eMAG redeschide showroom-ul din Băneasa Shopping Center, Elefant vinde obligațiuni de 1 mil. EUR în două zile, Raport DESI 2018 despre gradul de digitalizare al României, peste 1/3 din vânzările online ale Doraly sunt en-gros

 

→ eMAG pregătește o nouă investiție, pe care o avansează ca urmând să furnizeze “o experiență memorabilă”

Retailerul eMAG a închis punctul de livrare din complexul comercial Băneasa Shopping și pregătește pentru 15 septembrie redeschiderea acestuia sub forma unui showroom, avansându-l ca “posibil cel mai mare showroom din rețea”

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/emag-pregateste-o-noua-investitie-pe-care-o-avanseaza-ca-urmand-sa-furnizeze-o-experienta-memorabila-18393283


→ Investitorii s-au ingramadit sa cumpere obligatiuni Elefant.ro: oferta vanduta aproape complet dupa doua zile

Elefant.ro a demarat la inceputul acestei saptamani un plasament privat de obligatiuni in lei, dupa doua zile inregistrandu-se subscrieri de aproximativ 1 mil. euro, care asigura deja succesul tranzactiei, potrivit unor surse din piata. Oferta de obligatiuni este intermediata de casa de brokeraj Tradeville. Obligatiunile Elefant Online vor purta o dobanda anuala de 9%.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Piete-de-capital/234464/investitorii-s-au-ingramadit-sa-cumpere-obligatiuni-elefant-ro-oferta-vanduta-aproape-complet-dupa-doua-zile.html


→ Raport DESI 2018 –  Cum ratează IMM-urile din România oportunităţi de business: Doar 8% vând online şi nici măcar 2% nu folosesc internetul pentru a trece graniţa

„Pentru a exploata oportunităţile digitale este foarte important să existe o strategie clară de digitalizare a întreprinderilor din sectoarele creative şi din sectorul IT&C, a comunităţilor de programatori, a antreprenorilor, precum şi a asociaţiilor civice şi profesionale“, se arată în raportul DESI 2018. În timp ce în Danemarca sau Olanda 40% din companii sunt puternic digitalizate, în România doar una din zece companii se află în această situaţie.

Sursa – https://www.zf.ro/romania100/rateaza-imm-urile-romania-oportunitati-business-8-vand-online-nici-macar-2-folosesc-internetul-trece-granita-romania-nevoie-strategie-nationala-digitalizarea-industriei-sale-17516510


→ Doraly.ro: peste o treime din vanzarile online sunt en-gros

Comertul en-gros s-a mutat online. Cel putin asa arata o analiza a vanzarilor inregistrate pe platforma doraly.ro, primul markeplace cu preturi flexibile din Romania. In perioada iunie-august a acestui an, 17% din numarul comenzilor din magazinul online au fost en-gros si au reprezentat 37% din totalul cifrei de vanzari al platformei digitale. Produsele din categoria “casa si familie” sunt in topul preferintelor pe platforma doraly.ro.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/234418/doraly-ro-peste-o-treime-din-vanzarile-online-sunt-en-gros.html


→ Lansat într-un apartament cu 500 euro, magazinul online de optică Lensa deschide un showroom și anunță afaceri de 1 milion de euro în primele 6 luni

Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro. În momentul de față, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/lansat-intr-un-apartament-cu-500-euro-magazinul-online-de-optica-lensa-deschide-un-showroom-si-anunta-afaceri-de-1-milion-de-euro-in-primele-6-luni-18399144


→ Sondaj in Romania: 63% dintre respondenti ar plati cu monede digitale in magazine, daca ar fi disponibila optiunea

Unul din 10 români (9%) deţine criptomonede în timp ce 33% dintre ei vor să cumpere, conform unui studiu realizat de Luno, o platformă globală care permite tranzacţionarea de criptomonede. Conform studiului citat de Agerpres, 97% din totalul respondenţilor români a spus că sunt fie familiarizaţi (58%), fie au auzit (39%) despre conceptul de criptomonede. Majoritatea românilor cumpără criptomonede pentru că le apreciază drept o investiţie (68%) sau un instrument de plată online (23%). Un număr mai mic de respondenţi folosesc criptomonedele pentru a transfera bani familiei sau prietenilor (7%). Jumătate dintre respondenti, care ştiu ce sunt criptomonedele, le consideră o investiţie profitabilă, în timp ce un sfert admite că sunt dificil de folosit.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/sondaj-in-romania-63-dintre-respondenti-ar-plati-cu-monede-digitale-in-magazine-daca-ar-fi-disponibila-optiunea/


→ Compania de distribuție a Quickmobile.ro, intră direct în faliment

Compania de distribuție a Quickmobile.ro, unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, intră direct în faliment, prin procedură simplificată, având datorii totale de peste 34,4 milioane lei. Compania, Electro Distribution, a fost înființată în 2004 și este deținută de soții Țiboc.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/surpriza-compania-de-distributie-a-quickmobile-ro-unul-dintre-cele-mai-importante-magazine-online-de-telefoane-tablete-gadgeturi-si-accesorii-din-romania-intra-direct-in-faliment-18394392


→ Doi antreprenori din Timisoara au pus bazele unei afaceri cu cosmetice care a ajuns azi la vanzari de 6,5 milioane de euro

Raluca si Razvan Stefanescu, au decis sa deschida un magazin online, intuind potentialul e-commerce-ului. Au inceput sa comercializeze oje si lacuri pentru unghii. In prezent, Cupio numara 10 magazine in 5 orase din tara. Toate cele 5 magazine reprezinta jumatate din cifra de afaceri a retailerului, restul fiind magazinul online.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/retailarena/234494/doi-antreprenori-din-timisoara-au-pus-bazele-unei-afaceri-cu-cosmetice-care-a-ajuns-azi-la-vanzari-de-6-5-milioane-de-euro.html


