Amazon comandă 20.000 de vehicule Mercedes pentru flota sa de livrare, Walmart lansează un program pilot de livrare last mile, Tencent investește în platforma e-commerce MissFresh, BMW va dezvolta un asistent vocal

 

Amazon a comandat 20.000 de vehicule Mercedes Benz pentru flota sa de livrare.

Prin această mișcare, Amazon urmărește să își construiască propria flotă de delivery pentru a-și reduce dependența față de companiile de transport. Rețeaua logistică a retailerului se află de mai mult timp în dezvoltare. În cazul flotei de livrare cu vehicule Mercedes, Amazon nu va deține mașinile, ci le va transfera către companii de management al flotelor. (sursă)

 

Walmart anunță un program pilot pentru livrare last-mile

Programul Spark Delivery va acționa în zona de livrare de comenzi online. Compania lucrează cu platforma delivery Bringg. Serviciul lansat de Walmart se bazează pe forță de muncă venită prin sistem crowdsource. Șoferii se vor înscrie pentru intervale orare de livrare favorite, urmând a lucra în cadrul acelui orar. Clienții Walmart vor plăti 9,95 USD per livrare la o comandă de minim 30 USD. (sursă)

 

Tencent investește în platforma de e-commerce MissFresh.

MissFresh vinde alimente proaspete. Platforma a primit 450 de milioane USD în cadrul unei runde de finanțare condusă de Goldman Sachs și Tencent. Compania va folosi fondurile pentru a-și extinde lanțul de distribuție și a-și dezvolta operațiunile de logistică, depozitare și transport. MissFresh plănuiește intrarea pe 100 de noi piețe urbane din China. (sursă)

 

Bitcoin înregistrează  o nouă scădere semnificativă.

Prețul Bitcoin a scăzut cu 15% în ultimele două zile. Conform analiștilor, scăderea se datorează întârzierii lansării de către Goldman Sachs a serviciului său de tranzacționare de criptomonede. Prețul Bitcoin se situează un pic sub 6400 USD, pragul de 5800 USD fiind cel considerat de traderii crypto ca fiind cel care va provoca o nouă criză pe această piață. (sursă)

 

Platforma de fulfillment ShipBob obține 40 de milioane USD finanțare.

Compania de e-commerce fulfillment va folosi fondurile pentru a-și extinde depozitele și serviciile tehnologice oferite clienților IMM. Prin această mișcare, ShipBob urmărește concurarea cu Amazon. Compania din Chicago operează 5 depozite mari în orașe majore din SUA, având peste 2000 de clienți. ShipBob raportează peste 4 milioane de colete livrate pentru clienți. (sursă)

 

Amazon lansează serviciul pentru copii FreeTime și în limba spaniolă.

Prin acest serviciu kid-friendly, Amazon oferă peste 1000 de cărți, aplicații, clipuri video și jocuri dedicate celor mici. Abonații nu vor plăti costuri suplimentare, serviciul fiind disponibil gratuit pentru cei care dețin un cont FreeTime Unlimited. Aplicația FreeTime costă 2,99 USD pe lună pentru abonații Amazon Prime. (sursă)

 

BMW plănuiește dezvoltarea unui asistent vocal.

Producătorul auto a dezvăluit Intelligent Personal Assistant, care va fi comercializat începând cu luna martie 2019. Șoferii care vor folosi asistentul vocal vor putea primi diagnostice în timp real privind starea mașinii lor. Asistentul funcționează pe baza BMW Operating System 7.0 și va fi disponibil în 23 de limbi la momentul lansării. (sursă)

 

Platforma de cursuri online MasterClass obține 80 de milioane USD finanțare.

MasterClass oferă cursuri ținute de maeștri ai unor diverse domenii de activitate. Un abonament anual costă 180 USD, iar în acest cost toate cursurile sunt disponibile în variantă web sau mobile. De asemenea, se poate plăti o taxă unică de 90 USD de acces singular la un anumit curs. MasterClass va folosi fondurile pentru a-și extinde oferta de cursuri și pe alte domenii, inclusiv business și politică. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.