Uber se află în discuții pentru achiziția Deliveroo, Eric Schmidt afirmă că în 10 ani vor exista două interneturi, Amazon anunță 7 noi produse Echo, Adobe cumpără Marketo pentru 5 miliarde USD

 

Uber se află în discuții privind achiziția Deliveroo.

Valoarea posibilei tranzacții nu este cunoscută, însă se va situa peste cea mai recentă evaluare a companiei de delivery, mai precis 2 miliarde USD la finalul lui 2017. CEO-ul Uber a declarat că business-ul de livrare de mâncare este prioritar pentru companie înainte de IPO-ul programat în a doua jumătate a lui 2019. (sursă)

 

Primul aparat electrocasnic integrat cu Alexa este un cuptor cu microunde.

Device-ul costă 59,99 USD și va fi livrat începând cu 14 noiembrie. Dispozitivul va veni cu presetări activate vocal. De asemenea, cuptorul cu microunde va avea încorporat și un buton Dash. Device-ul nu va avea funcționalitate completă Alexa însă utilizatorii vor putea comunica printr-un speaker Echo. Produsul reprezintă și o fază demo pentru Connect Kit. (sursă)

 

Acțiunile Meituan au crescut cu 5% după IPO-ul de succes pe bursa din Hong Kong.

Astfel, compania online chineză de livrări și ticketing este evaluată la aprox. 55 de miliarde USD și trimite un semnal pozitiv pentru viitoarele IPO-uri din Hong Kong. Debutul puternic pe bursă reflectă și încrederea investitorilor în capacitatea Meituan de a fi lider pe piețele pe care este prezentă. Meituan are peste 50.000 de angajați și peste 600.000 de colaboratori în zona de delivery. (sursă)

 

Eric Schmidt prezice că în următorii 10 ani vor exista două tipuri de internet.

CEO-ul Google și președintele executiv al Alphabet a declarat că în 10 ani va exista un internet condus de SUA și unul condus de China. Scenariul imaginat de Schmidt este unul de bifurcare a serviciilor de internet. Executivul Google afirmă că în China, Internetul aduce un procent foarte mare din produsul intern brut al țării. (sursă)

 

Starbucks testează un nou sistem de livrare.

Serviciul de livrare a fost creat împreună cu EleMe, subsidiară a Alibaba, și va fi testat în mai multe locații din Shanghai și Beijing. La finalul testelor, serviciul va fi extins către 2000 de locații Starbucks din 30 de orașe din China iar Starbucks și EleMe își vor fuziona complet sistemele de membership. În vederea colaborării, cele două companii au investit în personal și servicii conexe livrărilor. (sursă)

 

Farfetch, retailer online de îmbrăcăminte de lux, obține 885 de milioane USD în urma IPO-ului.

Farfetch vinde bunuri de lux pentru cumpărătorii high-end și oferă servicii care permit comercianților să creeze conținut pentru magazine online, să gestioneze retururi și să analizeze datele de consum. Compania a raportat 935.000 de cumpărători activi la 31 decembrie 2017, în creștere cu 44% față de anul precedent, vânzări de 386 de milioane USD și pierderi de 58 de milioane USD. (sursă)

 

Amazon anunță 7 noi dispozitive Echo.

Pe lângă noi versiuni Echo Dot, Echo Plus și Echo Show, Amazon a mai lansat Echo Sub, dispozitiv care poate fi adăugat setup-ului stereo alcătuit din restul speakerelor, și Echo Input, device care transformă orice speaker într-unul integrat cu Alexa. Compania a anunțat și Echo Link și Echo Link Amp, care permit streamingul de muzică pe echipamentul stereo existent. (sursă)

 

Adobe anunță achiziția Marketo pentru aproape 5 miliarde USD.

Adobe a investit 4,75 miliarde USD pentru a cumpăra Marketo, companie care vinde software de marketing. Printre clienții Marketo se numără Canon, Charles Schwab, Eventbrite, GE, Microsoft și Hyundai. Combinația de servicii dintre Marketo și Experience Cloud al Adobe va forma un sistem performant de engagement pentru maketerii B2B și B2C. Printre competitorii de pe piață se numără HubSpot, Oracle, SAP și Salesforce. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.