→ Aplicatia Twelp ofera 5% reducere la plata cu cardurile Mastercard premium sau Business

Toți posesorii de carduri Mastercard Premium sau Business beneficiază din septembrie de o reducere de 5% la serviciile de asistență rutieră 24/7 oferite prin aplicația Twelp, a anunțat compania. Aplicația oferă asistență șoferilor care se confruntă cu defecțiuni tehnice, accidente, probleme cu bateria, pene de cauciuc sau de carburant sau pierderea cheii. “Este prima aplicație mobilă gratuită care pune la dispoziția conducatorilor auto o rețea selectata și verificată de tractatori cu servicii integrate de asistență rutieră. Astfel, indiferent de problemele întâmpinate cu masina, partenerii nostri sunt pregătiți să ofere soluții prompte și profesionale”, a declarat fondatorul Twelp, Horațiu Nicolau.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/aplicatia-twelp-ofera-5-reducere-la-plata-cu-cardurile-mastercard-premium-sau-business/


→ Raport media: Publicitatea online va deveni al doilea cel mai mare segment, ca venituri generate, după accesul la internet

Segmentele digitale vor fi cele mai dinamice componente ale pieței media și divertismentului din România în următorii 5 ani, iar creșterile pieței de televiziune vor aduce venituri substanțiale din publicitate, având potențialul de a atinge 452 milioane dolari în 2022 arată raportul PwC Global Entertainment & Media Outlook 2018-2022 (GEMO).

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/life/raport-media-publicitatea-online-va-deveni-al-doilea-cel-mai-mare-segment-ca-venituri-generate-dupa-accesul-la-internet-in-schimb-ziarele-si-revistele-din-romania-vor-inregistra-noi-scaderi-18395854


→ Innovations Days la Metro: Scan & Shop, Shop AR si Menu Scan sunt aplicatiile castigatoare

Metro a organizat Innovation Days 2018, eveniment care a avut ca obiectiv crearea de echipe mixte de angajaţi ai companiei, din diferite ţări, care să lucreze la dezvoltarea unor idei inovatoare prin care concernul german să-şi consolideze poziţia pe piaţă folosindu-se de tehnologie. Castigator a fost proiectului Scan and Shop, o soluţie de IT care foloseşte tehnologii de recunoaştere a vocii, scrisului şi a textului pentru a scurta timpul de înregistrare a clienţilor noi şi de reducere a erorilor în preluarea datelor. Aplicatia a fost dezvoltata tinand cont de faptul ca, la nivel global, Metro înregistreaza într-o zi 22.000 de clienti, procesul de inregistrare avand o durata cuprinsa intre 7 si 15 minute. De asemenea, corectiile de date solicitate de clienti intr-un an inregistreaza un numar extrem de mare. Doar in Italia au fost cerute 1,5 mil. in ultimul an.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/innovations-days-la-metro-scan-shop-shop-ar-si-menu-scan-sunt-aplicatiile-castigatoare/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu BunnyBoo.ro

Magazinul online bunnyboo.ro s-a deschis la sfarsitul anului 2017, din pasiunea pentru design interior si produse deosebite si de calitate premium pentru copii, a povestit Cristina Pop, Business Owner bunnyboo.ro, ea insasi o mamica pasionata de astfel de produse pentru micuta ei. Site-ul vinde articole pentru camera copilului (decoratiuni, lenjerii de pat, perne pentru alaptat, etc.), articole pentru masa, jucarii, corturi si spatii de joaca, dar si cadouri simpatice, de tot felul. La aproape un an de existenta, Cristina se declara foarte multumita de rezultatele magazinului. Aceasta se ocupa personal de paginile de Facebook si de Instagram, crede mult in respectul fata de copii si fata de mediul inconjurator si ne-a introdus in culisele afacerii ei de suflet. Descoperiti mai multe in interviul de mai jos.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-bunnyboo-ro/


→ Studiu: 3,3% dintre romani cumpara rechizite online

Peste 57% dintre romani aloca intre 100 si 300 de lei bugetului pentru rechizite scolare, la inceperea noului an, dar doar 3,3% dintre ei le cumpara online, transmite news.ro, citand un studiu marca 4Service Group Romania. Acesta a fost facut pe un esantion de 942 de respondenti din mediul urban, in lunile august – septembrie 2018.

Sursa – https://ecompedia.ro/33-dintre-romani-cumpara-rechizite-online-studiu/


→ Otter Distribution: Vânzările online sunt într-o continuă creştere. În 2018 se vor apropia de 20% din totalul achiziţiilor la nivel de grup

Grupul are în portofoliu patru magazine online – otter.ro, aldoshoes.ro, salamandershop.ro, tezyo.ro, care completează oferta din magazinele tradiţionale. Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, care deţine în portofoliu brandurile Otter, Clarks, Salamander şi Aldo, estimează că segmentul online va genera peste 18% din totalul vânzărilor la nivel de grup la finalul acestui an, în condiţiile în care procentul vânzărilor online a ajuns deja la 16%, iar campaniile de Black Friday vor aduce o creştere semnificativă. „Anul trecut am încheiat cu 10% vânzări online din total, iar în prezent (ianuarie – august) suntem la 16% vânzări online din total”, a declarat Cristian Movilă, directorul departamentului online din cadrul grupului Otter Distribution.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/otter-distribution-vanzarile-online-sunt-intr-o-continua-crestere-in-2018-se-vor-apropia-de-20-din-totalul-achizitiilor-la-nivel-de-grup-17519351

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.