evoMag introduce la vânzare online și vehiculele electrice, Vitacom nu mai deschide magazine noi datorită migrației pieței către mediul online, Champaigns publică un studiu despre cum cumpără românii vara, Mastercard oferă credit 50 de lei pe brățara Electric Castle pentru cei care cumpără contactless biletele

 

→ evoMag introduce la vanzare online si vehiculele electrice – compania ofera reduceri de pana la 60% in zilele de “test drive”

Noua categorie oferă peste 300 de modele de trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice. evoMAG organizează test drive de trotinete și biciclete electrice pe 21 iulie si 18 august, la showroom-ul din Splaiul Unirii, nr. 257-259. evoMAG își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse: vehicule electrice, și estimează venituri de peste 300.000 de euro până la finalul anului din vânzarea de trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/evomag-introduce-la-vanzare-online-si-vehiculele-electrice-compania-ofera-reduceri-de-pana-la-60-in-zilele-de-test-drive/


→ Vasile Vita, Vitacom Electronics: Nu mai deschidem magazine noi, pentru că piaţa se transferă în mediul online

„Creşterea businessului nostru este strâns legată de evoluţia domeniului real-estate. Iar oamenii par să fi uitat criza şi au în continuare curaj. Când creşte domeniul imobiliar, creştem şi noi.“ Importatorul şi distribuitorul de produse electronice Vitacom Electronics vrea să-şi mute sediul din Cluj-Napoca în următorii trei ani, în condiţiile în care compania s-a extins, iar spaţiul nu mai face faţă numărului de angajaţi.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/vasile-vita-vitacom-electronics-nu-mai-deschidem-magazine-noi-pentru-ca-piata-se-transfera-in-mediul-online-17357744


→ Champaigns, agenție de performance marketing: Cum fac românii cumpărături vara

Sezonul cald presupune noi provocări pentru retailerii din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru călătorii și diminuarea interesului pentru îmbrăcăminte și accesorii. Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle, a analizat modul în care clienții români cumpără produse din zona de fashion pe timp de vară. În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle tind să scadă cu 25-30%, dat fiind faptul că românii preferă să investească în vacanțe. Pentru a preveni această diminuare a volumului de vânzări, magazinele online vin cu reduceri semnificative și campanii lansate încă din primele zile de vară.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/07/16/champaigns-agentie-de-performance-marketing-cum-fac-romanii-cumparaturi-vara/


→ Mastercard ofera credit 50 de lei pe bratara festivalului Electric Castle pentru cei care cumpara contactless biletele

În acest an, toți cei care plătesc contactless cu un card Mastercard sau Maestro pot avea parte de beneficii unice: upgrade la Premium Pass pentru două persoane, Electric hoodies și credit 50 de lei pe brățara de festival. În vederea completării experiențelor de neprețuit, nelipsit din peisaj va fi Premium Lounge-ul Mastercard găzduit de Biutiful, aflat în proximitatea scenei principale.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/mastercard-ofera-credit-50-de-lei-pe-bratara-festivalului-electric-castle-pentru-cei-care-cumpara-contactless-biletele/


→ Cum incearca FashionDays sa tina preturile sub control, in ciuda inflatiei si a leului slabit.

In fashion, 27% dintre clienti se informeaza online, 73% offline. Ca decizie de cumparare, online-ul pastreaza 30% din cei 27%, deci circa 8-9%, restul achizitioneaza din offline. “Aici rezida si provocarea noastra – sa crestem acel 27% si automat se va si cumpara mai mult in online vs offline”, spune Robert Berza, manager al FashionDays.ro.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/233015/cum-incearca-fashiondays-sa-tina-preturile-sub-control-in-ciuda-inflatiei-si-a-leului-slabit.html


→ S-a deschis Vivre.gr: retailerul home & deco s-a extins in Grecia

Din 16 iulie, retailerul online home & deco Vivre (lansat pe piata in aprilie 2012) s-a extins si pe piata din Grecia, anunta compania, intr-un comunicat de presa. La 6 ani de la infiintare, Vivre are o prezenta extinsa in Europa, Grecia fiind a noua tara in care oferta retailerului este disponibila cu produse de decor, baie si bucatarie, textile, covoare, obiecte de iluminat si accesorii. La inceputul lunii, Vivre a depasit 3 milioane de comenzi realizate de cumparatorii din Romania, Bulgaria, Croatia, Ungaria, Slovacia, Cehia, Slovenia si Polonia.

