Amazon demarează operațiunile în Turcia și lansează noi servicii, Postmates obține 300 mil. USD finanțare, TripAdvisor creează o rețea socială de travel, Tencent lansează o platformă AI

 

Amazon lansează noul său magazin, Storefronts.

Serviciul se adresează clienților IMM-urilor care vând pe Amazon, aceștia putând învăța mai multe despre respectivii comercianți prin intermediul clipurilor video și conținutului axat pe storytelling. Momentan, Amazon Storefronts este disponibil doar în SUA, Marea Britanie și Germania. Nicholas Denissen, vice-președinte Amazon, a declarat că Storefronts este o experiență de shopping one-stop pentru clienții care caută articole interesante, inovatoare și de înaltă calitate de la comercianți locali. (sursă)

 

Postmates obține 300 de milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de Tiger Global. Postmates va utiliza fondurile pentru a-și extinde selecția de servicii și acoperirea la nivelul SUA. Compania efectuează livrări în peste 400 de orașe din SUA plus Mexico City, oferind clienților acces la peste 250.000 de comercianți. Postmates efectuează milioane de livrări lunar și este profitabilă în 90% din piețele pe care este prezentă. (sursă)

 

Amazon testează un sistem automatizat de recomandări.

Serviciul Scout al Amazon este adresat consumatorilor care nu știu clar ce își doresc dar sunt dispuși să accepte recomandări de la un sistem automatizat. Clienții sunt întrebați dacă le place sau nu un produs, iar pe baza răspunsurilor li se recomandă alte produse. Momentan serviciul este disponibil pentru categoriile de mobilă, bucătărie, încălțăminte, home&deco și corpuri de iluminat. (sursă)

 

WorldRemit este integrată cu WhatsApp Business.

Compania de transferuri digitale de bani WorldRemit va permite utilizatorilor WhatsApp să primească notificări instant referitor la statutul tranzacțiilor lor. WorldRemit este prima companie britanică fintech care este integrată cu WhatsApp Business. Obiectivul companiei este de a avea 10 milioane de clienți din piețele emergente până în 2020 și să obțină o cotă cât mai consistentă din piața de remitențe, care valorează 600 de miliarde USD anual. (sursă)

 

UE investighează Amazon în privința tratamentului aplicat comercianților care vând pe platformă

Autoritatea de reglementare antitrust a UE a demarat o investigație în privința utilizării datelor pe Amazon marketplace și a dublului rol pe care îl are platforma de retail. Un exemplu: Amazon oferă în cadrul aceleiași platforme servicii marketplace către comercianți terți vânzând de asemenea produse și în nume propriu, concurând respectivii comercianți. (sursă)

 

TripAdvisor virează către a deveni o rețea socială pentru zona de travel.

Experiența socială pe TripAdvisor oferă experiențe personalizate de planificare a călătoriilor care combină recenzii, recomandări și interacțiunea între utilizatori, prietenii acestora, publisheri și influenceri. CEO-ul TripAdvisor declară că site-ul său este deja cel mai mare site de travel din lume, urmând să fie susținut de o mare comunitate în zona de travel personalizat. (sursă)

 

Este estimat că Amazon va atinge locul 3 în topul sellerilor de reclame digitale din SUA în 2018.

Conform estimărilor EMarketer, Amazon va atinge venituri de 4,6 miliarde USD pe zona de advertising, depășind Oath și Microsoft. Cota din piața de publicitate digitală a retailerului va atinge 4,15%, o creștere a estimării față de cea din martie, de 2,7%. EMarketer a motivat creșterea estimării prin creșterea organică puternică a veniturilor din publicitare ale Amazon. (sursă)

 

Tencent lansează o platformă AI.

Tencent a creat platforma sa AI în regim open source, permițând developerilor și companiilor să adopte tehnologia sa AI pentru propriile proiecte. Platforma va permite companiilor din mai multe industrii să acceseze capabilități de machine-learning prin AI Lab al Tencent, tehnologie de recunoaștere a limbajului prin intermediul WeChat și tehnologie de recunoaștere facială prin intermediul Computer Vision Research Center. (sursă)

 

Amazon ia în considerare o extindere masivă a prezenței magazinelor sale automatizate Go.

Amazon ar putea deschide până la 3000 de magazine Amazon Go în SUA în următorii ani. Acțiunile Kroger și Target au scăzut cu 1%, respectiv 2%, în urma anunțului. Momentan, Amazon operează trei magazine Go în Seattle și urmărește extinderea în Chicago, San Francisco și New York. Conceptul lansat de Amazon este văzut ca unul care va schimba profund retailul clasic. (sursă)

 

xSellco lansează eDesk.

Serviciul de asistență eDesk integrează mai multe marketplace-uri e-commerce, sisteme shopping cart și canale sociale și oferă asistență retailerilor online în zona de customer support. Compania irlandeză XSellco a reconstruit de la zero fostul său sistem helpdesk și consideră că eDesk este următoarea generație de sisteme de asistență. (sursă)

 

Amazon demarează operațiunile în Turcia.

Marketplace-ul său local dedicat oferă clienților turci produse din 15 categorii diferite. Consumatorii din Turcia puteau comanda și până acum de pe Amazon, însă comandau prin intermediul unei versiuni traduse a Amazon Germania. Echipa Amazon Turcia a declarat oficial lansat site-ul Amazon.com.tr, magazin online dedicat pieței turce. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.