Altex intenționează să dezvolte un marketplace, evoMAG aşteaptă afaceri cu 40% mai mari în 2018, Banca Transilvania a lansat BT Store, Glovo a ajuns în 3 luni la 40.000 de instalări ale aplicaţiei şi peste 500 de comenzi zilnic

 

→ Altex intenționează să dezvolte o platformă prin care să vândă produsele altor comercianți

Retailerul Altex, unul dintre cei mai mari jucători de profil, intenționează să dezvolte o platformă prin care să vândă produsele altor comercianți. La acest moment, retailerii locali care realizează operațiuni de intermediere sunt rivalii Flanco și eMAG.ro, ultimul lansând eMAG Marketplace în anul 2011. La început de an, Altex a listat pe platforma marketplace a eMAG.ro peste 900 de produse.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/exclusiv-operatiune-pregatita-altex-intentioneaza-dezvolte-platforma-vanda-produsele-altor-comercianti-acest-moment-rivalii-emag-flanco-singurii-opereaza-marketplace-18342974


→ Retailerul online evoMAG aşteaptă afaceri cu 40% mai mari în 2018, de 25 mil. euro

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu aproape 40%, la 25 milioane de euro, după ce anul trecut a fost pentru prima dată când firma a înregistrat o scădere a afacerilor şi pierderi. Acestea au fost cauzate însă de investiţiile făcute de companie în dezvol­tarea şi îmbunătăţirea platformei online, precum şi de schimbări făcute în portofoliul de produse. „Ţinta de vânzări pentru anul în curs este de 25 de mi­lioa­ne de euro. În prima jumatate a anului am înregistrat o creş­tere de 15% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut“, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-evomag-asteapta-afaceri-cu-40-mai-mari-in-2018-de-25-mil-euro-17412110


→ Banca Transilvania a lansat BT Store

Banca Transilvania a lansat BT Store, un marketplace cu solutii complementare bankingului pentru antreprenori, in care clientii BT au discount-uri pentru accesarea serviciilor listate. In general, acestea sunt destinate managementului si gestionarii afacerii si rezolva nevoi reale ale acestora – de la facturare, contabilitate primara, gestionarea cashflow-ului, pana la recrutare de angajati.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/233681/banca-transilvania-a-lansat-bt-store-ce-solutii-poti-gasi-pentru-dezvoltarea-afacerii-tale.html


→ Victor Răcariu, Glovo România: „În trei luni am ajuns la 40.000 de instalări ale aplicaţiei şi înregistrăm zilnic peste 500 de comenzi“

Până la final de 2018, platforma Glovo va fi funcţională şi în Cluj, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Craiova.  Platforma de comenzi online Glovo România, prezentă pe piaţa locală din luna mai a acestui an, a ajuns la 40.000 de instalări şi înregistrează zilnic între 500 şi 600 de comenzi, a spus Victor Răcariu, manager general la Glovo România. „Glovo este un Uber pentru orice. Încercăm să comparăm platforma Glovo cu Google, pentru că este un fel de Google al oraşului prin care poţi comanda orice, de la orice magazin, iar noi livrăm rapid produsele. Chiar avem un buton mare în mijlocul aplicaţiei care se numeşte «orice»“, a spus Victor Răcariu.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-victor-racariu-glovo-romania-in-trei-luni-am-ajuns-la-40-000-de-instalari-ale-aplicatiei-si-inregistram-zilnic-peste-500-de-comenzi-17423144


→ Ideall.ro anunță campania de reduceri din timpul verii și vizează afaceri de 25 de milioane de euro în 2018

Ideall.ro, unul dintre principalii retaileri de electronice și electrocasnice din România, dă startul campaniei „Liber la reduceri cu ideall.ro”. Campania se va desfășura la nivel național, în perioada 15 – 31 august 2018. Campania prevede reduceri de până la 50% la peste 600 de produse din stoc, focusul fiind articolele din categoria IT&C, mai ales televizoarele și telefoanele mobile. Reduceri consistente vor fi aplicate aparatelor frigorifice, electrocasnicelor de bucătărie, mașinilor de spălat rufe și vase, electrocasnicelor mici. În cadrul campaniei, transportul va fi gratuit pentru comenzile din toată țara.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/08/14/ideall-ro-anunta-campania-de-reduceri-din-timpul-verii-si-vizeaza-afaceri-de-25-de-milioane-de-euro-in-2018/