Sursa – http://ecompedia.ro/s-a-deschis-vivre-gr-retailerul-home-deco-s-a-extins-in-grecia.html


→ BCR a pus în testare beta platforma digitală George

Banca Comercială Română a lansat în faza de testare beta, pe un număr limitat de clienți, noua platformă digitală George, aceasta urmând să fie lansată oficial spre finele acestui an, după ce Erste a pus-o deja la dispoziția clienților din Austria și Cehia. Sergiu Manea, directorul executiv al BCR, declara că platforma urma să fie disponibilă pentru angajați și, în primul sau al doilea trimestru din 2018, va fi deschisă și publicului.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/foto-bcr-a-pus-in-testare-beta-platforma-digitala-george-18243555


→ 126 de comercianti cu 16.000 de produse in magazinul online Doraly

Lansata la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma Doraly.ro expune in prezent 126 de comercianti, care vand online peste 16.000 de produse electrice si de iluminat, articole pentru casa si gradina, bricolaj, scule, unelte si decoratiuni. Gama de articole se extinde in fiecare zi, iar platforma va cuprinde, pana la finalul anului, peste 100.000 de produse, potrivit reprezentantilor Doraly Expo Market din Afumati.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/233022/doraly-expo-market-afumati-vizeaza-550-comercianti-in-magazinul-online-doraly-ro.html


→ RAPORT Foodpanda.ro: Peste 60% dintre comenzile online de mâncare pe piața locală au fost înregistrate în timpul meciurilor din Campionatul Mondial

Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfășurat în perioada 14 iunie – 15 iulie, a crescut numărul comenzilor online de mâncare pe piața locală, în condițiile în care 62% din totalul comenzilor au fost înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, potrivit datelor platformei online foodpanda.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/raport-peste-60-dintre-comenzile-online-de-mancare-pe-piata-locala-au-fost-inregistrate-in-timpul-meciurilor-din-campionatul-mondial-18241796


→ Reţeaua de florării Magnolia din Cluj obţine jumătate de venituri din comenzile online de flori

Magnolia are o reţea de 14 florării, cele mai multe în centre comerciale. Reţeaua de florării Magnolia, de­ţinută de familia Molnar din Cluj, obţine jumătate din venituri din comenzile online, iar cealaltă jumătate vine din vânzările în retailul clasic. Lanţul de florării Magnolia deschide în septembrie o florărie la Timişoara şi ajunge astfel la 15 unităţi în zece oraşe din România.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/reteaua-de-florarii-magnolia-din-cluj-obtine-jumatate-de-venituri-din-comenzile-online-de-flori-17359386


→ Vola.ro estimează vânzări de 80 milioane euro în acest an, în creștere cu 30%, pe fondul problemelor concurentelor Paravion și Tripsta

“În contextul investițiilor în marketing și tehnologie, dar și al insolvenței sau ieșirii de pe piață a unor competitori, suntem într-o continuă consolidare a cotei de piață și, în 2018, estimăm o creștere de peste 30%. Pentru finalul anului, ne pregătim să simplificăm procesul achiziției de servicii turistice”, a declarat Daniel Truică, CEO Vola.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/economie/vola-ro-estimeaza-vanzari-de-80-milioane-euro-in-acest-an-in-crestere-cu-30-pe-fondul-problemelor-concurentelor-paravion-si-tripsta-18243786


