IPO-ul Xiaomi dezamăgește, 21Buttons obține 17 milioane USD finanțare, PayPal va face achiziții de 3 miliarde USD în următoarea perioadă, business-ul de advertising al Amazon crește

 

IPO-ul Xiaomi dezamăgește.

Acțiunile Xiaomi au scăzut cu 6% în urma debutului pe bursa din Hong Kong. Compania a obținut 4,72 miliarde USD în urma listării, însă această sumă se situează spre intervalul minim urmărit de gigantul chinez. După IPO, Xiaomi practic și-a înjumătățit valoarea, ajungând la o evaluare de 54 de miliarde USD, față de obiectivul de 100 de miliarde USD urmărit inițial. (sursă)

 

Sonos se va lista public pe bursă.

Compania americană producătoare de speakere wireless există din 2002, crescând până la un venit de 993 de milioane USD în 2017. Sonos a vândut 19 milioane de speakere pentru 6,9 milioane de locuințe. Compania a devenit un jucător cheie în două zone tech majore: music streaming și asistenți vocali. Singurul avantaj competitiv important al Sonos în fața produselor similare Google și Amazon este momentan loialitatea față de brand a clienților. (sursă)

 

Cabify neagă zvonurile conform cărora compania ar urma să fie cumpărată de Lyft.

Conform declarațiilor reprezentanților Cabify, nimeni din interiorul companiei nu a avut vreo discuție cu reprezentanți ai Lyft în vederea achiziției. De asemenea, în același comunicat, s-a afirmat că starea financiară a Cabify este excelentă, existând planuri de extindere pe piața din Spania în următoarele 12 – 24 luni. Anumite surse media au raportat că Lyft era dispusă să plătească 3 miliarde USD pentru achiziția Cabify. (sursă)

 

Amazon a început deja să reducă prețul medicamentelor vândute.

Gigantul e-commerce a început deja reducerea prețurilor la medicamentele fără rețetă. Prețurile acestor medicamente vândute de lanțuri precum Walgreens sau CVS sunt cu aproximativ 20% mai mari față de cele practicate de Basic Care, linia de medicamente fără rețetă vândută exclusiv de Amazon. Întreaga industrie farmaceutică din SUA se pregătește pentru intrarea Amazon pe piața medicamentelor pe bază de rețetă. (sursă)

 

21Buttons obține 17 milioane USD finanțare.

Aplicația de social shopping care activează pe piețele din Spania, Italia, Germania și Marea Britanie a obținut finanțare în vederea extinderii pe alte piețe europene și, în curând, și pe cea americană. Aplicația permite utilizatorilor să partajeze articole de îmbrăcăminte și să câștige bani pe măsură ce descoperă, cumpără și combină multiple articole. Compania generează venituri prin comisioane din programe de afiliați. (sursă)

 

PayPal țintește achiziții de 3 miliarde USD în următoarea perioadă.

PayPal caută noi oportunități de achiziții după ce a cumpărat start-up-ul fintech suedez fintech iZettle pentru 2,2 miliarde USD. CEO-ul companiei a declarat că PayPal are o stare financiară foarte bună și că este gata să investească și în alte firme. PayPal țintește investiții în urma cărora poate obține capabilități adiționale. (sursă)

 

Business-ul de advertising al Amazon crește.

Amazon se află în postura de a putea concura pe piața de publicititate cu giganții Google și Facebook în special datorită poziției sale în zona e-commerce și creșterii constante a prezenței în zona media. Amazon a colectat cantități imense de date referitor la ce și cum cumpără consumatorii. Advertising-ul în cadrul cifrei de afaceri a Amazon a crescut cu 139% în trimestrul 1, la 2 miliarde USD. (sursă)

 

Industria muzicală se află pe un trend de creștere datorat segmentului de music streaming.

Industria muzicală a atins un nivel de venituri record, cel mai mare nivel după 15 ani. În prima jumătate a lui 2018, casele de discuri au înregistrat nivele record de vânzări. Consumul total de muzică a crescut cu 18%, atingând un volum de 400 de miliarde USD.  În această cifre sunt incluse vânzările fizice și digitale de albume, vânzări individuale de single-uri și streaming audio și video on-demand. (sursă)

 

Amazon și eBay au o cotă de 66% din piața de e-commerce din Germania.

În urma publicării Digital Shopping Index de către EY-Parthenon, a reieșit că restul de 50 de retaileri online din top nu depășesc 3% cotă individuală de piață. Amazon deține 28,7% din piața e-commerce germană, 22,9% este deținută de eBay, 14,8% de eBay Classifieds. Wish, AliExpress și Otto dețin în jur de 2% fiecare, restul retailerilor din top 10, precum Zalando, Lidl, H&M și Rossman deținând fiecare între 1% și 2% din piață. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.