JD publică raportul de încasări, Google lansează Smart Displays, Uber prezintă conceptul taxiului său zburător, Walmart întrerupe colaborarea cu Lyft și Uber

 

Alibaba achiziționează Daraz Group, platformă e-commerce deținută de Rocket Internet.

Daraz a fost fondată în Pakistan în 2012 și operează marketplace-uri în Pakistan, Bangladesh, Myanmar, Sri Lanka și Nepal. Platforma are 30.000 de comercianți și 500 de branduri, cu peste 2 milioane de produse disponibile pentru 5 milioane de clienți finali. Daraz va continua să opereze sub același brand. (sursă)

 

iZettle plănuiește să obțină 227 de milioane USD în urma IPO-ului.

Compania de plăți și servicii financiare pentru business-urile de mici dimensiuni, supranumită “Square-ul Europei”, plănuiește un IPO pe bursa Nasdaq din Stockholm. iZettle are 413.000 de clienți business și este evaluată la 1,1 miliarde USD. Compania va utiliza fondurile pentru a-și finanța strategia de creștere, pentru a se orienta și către companii mai mari și a se extinde în Europa și America de Sud. iZettle a raportat venituri de 29 de milioane USD pe trimestrul 1. (sursă)

 

JD publică raportul de încasări.

Încasările JD au fost conforme cu așteptările analiștilor, însă trimestrul 1 a fost al cincilea consecutiv cu un ritm de creștere scăzut. JD a raportat încasări de 15,9 miliarde USD, în creștere cu 33%. Marja sa de profit a scăzut, în special în urma investițiilor în noi segmente, precum cloud computing și proiecte de logistică. JD a avut 301 milioane de clienți activi, în creștere cu 27,6%. (sursă)

 

Panera lansează un serviciu de livrare de mâncare în SUA.

Lanțul de restaurante a anunțat lansarea acestui serviciu la nivel național, mai precis în 897 de orașe și 43 de state americane. Serviciul de livrare va fi susținut de start-up-ul logistic Bringg. Această platformă oferă companiilor tool-uri pentru a-și gestiona propriile platforme de livrare. Panera are în plan angajarea propriilor șoferi, având în prezent peste 10.000 deja incluși pe ștatele de plată. (sursă)

 

Shopify a lansat o nouă aplicație de messaging.

Shopify Ping este un tool pentru comercianții Shopify care integrează messaging și comunicarea cu clienții finali, tool-uri de marketing și alte funcții în cadrul unei singure aplicații iOS. Platforma gratuită de messaging va permite comercianților să comunice direct cu clienții lor. În Ping sunt incluse și tool-uri de advertising pentru Facebook și Instagram și module de gestionare de campanii de e-mail marketing și retargeting. (sursă)

 

BBVA și Nordea lansează platforme online de plăți pentru domeniul e-commerce.

Platforma BBVA Global Gateway, construită pe infrastructură MasterCard, este disponibilă în Spania și în curând în SUA și America Latină și permite retailerilor mari să accepte plăți în mai multe forme, de la carduri de debit și credit, la transferuri bancare, PayPal, Alipay și plăți virtuale. Nordea a lansat un sistem similar, însă a inclus și metode de plată precum Swish, Siirto și ePayments. (sursă)

 

Walmart întrerupe colaborarea cu Uber și Lyft pe zona de livrări.

În 2016, Walmart a anunțat că testează un serviciu de livrări de comenzi grocery cu ajutorul Uber și Lyft. Motivul întreruperii colaborării este că nu au existat creșteri pe termen lung pentru comercianții parteneri. Walmart a încheiat parteneriate cu Postmates și DoorDash, dar a exclus Instacart din lista partenerilor de livrare, Instacart dorind ca Walmart să își listeze produsele pe aplicația sa, pe când gigantul retail dorea ca Instacart să fie strict un partener pe zona de livrare. (sursă)

 

Square lansează o platformă POS pentru restaurante.

Square intră oficial pe segmentul de restaurante odată cu lansarea sistemului Square for Restaurants. Acesta este un sistem POS care poate gestiona mai multe operațiuni, inclusiv actualizarea menu-urilor, orarul angajaților, monitorizarea performanțelor și împărțirea bacșișurilor. În noul sistem este integrată și aplicația de livrări de mâncare Caviar. De asemenea, servicii terțe de livrare, precum Postmates, UberEats și DoorDash pot fi integrate în Square POS. (sursă)

 

Google lansează Smart Displays, smart-speakere cu ecran.

Google a anunțat că device-ul va fi disponibil pentru achiziție începând cu luna iulie. Platforma Smart Display a Google a fost realizată în parteneriat cu Lenovo, LG, Sony și producătorul de speakere JBL. Scopul acestei platforme este de a concura Amazon Echo și de a extinde numărul de producători care pot integra Google Assistant în cadrul speakerelor produse. (sursă)

 

Uber dezvăluie conceptul și proiectul taxiului său zburător.

Conceptul se numește Common Reference Model și este total electric. Un astfel de vehicul va avea 5 locuri, din care unul pentru pilot, în cadrul unui corp cilindric dotat cu ferestre mari. Designul acestui vehicul aduce aminte de un catamaran. Vehiculul va ava o singură ușă. Acesta va zbura cu viteze între 150 și 200 de mile pe oră la o înălțime de până la 650 de metri deasupra solului. Autonomia va fi de 60 de mile per încărcare, încărcarea făcându-se în maxim 5 minute între zboruri. (sursă)

 

Google adaugă noi voci asistentului său virtual.

Noua versiune a Google Assistant va avea disponibile 6 voci. Această versiune a fost fabricată folosind tehnologia de machine learning Wavenet, dezvoltată de companie în ultimele 18 luni. Începând cu finalul anului, asistentul va fi disponibil cu vocea muzicianului John Legend, Google urmând să adauge mai multe voci de celebrități în oferta pentru asistentul virtual. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.