Walmart cumpără aplicația mexicană de food delivery Cornershop pentru 225 mil USD, Microsoft cumpără start-up-ul AI Lobe, IKEA va livra comenzile cu mașini electrice până în 2020, comerțul online pe bază de abonament va atinge 1,12 mld EUR în Marea Britanie până în 2022

 

Walmart va achiziționa aplicația mexicană de food delivery Cornershop pentru 225 de milioane USD

Prin această achiziție, Walmart își va consolida business-ul pe zona grocery în Mexic și Chile. Aplicația Cornershop are 3 ani de operare și urmează să accelereze livrările magazinelor Walmart, Superama și Sam’s Club din Mexic. Retailerii tradiționali mexicani încep să crească investițiile în logistică și tehnologie. Doar 3% din vânzările retail se fac online în Mexic, ceea ce oferă loc de creștere pentru Walmart. (sursă)

 

Meituan Dianping obține 4,2 miliarde USD în urma celui mai mare IPO al unei companii internet din ultimii 4 ani.

Meituan, companie susținută de Tencent, a vândut aproximativ 480 de milioane de acțiuni primare la prețul de 8,8 USD per unitate în cadrul IPO-ului său de pe bursa din Hong Kong, ceea ce îi conferă o evaluare de 52,8 miliarde USD. Compania nu a publicat toate cifrele IPO-ului său. Meituan ar putea obține o finanțare adițională de 650 de milioane USD dacă va aproba o supra-emitere de acțiuni după demararea tranzacționării acestora. (sursă)

 

Beijing introduce plăți prin cod QR Wechat pentru transportul comun cu autobuzul.

Serviciul de plată prin cod QR bazat pe aplicația de messaging WeChat este disponibil în peste 5000 de autobuze din zona suburbană a capitalei chineze. Pasagerii utilizează o mini-aplicație WeChat pentru a căuta numele sistemului de plată, Beijing Yikatong, și a deschide un serviciu care oferă un card electronic. Orice utilizator de smartphone poate aplica și nu sunt necesare instalări adiționale sau depunerea de bani. (sursă)

 

Rabobank promovează aplicația sa de contabilitate, Tellow, către freelancerii și antreprenorii olandezi.

Aplicația a fost dezvoltată in-house în cadrul programului de accelerare Moonshot. Tellow oferă conectare la conturi de bănci comerciale și are în prezent peste 15.000 de clienți Rabobank. Banca declară că va pune aplicația Tellow și la dispoziția clienților altor bănci comerciale. (sursă)

 

Walmart Canada și Instacart oferă livrare în aceeași zi.

Unitatea canadiană a Walmart a încheiat un parteneriat cu firma americană de livrare Instacart pentru a oferi clienților din Canada livrări same-day în cadrul unui program pilot care se desfășoară în zona Toronto din 13 septembrie. Programul va fi extins și în Winnipeg la finalul lunii. Principalul concurent al Walmart pe piața din Canada este, la fel ca și în SUA, Amazon. (sursă)

 

Microsoft achiziționează start-up-ul AI Lobe.

Lobe permite companiilor să creeze modele de machine learning prin intermediul unei interfețe drag-and-drop. Microfost plănuiește să folosească Lobe pentru a-și accelera propriile activități din zona de construcție de modele AI. Lobe va rămâne un serviciu de sine stătător, și, conform reprezentanților săi, prin intermediul Microsoft, va primi acces la cercetare de înaltă clasă, infrastructură globală și experiență în dezvoltarea de tool-uri pentru developeri. (sursă)

 

IKEA Group a declarat că livrările sale din anumite centre urbane vor fi efectuate cu vehicule electrice până în 2020.

IKEA urmărește efectuarea livrărilor din zonele metropolitane Amsterdam, Los Angeles, New York, Paris și Shanghai prin intermediul vehiculelor electrice sau altor mijloace cu zero emisii poluante până în 2020. Cel mai mare retailer de mobilă din lume a mai adăugat că, prin această mișcare, 25% din livrările sale globale la domiciliu vor avea loc fără emisii poluante până în 2020. Un alt obiectiv al IKEA este ca toate livrările sale last-mile să se facă prin mijloace zero-emission până în 2025. (sursă)

 

Raport Royal Mail: e-commerce-ul britanic pe bază de abonament va crește până la 1,12 miliarde EUR până în 2022.

Comerțul online pe bază de abonament a ajuns la valoarea de 654 de milioane EUR în Marea Britanie anul trecut, însă se estimează că această valoare va crește cu 72%, la 1,12 miliarde EUR în următorii 4 ani. Raportul comandat de Royal Mail are la bază un sondaj efectuat pe un eșantion de 2000 de consumatori britanici și 53 de directori și manageri seniori. Raportul estimează că numărul de livrări va crește de la 40,1 milioane la 65,3 milioane pe fondul creșterii utilizării device-urilor mobile. (sursă)

 

eBay lansează programul său de autentificare a brandurilor în Germania.

În cadrul programului eBay Authenticate (eBay-Echtheitscheck) sunt acceptate momentan doar branduri proeminente și mărci de ceasuri de lux. Compania a declarat că în curând vor fi acceptate și alte branduri și categorii de produse. Astfel, clienții germani vor fi siguri că ceasurile cumpărate de la marile branduri sunt originale, produsele fiind autentificate de eBay. Prin această mișcare, eBay urmărește creșterea încrederii clienților în ce privește comenzile de bunuri de lux pe platformă. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.