→ Fondatorul Retargeting.biz lanseaza un nou proiect: ce isi propune agentia de digital marketing LoveAds

Agentia de digital marketing LoveAds se adreseaza in general magazinelor online care vor sa-si extinda reach-ul, care vor sa identifice publicul ideal sau care pur si simplu vor sa isi (re)defineasca strategia de marketing si au nevoie de un partener care le intelege nevoile si are experienta necesara in marketing-ul online pentru a face din imposibil, posibil.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/New-Media/233731/fondatorul-retargeting-biz-lanseaza-un-nou-proiect-ce-isi-propune-agentia-de-digital-marketing-loveads.html


→ Elefant.ro: Cele mai vândute 10 cărţi de business online în S1/2018

„Tată bogat, tată sărac. Educaţia finan­ciară în familie”, scrisă de americanul Ro­bert T. Kiyosaki, a fost cea mai vândută carte din categoria de business în prima jumă­tate a acestui an pe elefant.ro – re­tailerul online care deţine una dintre cele mai mari librării virtuale de pe piaţa locală. Podiumul este completat de „Excepţionalii – Povestea succesului”, scrisă de Malcolm Gladwell, şi de „Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace” a lui Stephen R. Covey, iar pe locurile 5 şi 6 s-au clasat titlurile „Totul despre lideri, atitudine, echipă, re­laţii” (John C. Maxwell) şi „Drive. Ce anu­me ne motivează cu adevărat” (Daniel Pink).

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/cele-mai-vandute-10-carti-de-business-online-in-s1-2018-tata-bogat-tata-sarac-domina-clasamentul-17427884


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Sosetaria.ro

Sosetaria.ro a aparut in 2008, fiind singurul magazin online de profil la acea vreme din Romania. Astazi, aici poti cumpara sosete haioase, portjartiere, colanti, ciorapi pantalon/cu banda adeziva/modelatori/medicinali, lenjerie intima si nu numai. Sergiu Maris, Managing Director Sosetaria.ro, a povestit cum a pornit la drum, de ce finantarea a fost „un chin”, de ce se considera la inceput de drum in ceea ce priveste antreprenoriatul dupa 10 ani pe piata  si de ce trag clientii la brand-ul lui, care a avut o crestere de peste 80% fata de anul 2016.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-sosetaria-ro.html


→ Fintech-ul InstantFactoring, aplicatie pentru inregistrarea facturilor

Oricine poate verifica acum daca o factura/creanta a fost deja cesionata evitandu-se astfel fraudele prin cesionarea multipla. Totodata, orice companie, indiferent de marime si capacitate financiara, poate inregistra facturile care au facut obiectul unei astfel de tranzactii – in blockchain, beneficiind de costuri reduse. Se pun astfel bazele unei piete transparente in vanzarea-cumpararea de creante de la persoane juridice.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/233693/fintech-ul-instantfactoring-aplicatie-pentru-inregistrarea-facturilor.html


→ Romania: 50% dintre curieri au pierderi/profituri minime

2017 nu a fost un an bun pentru numele importante din curieratul autohton. Majoritatea au avut pierderi sau profituri foarte mici, desi piata de profil valoreaza aproape 450 milioane €. Informatia este extrasa din datele Ministerului Finantelor Publice, din care reiese ca 3 din primele 8 companii de profil din Romania (dupa cifra de afaceri) au avut pierderi in 2017, iar al patrulea a avut un volum de afaceri de trei ori mai mic si un profit net de doar 15.000 €, la un volum al business-ului care s-a diminuat de peste trei ori in 2017.

