Zalando se extinde în Irlanda și Cehia, Walmart își vinde operațiunile din Brazilia, Apple Watch adaugă funcții de fitness și conectivitate, SEC numește un director pentru zona de criptomonede

 

BlaBlaCar înregistrează creșteri semnificative pe piața din Rusia.

Rusia a devenit cea mai mare piață pe care activează operatorul francez de ride-sharing. Conform datelor oferite de companie, mai mult de unul din 10 ruși sunt înscriși pe aplicația BlaBlaCar. Peste 3 milioane de curse sunt efectuate lunar. Compania va investi pe piața din Rusia și va căuta modalități de monetizare, pasagerii ruși plătind șoferilor cursele direct în numerar. (sursă)

 

HelloFresh vinde produse semipreparate în supermarket-uri.

Produsele HelloFresh sunt disponibile în peste 600 de locații Giant Food și Stop & Shop din SUA. HelloFresh a ales acești retaileri deoarece sunt concentrați pe coasta de est a SUA, regiune în care clienții au o preferință clară pentru produsele semi-preparate. HelloFresh a raportat vânzări de 215 milioane USD și 1,2 milioane de clienți în trimestrul 1. (sursă)

 

Rue La La achiziționează Gilt Europe.

Prin această tranzacție a fost creat grupul Rue Gilt. Ambele companii operează site-uri e-commerce care vând articole de designer la prețuri reduse. Cele două branduri vor continua să existe separat, având tipuri diferite de clienți. Rue La La va deveni o platformă multi-brand în urma procesului de consolidare internă. Președintele Rue La La se așteaptă la vânzări de peste 1 miliarde USD. (sursă)

 

Franprix testează livrarea comenzilor grocery la domiciliul clientului, atunci când acesta nu este acasă.

Lanțul francez de supermarketuri Franprix plănuiește să lanseze serviciul de livrare grocery la domiciliu în zona Paris în 2019, dacă experimentul se va dovedi un succes. Din aprilie, Franprix testează noul serviciu cu 12 beta testeri. Pentru acest proiect, colaborează cu start-up-urile Clac des Doigts și  Oh my Keys!. (sursă)

 

Apple Watch adaugă funcționalități de fitness.

Apple Watch intensifică competiția cu Fitbit prin adăugarea de funcționalități de fitness și conectivitate. Noul smartwatch OS 5 va putea monitoriza activități sportive precum yoga, alergat sau escalade. De asemenea, vor fi incluse funcționalități de detecție automată a tipului de antrenament efectuat și aplicația Walkie-Talkie. (sursă)

 

 

WalMart își vinde operațiunile din Brazilia.

Această mișcare face parte din programul WalMart de a renunța la locațiile din piețele neprofitabile sau care înregistrează creșteri prea lente. Retailerul va vinde 80% din operațiunile sale din Brazilia către compania de investiții Advent International. Walmart a estimat că această tranzacție va duce la pierderi de 4,5 miliarde USD pe trimestrul 2. (sursă)

 

Twitter va fi inclusă în indicele S & P 500.

Compania care operează rețeaua socială va înlocui Monsanto pe acest index. Monsanto urmează să fie achiziționată de conglomeratul german Bayer. Datorită acestei mișcări, fondurile mutuale și comerciale vor trebui să adauge Twitter pe listele lor. S&P a declarat că Monsanto va fi înlocuită de Netflix pe S&P 100. Acțiunile Twitter au crescut cu 3,6%, cele ale Netflix cu 0,2%. (sursă)

 

SEC numește un director responsabil de monitorizarea criptomonedelor.

US Securities and Exchange Commission a numit-o pe Valerie Szczepanik ca director al diviziei de corporate finance și consilier principal pentru active digitale. Comisarul SEC Hester Peirce a declarat recent că speră să obțină mai multe recomandări din partea diviziei de corporate finance și nu din partea diviziei de aplicare a legii, care țintește din ce în ce mai mult ICO-urile. (sursă)

 

Afound, cel mai nou brand retail al H&M, va avea propriul magazin online din 14 iunie.

În acea zi, brandul outlet va deschide un magazin fizic în Stockcholm. Două zile mai târziu, va fi deschis și un magazin în Malmo. Compania suedeză a lansat anul trecut Arket, brand care a deschis magazine online în 18 țări europene. H&M a lansat la finalul lui 2017 și Nyden, un brand adresat în special clienților din generația Millennials. (sursă)

 

Zalando se extinde în Irlanda și Cehia.

Compania germană de fashion va deschide magazine oline în cele două țări în această vară. Acestea sunt primele două piețe pe care Zalando se extinde din 2013. Ambele țări vor servi drept baze logistice. CEO-ul Rubin Ritter a declarat că oferta de produse a companiei sale va rezona bine cu clienții din noile piețe. De asemenea, Zalando va lansa versiuni în multiple limbi străine pentru site-ul său e-commerce din Germania și Elveția. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.