JD se extinde în Europa, Glovo obține 130 mil USD finanțare, PayU cumpără Zooz, SoftBank investește 1 mld USD în China și lansează un serviciu de plăți în Japonia

 

JD vizează extinderea pe piața europeană.

CEO-ul JD.com a declarat pentru o publicație germană că există planuri ca retailerul să se extindă în Europa până la finalul anului. JD investește masiv în logistică și retail offline pentru a se extinde în afara Chinei și Asiei de Sud-Est. Obiectivul este stabilirea unei prezențe solide pe piețele din SUA și Europa. CEO-ul JD a mai declarat că ia în considerare preluarea mai multor companii europene. (sursă)

          

SoftBank Japonia plănuiește lansarea unui serviciu de plăți.

SoftBank a anunțat un serviciu mobile de plăți digitale pentru piața din Japonia, serviciu care va fi lansat la finalul lui 2018. Serviciul este o colaborare cu start-up-ul indian de plăți Paytm. SoftBank va utiliza AI pentru a facilita plăți mobile și alte servicii financiare. Gigantul japonez plănuiește să extindă serviciul său la nivel global. (sursă)

 

Snapchat renunță la serviciul său de plăți P2P.

Snap va întrerupe serviciul Snapcash pe 30 august. Astfel, Snap va renunța la parteneriatul cu Square, care durează de 4 ani. Snapcash oferea servicii similare cu ale altor aplicații, care permiteau utilizatorilor să dea bani înapoi prietenilor pentru diverse servicii achiziționate. Recent, mai mulți analiști au descoperit pe Twitter multiple oferte de conținut erotic în schimbul unor plăți pe contul Snapchat. Concluzia a fost că Snap a decis întreruperea serviciului pentru a nu risca un scandal. (sursă)

 

Glovo obține 130 de milioane USD finanțare.

Compania spaniolă va folosi fondurile pentru a-și optimiza platforma și a-și extinde echipa tech. Glovo este un serviciu on-demand, care permite utilizatorilor să cumpere orice prin intermediul aplicației de iOS și Android și să primească acasă comanda în mai puțin de o oră. Serviciul este disponibil în mai multe țări, inclusiv România. (sursă)

 

Miniștrii G20 cer stabilirea unui sistem de reguli globale pentru a taxa economia digitală.

Miniștrii europeni de finanțe au făcut apeluri pentru acest lucru la o întâlnire G20 din Argentina. Omologii lor americani au criticat aceste apeluri. Comunicatul final a reafirmat angajamentul de evalua impactul trecerii la o economie digitală asupra sistemului internațional de taxe și impozite până în 2020. 200 de companii ar urma să fie afectate de noile taxe. Aceste noi taxe ar urma să genereze venituri anuale de 6 miliarde USD. (sursă)  

 

AMC vinde bilete de film pe Facebook.

Secțiunea Movies a Facebook oferă utilizatorilor opțiunea de a căuta filme și a achiziționa bilete prin Fandango și Atom Tickets. AMC Theatres a încheiat un parteneriat cu Facebook. Utilizatorii vor putea selecta un film și vor fi redirecționați către pagina de ticketing a AMC. Recent, AMC a lansat propriul său serviciu pe bază de abonament pentru a concura cu MoviePass. (sursă)

 

PayU achiziționează Zooz.

Zooz este un start-up din Israel care oferă un API prin care comercianții pot accepta plăți în funcție de specificul pieței. PayU și Zooz colaborau deja de o perioadă iar obiectivul celor două firme este să își integreze serviciile. Ținta PayU este de a se consolida pe piața serviciilor de plăți cross-border. De asemenea, compania va investi în extinderea Zooz pe segmentele de management al fraudelor, raportare real time și smart routing. (sursă)

 

SoftBank investește 1 miliard USD în SenseTime.

Vision Fund, operat de SoftBank, va achiziționa o participație în compania chineză. SenseTime produce sisteme de analiză facială și de imagini, este aproape de a se extinde pe zonele de condus autonom și realitate augmentată și contribuie la sistemele de supraveghere ale guvernului chinez. Compania face parte din planul Beijing-ului de a deveni liderul mondial în AI până în 2030. (sursă)

 

Apple adaugă mai mulți parteneri în cadrul Business Chat.

Printre noii parteneri de integrare ai Apple pentru ecosistemul său Business Chat se numără Cisco, eGain, Kipsu, Lithium și Quiq. Apple a lansat Business Chat în urmă cu un an ca tool care permite utilizatorilor să se conecteze cu business-urile prin Apple Messages. Aplicația poate fi folosită de useri pentru a pune întrebări, a face tranzacții prin iPhone, iPad și Apple Watch sau a intra în contact cu suportul de clienți odată cu iOS 11.3. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.