→ Bitdefender 2019: detectare de comportamente si blocare atacuri brute force

Producatorul global de solutii de securitate cibernetica Bitdefender a lansat suita de solutii de securitate informatica pentru familii Bitdefender 2019. Prin tehnologii bazate pe detectarea de comportamente, noua suita este capabila sa opreasca criminalii informatici inainte ca atacurile sa aiba loc si sa protejeze utilizatorul pe toate fronturile.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/233002/bitdefender-2019-detectare-de-comportamente-si-blocare-atacuri-brute-force.html


→ Platforma cehă de fashion online Glami țintește vânzări peste 12 milioane de euro pentru parteneri în acest an

“România este una din piețele unde prezența magazinelor online internaționale este cea mai mare. Încă peste 70% din comenzi sunt pentru jucătorii internaționali. Aceștia au făcut o treabă foarte bună în localizarea operațiunilor, astfel încât clienții să beneficieze de servicii excelente “, adaugă Michal Jirak, fondator Glami.ro

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/platforma-ceha-de-fashion-online-glami-tinteste-vanzari-peste-12-milioane-de-euro-pentru-parteneri-in-acest-an-18241653


→ Compania fintech Revolut ajunge la 50.000 de utilizatori în România, la doua luni dupa deschiderea biroului local

In aceasta perioada, românii au efectuat peste 750.000 de tranzacții folosind cardurile Revolut, cu o valoare totală de peste 25 de milioane de dolari. Vârsta medie a utilizatorilor din România este de 33 de ani, iar comercianții la care efectuează cele mai multe tranzacții sunt Carrefour, Auchan, Taxify, Ali Express și McDonald’s. Principalele țări către care românii transferă bani sunt Lituania, Marea Britanie și Germania, urmate îndeaproape de Statele Unite și Slovenia. Românii au deschis până acum peste 8.000 de Vaults și au economisit peste 1 milion de lei.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/compania-fintech-revolut-ajunge-la-50-000-de-utilizatori-in-romania-la-doua-luni-dupa-deschiderea-biroului-local/


→ Inspirata de tinutele purtate in multinationale, o antreprenoare a lansat o afacere cu pantofi realizati manual. Povestea Ancolette

Investitia initiala a fost de 1.500 de euro si a constat in achizitia de vopseluri speciale pentru piele, primele perechi de pantofi si lansarea site-ului. 90% din vanzarile Ancolette provin din mediul online, site-ul propriu si vanzarile prin intermediul colaboratorilor. Pantofii realizati de Ancuta Tanase sunt prezenti si intr-un magazin partener multi-brand.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/232947/o-antreprenoare-a-lansat-o-afacere-cu-pantofi-realizati-manual-povestea-ancolette.html


→ Platforma de cadouri GiftShare.ro mizează pe afaceri de 5 mil. euro până la finalul lui 2019

Platforma online GiftShare.ro, care le permite utilizatorilor să-şi invite cunoscuţii sau familia să contribuie cu bani la achiziţia unui anume cadou cu ocazia a diferite evenimente, estimează că ar putea ajunge până la finele anului 2019 la un rulaj de 5 milioane de euro. „Ne propunem că până la finalul anului viitor 1% din populaţia din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 40 ani să aibă cel puţin un eveniment în platformă, fie că vorbim de eve­niment de aniversare, cununie, pe­tre­cere de casă nouă sau baby shower. Cu o valoare medie de 500 de lei cadou per eveniment, asta înseamnă un potenţial de 5 mil. euro valoarea cadourilor cum­părate prin giftshare.ro”, spune Adina Carapencea, cofondatoare a platformei.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/platforma-de-cadouri-giftshare-ro-mizeaza-pe-afaceri-de-5-mil-euro-pana-la-finalul-lui-2019-17359502


