EBay demarează colaborări cu Apple Pay și Square, Facebook lansează un incubator de start-up-uri în China, Pinterest obține 1 miliard USD din publicitate, CrunchBase și ICOHub încheie un parteneriat

 

EBay încheie parteneriate cu Apple Pay și Square.

EBay va accepta plăți prin Apple Pay începând de la toamnă și va oferi împrumuturi pentru comercianți de până la 100.000 USD prin intermediul Square. Noile parteneriate fac parte din strategia EBay de a renunța gradual la serviciile de plată ale PayPal spre a se orienta spre Adyen. PayPal va rămâne o opțiune de plată pe EBay până în iulie 2023. (sursă)

 

Facebook lansează un incubator de start-up-uri în China.

Această mișcare face parte din strategia Facebook de a obține permisiunea de a activa pe piața din China, unde este interzisă încă din 2009. Incubatorul de start-up-uri al Facebook a fost deschis în Hangzhou. Compania și-a declarat interesul să lanseze un hub similar în Zhejiang. Recent, Facebook a lansat în China aplicația Colorful Balloons. (sursă)

 

Ford plănuiește o investiție de 4 miliarde USD în cadrul noii sale companii dedicate dezvoltării de vehicule autonome.

Investiția Ford în cadrul Ford Autonomous Vehicles se va extinde până în 2023. Compania nou creată se va ocupa cu integrarea sistemelor de condus autonom, cercetare în domeniul vehiculelor autonome, inginerie avansată, dezvoltarea transportului cu vehicule autonome ca un serviciu și a unei strategii de dezvoltare a acestui business. 1 miliard USD vor fi investiți în compania Argo AI. (sursă)

 

Pinterest se apropie de pragul de 1 miliard USD obținuți din publicitate.

Compania s-a dezvoltat în special pe zona de mobile ads odată cu creșterea rețelei sociale în special pe zona de conținut fashion și beauty. Pinterest are 200 de milioane de utilizatori activi lunar și a obținut recent o evaluare de piață între 13 și 15 miliarde USD. Ultima evaluare a rețelei sociale a fost de 12,3 miliarde USD, obținută în urma ultimei runde de finanțare din iunie 2017. (sursă)

 

Bitcoin continuă trendul ascendent.

Prețul Bitcoin a crescut peste 8300 USD marți, moneda virtuală atingând cel mai mare nivel din ultimele două luni. Creșterea se datorează rapoartelor conform cărora guvernul american va aproba crearea unui fond comercial de crypto-exchange. Bitcoin și Ethereum au crescut cu 6,33% și respectiv 4,79% pe bursa luxemburgheză BitStamp, la 8198 USD și respectiv 470 USD per unitate. (sursă)

 

ICOHub și CrunchCase încheie un parteneriat.

Conform Satis Group, 78% din ICO-uri reprezintă tentative de fraudă. Acest raport a fost citat de co-fondatorul LinkedIn Eric Ly la lansarea Hub, un sistem pe bază de blockchain de reputație digitală pentru investitorii în criptomonede. ICOHub a fost lansat în aprilie 2018 pentru a monitoriza reputația ICO-urilor. Compania a anunțat un parteneriat cu CrunchBase prin care va consolida sistemul de rating al ICO-urilor și va oferi investitorilor informații relevante. (sursă)

 

TradeGecko, platformă SaaS pentru IMM-uri, obține 10 milioane USD finanțare.

TradeGecko are sediul în Singapore și va folosi fondurile obținute pentru a-și crește suita de produse, a-și dezvolta platforma comercială și a se extinde pe alte piețe. Platforma SaaS automatizează și reduce ineficiența fluxurilor de muncă prin integrarea de software frontend pentru e-commerce și POS cu software-ul backend de contabilitate și livrare. (sursă)

 

UE amendează mai multe companii de electronice cu 130 de milioane USD pentru practicile acestora de stabilire a prețurilor.

Companiile Asus, Denon & Marantz, Philips și Pioneer au fost acuzate de UE că au pus piedici retailerilor online în a practica propriile politici de prețuri. Cei patru producători ar fi amenințat retailerii online cu sancțiuni în cazul în care aceștia nu ar fi practicat prețurile sugerate. Conform oficialilor UE, consumatorii europeni au fost astfel afectați de faptul că prețurile la electronicele și electrocasnicele produse de aceste companii au fost mai mari decât în mod normal. În plus, practicile celor patru companii au fost considerate ilegale conform legilor antitrust ale UE. (sursă)

 

SessionM, start-up de customer data, obține 23,8 milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de Salesforce Ventures. SessionM va utiliza noul capital pentru a accelera vânzările, operațiunile de marketing, dezvoltarea produselor și extinderea internațională. Compania utilizează machine learning pentru a permite clienților săi să ofere experiențe targetate și puternic personalizate clienților finali. Printre clienții SessionM se numără Barneys, TGI Fridays și L’Oréal. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.