compania a lansat și un card de debit contactless Mastercard asociat, permițând astfel clienților săi să își gestioneze banii în și din mai multe țări. Cetățenii Marii Britanii și UE vor primi un cont gratuit doar introducând detaliile bancare de la sucursala locală. Clienții pot trimite, primi și economisi bani în 40 de monede naționale, fără a plăti comisioane. (sursă)

 

Twitter raportează al doilea trimestru consecutiv pe profit.

Încasările Twitter pe trimestrul 1 au crescut cu 21%, la 665 de milioane USD. Compania afirmă că jumătate din încasări au venit din reclamele video. Profitul Twitter a fost de 61 de milioane USD, comparat cu o pierdere de 61,6 milioane USD în urmă cu un an. Rețeaua socială a adăugat 6 milioane de utilizatori, aducând totalul la 336 milioane USD, în creștere cu 10% față de anul precedent. Veniturile din publicitate au crescut cu 21%, cele din licențieri cu 20%. (sursă)

 

SK Telecom utilizează blockchain în e-commerce.

Compania va utiliza această tehnologie pentru a permite clienților să își gestioneze în siguranță activele online și a cumpăra cu încredere. Planul de business pentru viitoarea platformă blockchain nu a fost dat publicității. SK Telecom pregătește și lansarea unei platforme de consultanță pentru IMM-urile care vor să intre în business-uri pe bază de blockchain. (sursă)

 

Autobuzul autonom al Baidu va intra în circuitul comercial.

Baidu a oferit călătorii gratuite cu autobuzul autonom, ca parte dintr-un test, în cadrul Digital China Summit desfășurat în provincia chineză Fujian. Este pentru prima oară când acest vehicul autonom a fost testat public în China. Autobuzul Apolong a fost dezvoltat de Baidu și producătorul auto King Long. (sursă)

 

 

Tencent conduce o rundă de investiție de 10 milioane USD în compania de robotică Marble.

Marble se auto-intitulează drept o companie de logistică last-mile. Compania livrează comenzi folosind roboți. Marble folosește un sistem pe bază de senzori LIDAR care permite entităților robotizate să navigheze pe străzi printre trecători. Roboții Marble pot controla temperatura lor interioară, menținând mâncarea caldă sau rece, în funcție de tipul de comandă. (sursă)

 

SalesHero, companie care oferă un asistent virtual pentru procesul de vânzări, obține 4,5 milioane USD finanțare.

SalesHero a lansat asistentul AI Robin adresat echipelor de vânzări. Robin folosește inteligența artificială pentru a învăța din acțiunile utilizatorilor și pentru a automatiza procesele de vânzări și a îmbunătăți productivitatea zilnică. Practic, Robin îmbunătățește vânzările preluând funcțiile procesului de vânzare care scad performanțele în acest domeniu, precum prospectarea, obținerea de lead-uri și programarea întâlnirilor. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.