→ Ciprian Pirv, dir. gen. Payten: vrem sa cumparam ATM-urile de la banci si sa le inchiriem ulterior pe baza de abonament

Piata de ATM-uri din Romania este suprasaturata, spune intr-un interviu ZF Live directorul general Payten, Ciprian Pirv,  care mai precizeaza ca media de ATM-uri la mia de locuitori din tara noastra este peste ceea ce avem in Europa. Semnalul acestei saturari este confirmat tocmai de evolutia retelei de ATM-uri in piata, care dupa un varf de 11.738 terminale in iunie 2015, a continuat sa scada, ajungand la numai 11.058 unitati in martie 2018. Asadar o contractie de aproape 700 de terminale in mai putin de trei ani.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/ciprian-pirv-dir-gen-payden-vrem-sa-cumparam-atm-urile-de-la-banci-si-sa-le-inchiriem-ulterior-pe-baza-de-abonament/


→ Distribuitorul Electro Distribution, parte a grupului Quickmobile, a crescut în 2017 cu 2%, la 160 mil. lei, dar a trecut pe pierdere

Compania de distribuţie de echipamente IT&C Electro Distribution, parte a grupului Quickmobile deţinut de antreprenorii Tudor şi Angela Ţiboc din Baia Mare, a înregistrat anul trecut o creştere de 2% a cifrei de afaceri, la 160,4 mil. lei (35,1 mil. euro), conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Cu rulajul de 160 mil. lei din 2017, compania intră în topul celor mai mari 10 jucători de pe piaţa locală de distribuţie IT&C, clasament dominat de Network One Distribution – firmă deţinută de antreprenorul Iulian Stanciu şi de subsidiara grupului leton Elko.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/distribuitorul-electro-distribution-parte-a-grupului-quickmobile-a-crescut-in-2017-cu-2-la-160-mil-lei-dar-a-trecut-pe-pierdere-17359509


→ Cât costă să zbori cu cel mai nou operator low-cost lansat pe piaţa locală

Ernest Airlines, cea mai nouă companie aeriană care a intrat de curând pe piaţa din România anunţă că pe site-ul companiei zborurile de iarnă pot fi deja achiziţionate. Preţurile zborurilor sunt afişate până în martie 2019 şi pornesc de la 22 de euro, pe sens, cu taxe incluse. Rutele oferite de Ernest Airlines sunt Bucureşti – Verona, Bucureşti – Genova, Iaşi – Cuneo, Iaşi- Verona, şi retur. Toate tarifele sunt disponibile pe www.flyernest.com.

Sursa – http://www.businessmagazin.ro/actualitate/cat-costa-sa-zbori-cu-cel-mai-nou-operator-low-cost-lansat-pe-piata-locala-17358565


→ George Şerban, BestKids: E tot mai greu să pui copiii în faţa jucăriilor clasice

Retailerul de jucării BestKids investeşte 100.000 de euro în două magazine în Bistriţa şi Baia Mare. Retailerul de jucării BestKids va deschide două magazine în Bistriţa şi în Baia Mare, după ce anul trecut a inau­gurat primul magazin fizic, în centrul comercial Platinia din Cluj-Napoca.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/george-serban-bestkids-e-tot-mai-greu-sa-pui-copiii-in-fata-jucariilor-clasice-17357691


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu VonMag.ro

Aparut la sfarsitul anului 2013, vonmag.ro vinde sisteme de alarma si supraveghere video, usi de garaj si bariere, detectoare de gaz, electrice si alte accesorii pentru case inteligente. Voinea Ion Daniel, Director General VONREP SRL , firma din spatele site-ului, a povestit cum si-a extins afacerea offline din Targu Jiu la nivel national, cine l-a ajutat pe partea financiara, ca spera sa mentina si in 2018 cel putin aceeasi crestere ca in anul precent (50% YoY) si cum rezolva rapid problemele aparute in relatia cu firmele de curierat.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-vonmag-ro.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.