Amazon atinge o valoare de piață de 1 trilion USD, Instagram dezvoltă o aplicație de shopping, UE impune cote obligatorii de conținut local companiilor care produc conținut original, Zalando și PostNord își extind parteneriatul logistic

 

Amazon atinge o valoare de piață de 1 trilion USD.

După Apple, Amazon atinge la rândul său o valoare de 1 trilion USD. Acțiunile celui mai mare retailer online au crescut cu 1,4%, atingând prețul de 2050 USD per unitate, ceea ce a dus la valoarea de piață menționată mai sus. Această situație arată puterea companiilor tech pe piața actuală. Inclusiv Microsoft și Google se apropie de o capitalizare de 1 trilion USD, Facebook rămânând în jurul valorii de piață de 500 de miliarde USD atinsă în iulie 2017. (sursă)

 

Instagram dezvoltă o aplicație dedicată de shopping.

Aplicația se va numi IG Shopping și va permite utilizatorilor să prospecteze colecții de articole de la comercianți pe care îi urmăresc și să achiziționeze produse direct din aplicație. Peste 25 de milioane de companii au conturi pe Instagram și peste 2 milioane investesc în reclame pe platformă, ceea ce poziționează compania pozitiv în vederea extinderii către e-commerce. (sursă)

 

Line investește peste 1 miliard USD pentru a-și extinde rețeaua de plăți.

Line va emite obligațiuni euroyen în valoare de 1,3 miliarde USD, urmărind să investească în serviciul său de plăți mobile și în tehnologia sa pentru smart-speakere. De asemenea, compania va investi în fintech și AI, arii pe care Line își propune să înregistreze creșteri semnificative până în 2021. Line va extinde funcționalitatea aplicației Line Pay și va aduce mai mulți comercianți parteneri pe platformă. (sursă)

 

Mai multe bănci australiene lansează un sistem de plăți în timp real.

Serviciul Osko permite plăți în timp real de la cont la cont prin e-mail și mobile. Consorțiul bancar Bpay, consiliu lansat de NPP și mai multe bănci, a așteptat alăturarea băncilor ANZ și Westpac pentru a putea rezolva problemele de integrare înainte de lansarea serviciului Osko la nivel național. Osko va fi disponibil în cadrul sistemelor financiare de la peste 60 de instituții, fiind disponibil pentru 42 de milioane de consumatori și conturi business. (sursă)

 

EBay va vinde echipament sportiv pe ESPN.com.

Prin acest parteneriat, consumatorii vor putea avea o experiență de shopping contextuală, conform reprezentanților celor două companii. Momentan, detalii ale parteneriatului nu au fost date publicității. Astfel, fanii sportului de pe ESPN vor avea acces direct la stocurile importante de articole sportive de firmă și licențiate oficial de pe EBay. (sursă)

 

Samsung va lansa o serie de tool-uri pentru developerii de aplicații Bixby.

Astfel, Samsung se va lansa oficial în competiția cu Amazon și Google pentru atragerea de developeri de aplicații activate vocal pentru asistenții virtuali. Conform analiștilor, va fi vorba de o tranziție anevoioasă, deoarece Bixby a intrat pe piață mult după asistenții virtuali ai Amazon și Google și nu a avut parte de recenzii de folosire la fel de bune. (sursă)

 

UE impune cote de conținut produs local companiilor producătoare de conținut original.

Netflix, Amazon și alte companii care produc conținut original vor fi obligate să aibă cataloage on-demand care să includă minimum 30% producții locale. Noile reguli urmează să fie aprobate în decembrie. Prin noua lege, companiile producătoare de conținut vor finanța seriale și filme la nivel local, urmând să finanțeze fonduri naționale de film. (sursă)

 

JD adaugă un serviciu de rezervări de vehicule.

Subsidiara de livrare express a JD și-a actualizat dosarele comericiale, astfel că acestea includ în prezent rezervarea de vehicule. În special, compania a adăugat un serviciu de închiriere de mașini online, unul de comercializare de vehicule la mâna a doua, precum și un serviciu de transport public prin intermediul autobuzelor. (sursă)

 

PostNord și Zalando își reînnoiesc contractul pe zona logistică.

Cele două companii au semnat o prelungire de 3 ani a parteneriatului lor logistic pe piețele din țările nordice. Până în 2021, PostNord va fi singurul furnizor de servicii logistice al Zalando în Suedia, Norvegia, Danemarca și Finlanda. CEO-ul PostNord, Hakan Ericsson, a declarat că serviciile oferite către Zalando reprezintă principala sursă de venit a companiei pe zona de logistică. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.