Ant Financial lansează un serviciu de remitențe pe bază de blockchain, UE colaborează cu 4 retaileri mari pentru a combate produsele periculoase, PayPal lansează un card de debit, SUA blochează investițiile chinezești în companiile tech americane

 

Ant Financial face parte dintr-un joint venture care lansează un serviciu de remitențe pe bază de blockchain.

Serviciul va facilita remitențele între Hong Kong și Filipine. Astfel, Hong Kong-ul țintește îmbunătățirea reputației sale pe zona fintech. AlipayHK, joint venture-ul creat de Ant Financial și CK Hutchinson va permite transferul de bani în timp real între cetățeni din Hong Kong și Filipine prin intermediul unui wallet digital. În cadrul parteneriatului participă și Gcash, serviciu de microplăți operat de compania filipineză de telecomunicații Globe Telecom. (sursă)

 

PayPal lansează un card de debit pentru utilizatorii aplicației mobile Venmo.

Prin această mișcare, compania țintește un segment demografic mai tânăr. Utilizatorii cardului de debit MasterCard Venmo vor putea plăti în magazine folosind sumele aflate în contul din aplicație, fără necesitatea de a transfera fonduri în sau din conturi bancare. PayPal speră ca astfel să obțină un avantaj competitiv pe piața de plăți digitale, în special pe sectorul P2P. (sursă)

 

Portalul de plăți Billdesk se apropie de obținerea unei finanțări de 250 milioane USD de la Visa.

Prin obținerea fondurilor, Billdesk ar putea fi evaluată între 1,5 și 2 miliarde USD. Cele două companii negociază în prezent evaluarea portalului de plăți. Conform unor voci din interior, fondatorii Billdesk urmăresc obținerea unei evaluări de peste 2 miliarde USD, în special în contextul IPO-ului de succes al Adyen, care a fost evaluat la peste 8 miliarde USD și a crescut cu 90% imediat după listare. (sursă)

 

Lanțul olandez de supermarket-uri Albert Heijn testează o încuietoare smart.

Prin această mișcare, compania țintește posibilitatea de a livra comenzile grocery direct la domiciliul clientului, inclusiv când acesta nu este acasă. Testarea produsului experimental de tip smart lock este condusă de Albert Heijn Online Labs, divizie care inventează și dezvoltă noi concepte pentru îmbunătățirea serviciilor lanțului de supermarket-uri. (sursă)

 

PayPal a achiziționat platforma predictivă de retail pe bază de AI Jetlore.

PayPal a finalizat achiziția începută în luna mai. Jetlore a dezvoltat o platformă predictivă adresată retailerilor de top care permite unor companii precum Uniqlo sau Nordstrom să ofere experiențe personalizate clienților, cu scopul de a crește vânzările și loialitatea. Prin integrarea echipei și tehnologiei AI a Jetlore, PayPal își va îmbunătăți soluțiile de marketing și capabilitățile de a oferi servicii comercianților și după checkout. (sursă)

 

Compania chineză de echipament de mining de Bitcoin Ebang International a depus documentația pentru un IPO pe piața din Hong Kong.

Producătorul de echipament de mining urmează traiectoria companiei concurente Canaan. Principala provocare pentru companiile de mining este obținerea de profit în contextul scăderii prețului Bitcoin cu 32% față de decembrie 2017. Ebang a fost delistată în urmă cu 3 luni de pe o bursă din China continentală în vederea unui IPO pe altă piață. (sursă)

 

SUA ia în calcul restricționarea investițiilor chinezești în cadrul companiilor tech americane.

Prin exprimarea acestor planuri, președintele american continuă să mărească tensiunea existentă între cele două țări. De asemenea, SUA a blocat exporturile de tehnologie către Beijing. Cele două inițiative au drept scop blocarea planurilor Chinei de a deveni lider global în anumite domenii tehnologice, precum IT, tehnologie aerospațială, vehicule electrice și biotehnologie. (sursă)

 

Comisia Europeană a semnat cu 4 retaileri majori un acord de combatere a comercializării de produse periculoase în magazinele online europene.

UE are de acum un parteneriat cu AliExpress, Amazon, EBay și Rakuten-France pentru a combate listarea produselor și serviciilor periculoase. Retailerii semnatari vor înlătura produsele periculoase în decurs de două zile de la notificarea de către autorități și vor răspunde la notificările din partea clienților în decurs de 5 zile. Conform Comisiei Europene, prevalența produselor periculoase în mediul online a crescut pe fondul creșterii totale a comerțului electronic la nivelul continentului. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.