Nio urmărește un IPO de 1,8 miliarde USD la New York, Microsoft și Amazon își integrează asistenții digitali, Uber publică raportul de încasări

 

Nio plănuiește un IPO de 1,8 miliarde USD pe bursa din New York.

Producătorul chinez de mașini electrice susținut de giganți tech precum Baidu și Tencent a dezvoltat până în recent modelele EP8 și EP9. EP9 este un concept de mașină de curse și a bătut recodrul de viteză pentru vehicule electrice anul trecut. EP8 este un model destinat consumatorilor mainstream și care costă 65.000 USD. Nio a încheiat anul trecut cu o pierdere de 759 de milioane USD. (sursă)

 

Moneda virtuală Ether înregistrează o scădere accentuată.

Criptomoneda asociată Ethereum Foundation a încheiat ziua de 15 august la un preț de 266 USD per unitate, față de cel de 304 USD de pe 14 august. Ether se află în scădere continuă încă din luna mai, când valoarea sa a atins un maxim de 808 milioane USD per unitate. Din monedele virtuale din top 100, 98 au scăzut, anticipându-se scădere de 10% – 25% în următoarele 24 de ore. (sursă)

 

Apple va introduce un model pe bază de abonament pentru aplicații.

La o întâlnire cu 30 de developeri de aplicații din aprilie 2017, Apple a discutat despre un model de business pe bază de abonament. Compania are 300 de milioane de abonați plătitori pentru serviciile Apple Music și iCloud, precum și pentru anumite aplicații third-party. Conform reprezentanților companiei, trecerea la descărcarea de aplicații pe bază de abonament este o mișcare critică pentru creșterea continuă a veniturilor App Store. (sursă)

 

 

 

Vipshop publică raportul trimestrial de încasări.

Compania a raportat pe trimestrul 2 încasări de 3,1 miliarde USD, în creștere cu 18,4% față de perioada similară a anului trecut. Numărul total de comenzi a crescut cu 31%, la 111,3 milioane, 96% din comenzi venind de la clienți repetitivi. 85% din clienții activi ai Vipshop sunt repetitivi. 24% din clienții magazinului au venit de la Tencent și JD. Cifrele Vipshop s-au situat însă sub estimările analiștilor. (sursă)

 

Pandora va fi integrată în cadrul dispozitivelor Google Home.

Serviciul Pandora Premium va fi inclus în cadrul device-urilor Google Home, Mini și Max, precum și în alte dispozitive integrate cu Google Assistant. Serviciul de muzică on-demand va permite utilizatorilor să caute și să redea melodiile și playlist-urile lor favorite în funcție de starea acestora. Serviciul poate fi desemnat drept implicit pe Google Home. (sursă)

 

Aplicația Square Cash devine mai populară decât Venmo.

Square Cash a acumulat 33,5 milioane de descărcări, față de cele 32,9 milioane ale Venmo. Creșterea se datorează intrării Square pe piața de criptomonede. Conform estimărilor, aplicația ar putea aduce 100 de milioane USD în vânzări până în 2020. Din tradingul de Bitcoin, Square Cash a acumulat venituri de 34 de milioane USD. Aplicația a primit aprobarea de a activa în toate cele 50 de state din SUA. (sursă)

 

Uber publică raportul trimestrial de încasări.

Veniturile Uber pe trimestrul 2 2018 au atins 2,8 miliarde USD. Pierderile companiei s-au ridicat însă la 891 de milioane USD. Față de perioada similară a anului trecut, Uber a raportat pierderi de 1,1 miliarde USD. Compania plănuiește un IPO în a doua jumătate a lui 2019. Pierderile Uber au ajuns la 4,5 miliarde în 2017 și compania a cheltuit 11 miliarde USD de la lansarea din 2009. Compania are însă rezerve de numerar de 7,3 miliarde USD. (sursă)

 

Microsoft și Amazon își integrează asistenții digitali.

Atât utilizatorii de Cortana cât și cei de Alexa vor putea accesa device-uri integrate cu cei doi asistenți virtuali și aplicații și servicii adiționale. Integrarea a fost anunțată încă de anul trecut iar până acum cele două companii au testat integrarea. Momentan, integrarea celor doi asistenți este un proces dificil, însă Microsoft și Amazon lucrează pentru a-l îmbunătăți. (sursă)

 

Tencent publică raportul trimestrial de încasări.

Tencent a raportat venituri de 10,6 miliarde USD, sub estimările analiștilor. Cifra reprezintă totuși o creștere de 30% față de aceeași perioadă a anului trecut. Este cea mai mică rată de creștere a veniturilor din trimestrul 2 al anului 2015. Profitul net a fost de 2,59 miliarde USD, față de estimarea de 2,84 de miliarde USD, ceea ce reprezintă o scădere de 23% față de trimestrul precedent. Scăderea profitului este pusă de analiști pe seama reglementărilor implementate în trimestrul 2. (sursă)

 

Casa de modă Salvatore Ferragamo lansează un magazin pe platforma JD.

Prin această mișcare, magazinul Ferragamo din cadrul platformei JD.com devine unul din cele mai mari canale exclusiv online de vânzare pentru casa de modă. Printre produsele Ferragamo prezente pe JD se numără încălțămintea, articolele din piele și mătase și accesoriile. În onoarea colaborării cu gigantul e-commerce chinez, brandul italian a creat în ediție limitată modelul de pantofi Salvatore Ferragamo Flower Heel, disponibil exclusiv utilizatorilor JD. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.