Amazon publică raportul de încasări, Facebook cumpără compania de email Redkix, veniturile Comcast pe T2 cresc datorită World Cup, 51% din consumatorii britanici preferă să cumpere online

 

Acțiunile Twitter scad.

Acțiunile Twitter au scăzut vineri cu 21%, compania pierzând 6,6 miliarde USD din cota sa de piață. Scăderea survine în pofida rezultatelor trimestriale care au depășit estimările analiștilor. Veniturile rețelei sociale au crescut cu 24%, la 710,5 milioane USD. Investitorii au reacționat la ritmul lent de creștere al Twitter, numărul de utilizatori lunar scăzând cu un milion în trimestrul 2. (sursă)

 

SoftBank și Yahoo dezvoltă un sistem de plăți mobile pe bază de cod QR.

SoftBank și Yahoo Japonia au creat un joint venture numit PayPay, care va fi lansat oficial în toamnă. De asemenea, platforma indiană PayTm va colabora în cadrul acestei companii. Piața de plăți din Japonia este încă dominată de plățile în numerar, astfel că guvernul nipon a setat ca obiectiv atingerea până în 2025 a unei proporții de plăți electronice între 20 și 40% la nivel național. PayPay va utiliza tehnologie de plăți prin cod QR dezvoltată de PayTm. (sursă)

 

Facebook achiziționează start-up-ul Redkix.

Redkix este o companie de e-mail și calendare digitale pe care Facebook urmărește să o integreze în cadrul Workplace. Prin această mișcare, Facebook caută să își consolideze poziția pe piața corporate. Facebook Workplace a câștigat clienți importanți precum Walmart, însă este nevoită să concureze cu giganți ai segmentului, precum Microsoft sau Slack. (sursă)

 

FinLeap oferă pachete de soluții fintech.

Compania fintech din Berlin oferă un serviciu de tipul platform-as-a-service. FinLeap oferă două produse care să unească aplicațiile fintech dezvoltate de alte companii, FinReach. FinLeap oferă pachete de soluții financiare optimizate și sisteme fintech inovatoare pentru start-up-uri și bănci. (sursă)

 

 

Rakuten lansează o nouă viziune privind serviciul său de logistică end-to-end.

Rakuten a explicat că noua sa viziune pentru serviciul One Delivery este de a accelera extinderea serviciilor de logistică pentru comercianții de pe platforma Rakuten Ichiba și de a deschide și eficientiza prin automatizare noi centre de fulfillment. Întreaga viziune va fi implementată prin utilizarea datelor stocate de Rakuten și tehnologie AI. (sursă)

 

Opera obține 115 milioane USD în urma IPO-ului.

Compania a vândut acțiuni la prețul de 12 USD per unitate. După demararea IPO-ului, acțiunile Opera au crescut cu 28%, atingând la finalul zilei o creștere medie de 10%. De asemenea, Opera a obținut și o finanțare de 60 de milioane USD de la Bitmain, companie producătoare de calculatoare pentru mining de Bitcoin. În primele 3 luni ale lui 2018, Opera a raportat venituri brute de 39,4 milioane USD și 90 de milioane de utilizatori activi lunar. (sursă)

 

IBM câștigă un proces împotriva Groupon.

Un juriu din Delaware a dat câștig de cauză IBM într-un proces legat de utilizarea tehnologiei patentate de e-commerce a companiei. Groupon va fi nevoită să plătească 83 de milioane USD după ce juriul a stabilit că încălcarea dreptului de utilizare a tehnologiei Prodigy a fost premeditată. În urma audierilor, un executiv al IBM a dezvăluit că Amazon, Facebook, Google, LinkedIn și Twitter au plătit fiecare între 20 și 50 de milioane USD pentru utilizarea portofoliului de patente IBM. (sursă)

 

Comcast declară că 2018 a fost cel mai profitabil an al său.

În urma raportului de încasări, executivii Comcast s-au declarat optimiști privitor la viitorul televiziunii. Deși compania a pierdut un număr important de abonați, în jur de 144.000, și încasările pe zona video au scăzut de asemenea, transmiterea meciurilor de la Cupa Mondială 2018 a asigurat Comcast venituri consistente. În plus, compania a câștigat 260.000 de abonați online. (sursă)

 

Amazon publică raportul trimestrial de încasări.

Venitul net al Amazon a atins pe trimestrul 2 recordul de 2,5 miliarde USD, fiind al treilea trimestru consecutiv când compania atinge profituri de peste 1 miliard USD. Principalele motoare ale creșterii au fost business-urile cu marje mari de profit, precum zona cloud și cea de advertising. De asemenea, CFO-ul Brian Olsavsky a atribuit creșterea și pe seama eficientizării depozitelor și centrelor de date. (sursă)

 

Studiu EmpathyBroker: 51% din consumatorii britanici preferă să cumpere online.

E-commerce-ul devansează astfel pentru prima oară cumpărăturile în magazinele fizice. Studiul a fost efectuat pe un eșantion de 3000 de adulți din Marea Britanie în ultimele două luni. Cercetarea arată că 55% din consumatori cumpără mai mult online decât o făceau în urmă cu un an. Britanicii cumpără în medie online de 6 ori pe lună, cel mai activ segment de vârstă fiind cel între 25 și 34 de ani, care efectuează 8 cumpărături online în medie pe lună. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.