Amazon va publica un catalog de jucării, Volkswagen lansează un serviciu de car-sharing cu mașini electrice, Deliveroo deschide o bucătărie în Paris, Naspers intră în top 100 al companiilor globale

 

Baidu și SoftBank lansează un serviciu de autobuze autonome.

Baidu și subsidiara SoftBank SB Drive vor intra pe piața de vehicule autonome din Japonia. Ambele entități au investit în acest domeniu și urmăresc să își unească sistemele pentru a crea un model de autobuz autonom pe care îl vor testa anul acesta. Vehiculul va fi construit de compania chineză King Long Automotive. Obiectivul este livrarea a 10 autobuze autonome în vederea comercializării. (sursă)

 

Planck Re, companie de subscriere de asigurări care utilizează AI, obține 12 milioane USD finanțare.

Start-up-ul are drept obiectiv simplificarea domeniului de asigurări în SUA, unde a lansat deja un program pilot în colaborare cu mai mulți asiguratori. Planck Re explorează internetul pentru a găsi date publice referitoare la IMM-urile care urmăresc să obțină o asigurare. Compania utilizează aceste date pentru a evalua riscul pus de IMM-uri pentru asiguratori. (sursă)

 

Amazon va publica un catalog de jucării.

Amazon începe să arate din ce în ce mai mult ca un retailer tradițional. Gigantul e-commerce încearcă să profite de falimentul Toys “R” Us și va publica în variantă print un catalog de jucării. Catalogul va fi trimis prin poștă către milioane de gospodării din SUA și va fi oferit în cadrul locațiilor Whole Foods Market. (sursă)

 

Volkswagen va demara un serviciu de car sharing cu mașini electrice.

Producătorul auto va lansa serviciul în Germania începând cu anul viitor, urmând ca în 2020 acesta să fie extins în orașe mari la nivel global. Prin această mișcare, Volkswagen urmărește să creeze interes pentru linia sa de mașini electrice și, în special, pentru primul său model cu baterie independentă, ID hatchback, model care va intra în producție în 2019. (sursă)

 

 

Deliveroo deschide prima sa bucătărie în sistem shared în Paris.

Start-up-ul de livrări de mâncare a lansat primul astfel de concept, intitulat Deliveroo Editions, în Londra încă de anul trecut. Compania va deschide 12 astfel de bucătării în cadrul locației din Saint-Ouen. 8 restaurante au semnat parteneriate cu Deliveroo. Acestea pot alege să plătească chirie sau să înceapă gratis și să plătească ulterior comisioane mai mari. (sursă)

 

Mai multe branduri de modă renunță la Amazon în favoarea Instagram.

Spre exemplu, brandul de fashion feminin Cuyana a ales să folosească propriul site și Instagram pentru a vinde online, renunțând la Amazon. Conform analiștilor, această strategie permite brandului să controleze modul în care produsele sale sunt prezentate clienților finali, de la momentul începerii căutării la livrarea pachetului. Mai mulți experți au afirmat că acest tip de strategie bazat pe ocolirea Amazon este folosit de din ce în ce mai multe branduri pentru  a crește. (sursă)

 

AirBnb testează o funcție prin care gazdele pot fi plătite mult mai repede.

Utilizatorii AirBnb pot rezerva o locație de cazare cu mult timp în avans, însă gazdele sunt plătite abia după 24 de ore de la ora de check-in a oaspetelui. Noul sistem de plăți testat de AirBnb permite plata a 50% din bani către gazde la 3 zile după o rezervare. Ceilalți 50% vor fi plătiți la 24 de ore după momentul check-in-ului. Acest sistem este adresat grupului Professional Hosts, format din gazdele care au minim 6 listări pe site, momentan strict pe bază de invitație. (sursă)

 

 

FBI investighează Facebook.

FBI este a patra instituție federală americană, după SEC, Departamentul de Justiție și Federal Trade Commission, care investighează modul în care Cambridge Analytica a putut cumpăra datele a 87 de milioane de utilizatori Facebook fără acordul acestora. Până în prezent, reprezentanții Facebook și Cambridge Analytica au oferit mărturii contrastante referitor la informațiile deținute despre modul în care datele utilizatorilor urmau să fie folosite. (sursă)

 

Naspers pătrunde în top 100 al companiilor globale.

Naspers este prima companie sud-africană care intră pe lista celor mai valoroase 100 de companii globale. Firma deține numeroase branduri de pe piața sud-africană, precum și la nivel global. Naspers deține MultiChoice, grupul Media24 și gigantul e-commerce Takealot.com, participații în numeroase alte companii, precum și gigantul global de plăți Pay U. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.