Sursa – http://ecompedia.ro/romania-50-dintre-curieri-au-pierderiprofituri-minime.html


→ Aproape 40% dintre clientii activi ai ING Bank Romania acceseaza aplicatia de online banking de pe mobil

ING Bank Romania anunta ca numărul clienților activi a crescut cu mai mult de 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1.2 milioane. Numărul clienților cu salariul la ING a crescut cu mai bine de 145.000, o creștere de 23% într-un ritm mai alert decât cel general al clienților activi, care a fost de 15% de la un an la altul. ”Modelul digital implementat în ultimul an a dus la un procent record de 60% de interacțiuni online cu clienții care încasează salariul la ING”, potrivit comunicatului de presa. La finalul semestrului I, erau 646.000 utilizatori activi de Home’Bank, dintre care 453.000 îl accesau de pe mobil, logându-se în medie de 15 ori pe lună. Frecvența logărilor de pe desktop este la jumătate, ceea ce dovedește că utilizatorii au nevoie de flexibilitate și mobilitate în interacțiunile de zi cu zi cu banca.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/aproape-40-dintre-clientii-activi-ai-ing-bank-romania-acceseaza-aplicatia-de-online-banking-de-pe-mobil/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu DiAmanti.ro

Site-ul diamanti.ro a aparut acum peste 5 ani si comercializeaza genti de piele si de voiaj, rucsacuri, serviete si portofele, pentru doamne si domni. Ionel Verdes, Fondator Diamanti.ro, a povestit cum a luat nastere aceasta afacere de familie (inspirata de sotia lui), cat de mare a fost investitia initiala si cum faptul ca ofera una dintre cele ma ivaste game de produse de pe piata in stoc (peste 1.000 de modele de genti) inseamna ca, in 2018, ar trebui sa se apropie de o cifra de afaceri de 1.000.000 €.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-diamanti-ro.html


→ În primele 7 luni ale anului 2018, plățile cu cardul în stațiile Petrom au înregistrat o creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cu toate acestea, Mastercard lanseaza o noua campanie pentru incurajarea platilor electronice in randul consumatorilor care trec pragul celor 404 statii Petrom, cea mai mare retea de distributie a cardburantilor din Romania. Astfel, cei care plătesc cu cardul lor Mastercard în orice stație Petrom în perioada 15 august-30 septembrie și participă la promoție pot câștiga unul din cele 10 premii, constând în carburant pentru 1 an sau 100 de plinuri în valoare de 300 de lei fiecare. „Tuturor ne place să călătorim. Și ce moment mai bun am putea alege să explorăm România, decât în acest an aniversar, în care Mastercard și stațiile Petrom fac cinste cu carburantul? Invităm posesorii de carduri Mastercard din România să alimenteze în stațiile Petrom și să se înscrie în campanie pentru a se bucura de unul dintre cele 110 premii de vacanță!”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/faci-cumparaturi-cu-cardul-mastercard-in-statiile-petrom-si-poti-castiga-carburant-pentru-un-an/


→ Un fost bancher a pariat pe un magazin online cu cafea şi a ajuns la vânzări de 180.000 de lei

După o experienţă de mai bine de un deceniu în domeniul bancar, Vlad Curteanu a pus în urmă cu circa patru ani bazele afacerii Fabrica de Ca­fea, prin care comer­cia­lizează ca­fea adusă din ţări pre­cum Columbia, Guate­mala sau Brazilia. „Aducem cafele din cele mai noi re­colte din Columbia, Gua­te­mala şi Brazilia, pră­jim aceste cafele local în ate­lierul nostru şi apoi le livrăm către clienţii noştri“, a declarat Vlad Curteanu, administrator al Fabricii de Cafea.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/un-fost-bancher-a-pariat-pe-un-magazin-online-cu-cafea-si-a-ajuns-la-vanzari-de-180-000-de-lei-17422682

 

1 Trackback / Pingback

  1. Altex intenționează să dezvolte un marketplace, evoMAG aşteaptă afaceri cu 40% mai mari în 2018, Banca Transilvania a lansat BT Store, Glovo a ajuns în 3 luni la 40.000 de instalări ale aplicaţiei şi peste 500 de comenzi zilnic - ARMO

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.