China lansează un fond de investiții tech de 15 mld USD, Alibaba investește în e-commerce în Turcia, prețul Bitcoin scade sub 6000 USD, Homyhub livrează coletele direct în garajele clienților

 

China creează un fond de investiții tech de 15 miliarde USD.

China Merchants Group și compania londoneză Centricus vor crea un fond de investiții de tehnologie ca răspuns la Vision Fund. Conglomeratul de companii de stat chineze va primi consultanță de la Centricus pentru structurarea fondului. Compania britanică a prestat servicii similare pentru SoftBank și mau multe fonduri de investiții din Orientul Mijlociu. (sursă)

 

JP Morgan lansează o bancă mobile only.

Compania va lansa entitatea bancară Finn pentru început în St. Louis și ulterior pe întreg teritoriul SUA. Publicul țintă al Finn este constituit de membrii generației Millennials. Cercetările efectuate de JP Morgan au arătat că emoțiile joacă un rol important în deciziile referitoare la finanțele personale ale acestui tip de public. Finn oferă funcționalități smart de bugetare, economisire și rating al tranzacțiilor. (sursă)

 

Alibaba investește în compania e-commerce turcă Trendyol.

Trendyol este unul din cei mai cunoscuți retaileri fashion din Turcia și a reușit să atragă multiple finanțări. Compania are peste 16 milioane de clienți. Investiția Alibaba va accelera creșterea Trendyol prin oferirea accesului la capabilitățile tech, mobile și de logistică ale gigantului chinez. Potențialul de creștere al pieței e-commerce din Turcia este foarte mare, doar 3,5% din vânzările retail din țară având loc online. (sursă)

 

IPO-ul Xiaomi, sub așteptări.

Prețul acțiunilor Xiaomi la debutul pe bursa din Hong Kong a fost stabilit la 2,17 USD, ceea ce situează valoarea companiei la aprox. 54 miliarde USD. Așteptările inițiale erau în jurul a 100 de miliarde USD. Sub-evaluarea Xiaomi relevă provocările prin care compania va avea de trecut. Deși producătorul tech chinez oferă de asemenea software și servicii online, investitorii rămân momentan sceptici. (sursă)

 

Line lansează platforma Clova Auto.

Compania japoneză a anunțat că asistentul aI Clova va deveni disponibil în cadrul automobilelor Toyota care adoptă Smart Device Link începând cu iarna lui 2018. Utilizatorii Clova pot efectua acțiuni uzuale în timp ce conduc, fără să își pericliteze siguranța. Userii vor putea controla iluminarea din locuință, pot efectua apeluri telefonice sau asculta muzică folosind propria voce și fără a fi nevoiți să se uite la smartphone în timp ce conduc. (sursă)

 

Dell plănuiește relistarea pe bursă.

Compania a anunțat un plan de achiziție de acțiuni prin intermediul unui schimb pe bursa DVMT. Acțiunile DVMT vor fi achiziționate în condiții de supraevaluare, ceea ce va permite acționarilor de pe această bursă să primească mai multe miliarde USD ca parte a tranzacției. Capitalizarea de piață a Dell Technologies se ridică la 17 miliarde USD, iar cea a unității sale de software și virtualizare Vmware la 60 de miliarde USD. (sursă)

 

Prețul Bitcoin scade sub 6000 USD.

Valoarea Bitcoin a scăzut la cel mai mic nivel din noiembrie încoace în ziua de vineri. Scăderea s-a produs pe fondul comunicărilor autorităților de reglementare de pe diferite piețe, recentelor atacuri cibernetice și scăderii interesului investitorilor pentru criptomonede. Majoritatea monedelor digitale se află pe un trend scăzător încă de la începutul anului. Capitalizarea totală a pieței crypto a scăzut la 230 de miliarde USD, de la un vârf de 800 de miliarde USD în ianuarie. (sursă)

 

HomyHub, start-up spaniol, a lansat serviciul Safe Delivery, prin care va livra colete direct în garajul clienților.

Serviciul a fost dezvoltat în colaborare cu serviciul poștal național Correos. Consumatorii care utilizează aplicația asociată serviciului pot controla, monitoriza și gestiona accesul în garajul lor. Serviciul de livrare a fost testat cu succes în orașul Rivas-Vaciamadrid din apropierea capitalei spaniole. (sursă)

 

E-commerce-ul din Ungaria a atins valoarea de 1,65 de miliarde EUR în 2017.

Cifra de afaceri din comerțul electronic maghiar a depășit pentru prima oară pragul psihologic de 500 de miliarde de forinți, atingând 545 de miliarde de forinți, sau 1,65 de miliarde EUR, anul trecut. Aceste cifre au fost prezentate de eNet în timpul conferinței Ecommerce Hungary. E-commerce-ul din Ungaria a crescut cu 27% în 2017 față de anul precedent. 6,2% din totalul vânzărilor retail din această țară au avut loc online anul trecut. (sursă)

 

Studiu: Majoritatea magazinelor online din Germania publică o revistă online.

Conform studiului agenției de online marketing Seokratie, 93% din magazinele online din Germania publică o revistă online sau cel puțin un blog. Din cei 30 de retaileri online majori de pe piața germană, doar Media Markt și Medion nu au o revistă online proprie. Revista sau blogul de companie sunt definite de Seokratie drept publicație de conținut în limba germană disponibil digital, separat de pagina home a magazinului, cu editoriale regulate și fără mesaje de PR. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.