Acțiunile Amazon trec de 2000 USD per unitate, Dunkin Donuts adaugă o funcție de comandă prin Alexa, Apple cumpără un start-up AR, Samsung dezvoltă o soluție blockchain pentru banking

 

Google încheie un parteneriat cu Mastercard.

Negocierile dintre cele două companii au durat aproximativ 4 ani. În urma acordului, Google a plătit milioane de dolari către compania de carduri pentru datele acumulate de aceasta și pentru o porțiune din câștigurile din publicitate. Google a declarat că utilizatorii pot opta să nu li se mai colecteze datele. Prin aceasă mișcare, Google a căutat să se consolideze în fața Amazon. (sursă)

 

Legat de articolul publicat de Bloomberg.com (cel mentionat in revista presei mai sus), Mastercard dorește să facă următoarele precizări:

  • Premisele de la care pornește ceea ce se relatează în acest articol sunt false. Modul în care funcționează rețeaua Mastercard nu permite identificarea produselor individuale pe care un consumator le achiziționează în coșul de cumpărături – fizic sau digital. Nu este furnizată nicio informație despre tranzacții individuale sau date personale. Acest lucru respectă așteptările legate de viața privată atât a consumatorilor, cât și a comercianților din întreaga lume. În procesarea unei tranzacții, sunt vizibile numele comerciantului și suma totală a cumpărăturilor realizate de consumator, însă nu și produsele specifice achiziționate.
  • La Mastercard, serviciul de măsurare media le furnizează comercianților și furnizorilor de servicii desemnați de către comercianți o măsură a eficienței campaniilor publicitare. Comercianții furnizează Mastercard informații despre campania lor de publicitate, cum ar fi datele de începere și de încheiere, iar Mastercard le oferă o evaluare a tendințelor de cheltuieli din acea perioadă de timp.
  • Prin serviciul de măsurare media, Mastercard le furnizează comercianților și furnizorilor de servicii desemnați de către comercianți tendințe bazate pe date agregate și anonimizate, cum ar fi valoarea medie a unei tranzacții la comerciantul respectiv și volumele de vânzări. Nu sunt oferite informații care să urmărească activitatea, să difuzeze anunțuri sau chiar să măsoare eficiența anunțurilor referitoare la consumatorii individuali.

 

 

Instacart extinde parteneriatul cu Kroger.

În urma acestei extinderi, Instacart are acces la majoritatea gospodăriilor din SUA. Kroger a oferit companiei de livrări grocery acces la 75 de noi piețe, mărind cu 50% amprenta la nivel național a Instacart. Astfel, livrările Instacart vor putea fi efectuate către peste 1600 de magazine Kriger. Instacart a încheiat parteneriate și cu alte lanțuri retail precum Albertsons, Aldi sau Sam’s Club. (sursă)

 

Amazon Mexic va demara vânzări de alimente și băuturi.

Printre articolele pe care Amazon le va vinde pe piața din Mexic se vor număra snacks, dulciuri și vinuri, conform unui comunicat al companiei. Prin această mișcare, Amazon va intensifica competiția cu WalMart Mexic. Momentan, vânzările online reprezintă un procent foarte mic din vânzările retail totale din țară. Amazon vede în vânzările de alimente și băuturi cheia creșterii e-commerce în Mexic. (sursă)

 

 

Dunkin Donuts permite efectuarea de comenzi prin intermediul Alexa.

Dunkin Donuts a declarat că noua integrare cu Alexa va permite membrilor programului DD Perks Rewards pot plasa comenzi prin intermediul vocii folosind un device integrat cu Aelxa. Clienții care dețin un cont DD Perks și un cont Amazon le pot legat prin aplicația Alexa și folosi funcționalitatea de comendă vocală. Comenzile și plățile vor avea loc prin platforma mobile Dunkin Donuts. (sursă)

 

UPS lansează Ware2Go, platformă care permite comercianților să folosească spații flexibile de depozitare.

Serviciul Ware2Go al UPS oferă de asemenea comercianților servicii de fulfillmen și permisiunea de a folosi spații de depozitare fără contracte pe termen scurt sau lung. UPS a declarat că noul serviciu va mări gama de soluții e-commerce pe care le poate oferi companiilor mici și mijlocii. Lansarea vine ca răspuns la serviciul similar al Amazon, FBA Onsite. (sursă)

 

Amazon Canada lansează o opțiune de membership Prime.

Un abonament lunar Amazon Prime va fi disponibil în Canada la prețul de 7,99 USD. Deși compania a lansat alte tipuri de abonament lunar pe piața canadiană, un abonament lunar Amazon Prime nu era până acum disponibil. În prezent există peste 100 de milioane de abonați Prime în lume iar Amazon a declarat că numărul abonaților Prime din Canada s-a dublat în ultimele 18 luni. (sursă)

 

Acțiunile Amazon ating în premieră prețul de 2025 USD per unitate.

Acțiunile Amazon au crescut cu 1,4%, la 2025,57 USD în cursul zilei de joi. La închiderea burselor, acțiunile retailerului s-au situat puțin sub recordul de 2002,38 USD per acțiune. Amazon se află în prezent pe drumul spre o evaluare de 1 trilion USD. Analiștii și-au revizuit previziunile, estimând că prețul acțiunilor Amazon va atinge 2500 USD ca target pe 12 luni. (sursă)

 

Apple achiziționează start-up-ul producător de lentile AR Akonia.

Compania de wearables a fost fondată în 2012 de un grup de ingineri în holografică. Inițial compania a activat în zona de stocare de date holografice înainte de a se concentra pe crearea de instrumente de vizualizare AR. Akonia are un portofoliu de 20 de patente referitoare la materiale și sisteme holografice. Apple dezvoltă în prezent ochelari AR pe care i-ar putea comercializa din 2020. (sursă)

 

O subsidiară a Samsung anunță că dezvoltă tehnologie blockchain pentru zona de banking.

Samsung SDS a creat o platformă blockchain pentru Federația Bancară Coreeană. Prin această platformă, utilizatorii vor putea efectua tranzacții prin orice aplicație mobile verificată, aceștia trebuind să își confirme identitatea o singură dată. Certificatele digitale, odată semnate, vor fi valabile 3 ani. Tranzacțiile vor putea fi verificate și prin parole, șabloane sau amprente. (sursă)

 

Uber anunță lista scurtă a țărilor care ar putea deveni piețe pentru serviciul său aerian de taxi.

Uber Air, așa cum este denumit serviciul, ar putea deschide câteva piețe în cadrul unui test în anul 2020. Planul companiei este de a lansa serviciul la nivel comercial începând cu 2023. Uber a stabilit că primele două orașe de lansare vor fi Dallas și Los Angeles. 5 țări sunt luate în considerare pentru a deveni piețe ale Uber Air: Japonia, Franța, Brazilia, Australia și India. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.