Snap testează o funcție de căutare de produse pe Amazon, SAP, Microsoft și Adobe creează Open Data Initiative, Walmart și Sam’s Club pun alimente pe blockchain, 44% din tranzacțiile online din Europa vin prin mobile

 

Snapchat testează o funcție de căutare de produse pe Amazon.

Funcționalitatea va fi disponibilă prin camera aplicației Snapchat și va permite utilizatorilor să cumpere de pe Amazon direct din cadrul aplicației. Funcția de visual search va putea fi folosită de useri pentru focus pe un anumit produs sau cod de bare și, ulterior, achiziție de pe Amazon. După recunoașterea articolului, va apărea pe ecran un smart card Amazon cu un link pentru cumpărare. (sursă)

 

Apple și Salesforce încheie un parteneriat.

În urma acordului dintre cele două companii, Apple va ajuta Salesforce să integreze funcționalități precum cele ale Siri în cadrul aplicațiilor companiei. În schimb, Salesforce va crea tool-uri software pentru companiile mari care folosesc tehnologia sa back-end în așa fel încât acestea să poată crea funcții mai eficiente pentru iPhone și iPad. (sursă)

 

SAP, Microsoft și Adobe creează Open Data Initiative.

Companiile au anunțat inițiativa în cadrul unei conferințe Microsoft. Principalul obiectiv al Open Data Initiative este să elimine data silos și să ofere o viziune unitară asupra consumatorului, ajutând astfel companiile să își gestioneze mai bine datele și să ofere o mai mare protecție a datelor și sisteme mai eficient de secutitate. Inițiativa va mări interoperabilitatea și va facilita schimbul de date între platforme. (sursă)

 

Walmart și Sam’s Club vor cere furnizorilor de legume și fructe să utilizeze tehnologia blockchain pentru a monitoriza alimentele comercializate.

Furnizorii alimentari ai celor două companii vor fi rugați să implementeze sistemele de monitorizare a mâncării produse și comercializate pe bază de blockchain până în septembrie 2019. Walmart se numără printre comercianții de alimente care utilizează blockchain pentru a evita incidentele de food safety. Anul trecut, Nestle, Unilever și alte lanțuri alimentare mari s-au alăturat proiectului blockchain al IBM prin care se va crea o bază de date comună pentru monitorizarea alimentelor. (sursă)

 

Google anunță o serie de noi actualizări aduse motorului său de căutare.

Actualizările vin cu ocazia aniversării de 20 de ani a companiei. Google a anunțat că va pune în valoare capabilitățile sale din zona AI pentru a oferi smart videos în Google Search prin intermediul Featured Videos. Google a introdus de asemenea un activity card care arată paginile vizitate de un user și serviciul Collections prin care utilizatorii pot salva conținut de pe activity card. (sursă)

 

BBVA permite clienților să vizualizeze produse similare oferite de bănci concurente.

Clienții spanioli ai BBVA pot folosi aplicația mobile a băncii pentru a vizualiza produse oferite de alți furnizori similari. Prin sistemul de diagnosticare a sănătății financiare a unui produs, numit Bconomy, clienții pot afla de la BBVA informații despre serviciile altor bănci, precum fonduri de investiții, planuri de pensii, depozite, obligațiuni, ipoteci și produse financiare de consum. (sursă)

 

Studiu JPMorgan Chase Institute: Șoferii care transportă persoane cu ajutorul aplicațiilor au câștigat în 2017 cu 53% mai puțin față de 2013.

Șoferii care utilizează Uber, Lyft, Uber Eats sau Postmates au avut anul trecut câștiguri lunare medii de 783 USD, față de 1469 în 2013. Pe de altă parte, colaboratorii platformelor de închiriere precum AirBnb, Turo sau Parklee au avut venituri cu 69% mai mari față de 2013, atingând lunar câștiguri de 1736 USD. Procentul populației implicate în economia de tip sharing a crescut de la 2% în 2013 la 5% în 2018. (sursă)

 

Apple înlătură reclamele din cadrul Shazam.

Apple a achiziționat anul trecut Shazam pentru 400 de milioane USD, tranzacția fiind finalizată într-un an. Apple a anunțat finalizarea achiziției, anunțând de asemenea că serviciul nu va mai găzdui reclame. Încă nu este clar cum va integra Apple pe termen lung produsul de bază al Shazam în cadrul serviciilor sale. (sursă)

 

Fondatorii Instagram se retrag din cadrul companiei.

Kevin Systrom și Mike Krieger, CEO și respectiv CTO al companiei de photo-sharing, și-au înaintat demisiile. Cei doi vor părăsi atât consiliul de administrație al Instagram, cât și pe cel al Facebook, compania care a preluat Instagram în 2012 pentru 1 miliard USD. Systrom și Krieger au declarat că își vor lua un concediu de odihnă, neprecizând existența unor planuri profesionale de viitor. (sursă)

 

Studiu Criteo: 44% din tranzacțiile online din Europa vin prin intermediul mobile

Tranzacțiile prin mobile continuă să crească la nivel global, în special în Europa de Nord și Japonia, unde acestea reprezintă peste jumătate din tranzacții. În Europa, Suedia este liderul tranzacțiilor mobile, cu 60%. Studiul a luat în calcul peste 5000 de retaileri din peste 80 de țări de pe glob. Cumpărătorii au început să utilizeze din ce în ce mai mult aplicațiile mobile și web pentru a cumpăra online, în special de la retailerii pur online. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.