Snapchat adaugă noi funcții e-commerce, Amazon ar putea lansa un serviciu de streaming, Ripple cooptează 3 noi firme de plăți, Bol.com vinde băuturi alcoolice și răcoritoare online

 

Snapchat adaugă noi funcții e-commerce.

Prima astfel de funcție se numește Collection Ads și este pe bazată pe tehnologia de shoppable ads. Advertiserii pot să adauge cataloage de produse pe Snapchat și să creeze reclame. Snap a adăugat noi funcționalități pentru pixelul Snapchat, care poate oferi targetare mai amplă. Printre companiile care au testat funcțiile ecommerce ale Snapchat se numără Wish, EBay și Guess. Noile funcții sunt lansate în octombrie pentru toți advertiserii de pe platformă. (sursă)

 

Tokopedia lansează un card virtual de credit.

Tokoswipe reprezintă cea mai recentă operațiune a noului unicorn e-commerce pe piața din Indonezia. Astfel, consumatorii indonezieni vor putea cumpăra pe credit de la sume începând de la aprox. 1 USD. Consumatorii își vor putea plăti cumpărăturile online în 3, 6 sau 12 rate lunare cu dobândă zero. (sursă)

 

Amazon ar putea lansa un serviciu de streaming.

Anumite voci din industrie afirmă că Amazon ar putea lansa curând un astfel de serviciu susținut de reclame. Serviciul va fi similar cu cel al Roku sau Vudu și a fost numit experimental Free Dive. Acesta va fi disponibil utilizatorilor de Fire TV. Amazon s-a aflat până în prezent în discuții cu trei companii media mari în vederea contractării de conținut. (sursă)

 

Netflix deschide al treilea său hub din Europa.

Parisul este orașul desemnat drept al treilea hub al companiei, după cele din Olanda și Spania. Compania a declarat că plătește 2% din veniturile sale către Oficiul Național de Filme din Franța, ceea ce îi îmbunătățește relațiile cu autoritățile de reglementare din această țară. Netflix plănuiește dublarea producțiilor franceze pentru cei 3,5 milioane de utilizatori ai săi din Hexagon. (sursă)

 

Amazon și Google investesc în Aiva, asistent virtual vocal pentru zona de healthcare.

Start-up-ul Aiva va folosi fondurile pentru a-și dezvolta soluția și a-și extinde ofertele. Compania produce un asistent virtual pentru zona de healthcare care are drept scop să ofere răspuns rapid și să îmbunătățească experiența utilizatorilor și echipelor de intervenție. Aiva procesează cererile și oferă cele mai rapide pentru ajungerea la persoanele aflate în pericol. (sursă)

 

EBay lansează aplicația mobile Catch prin care oferă articole la prețuri avantajoase.

Catch se adresează consumatorilor tineri care caută prețuri convenabile. Aplicația a fost lansată în teste în Germania și va cuprinde cele mai apreciate produse pentru raportul calitate-preț din Germania și din lume. Consumatorii pot filtra produsele după preț, preț care pornește de la 1 EUR și merge la 20 EUR. Există și filtre precum transport gratuit, recenzii bune și retur gratuit. (sursă)

 

Ripple adaugă 3 noi companii de plăți în ecosistemul său.

Ripple a dezvoltat platforma de plăți cross-border xRapid și a semnat un acord cu firmele Cuallix, MercuryFX și Catalyst Corporate Federal Credit Union. Aceste firme au devenit astfel clienții Ripple. Xrapid utilizează moneda virtuală XRP pentru a accelera plățile internaționale. Prin noul acord, Ripple urmărește promovarea utilizării de monedă virtuală drept produs comercial în cadrul instituțiilor financiare. (sursă)

 

Google, Yandex și alte companii online din Rusia creează o bază de date anti-piraterie.

Ideea din spatele proiectului este de a oferi companiilor posibilitatea de a verifica automat baza de date cu scopul de a înlătura din rezultatele de căutare conținut piratat în decurs de maxim 6 ore fără a fi nevoie de un ordin judecătoresc. Premisa de la care se pornește este că deseori utilizatorii utilizează motoarele de căutare pentru a găsi conținut piratat. (sursă)

 

Adam Mosseri este noul președinte al Instagram.

Fostul vice-președinte de produs al companiei s-a alăturat echipei de design a Facebook în 2008, ulterior ajungând în zona de product management. Recrutarea în cadrul Instagram s-a produs în urma proiectelor sale pentru Facebook Mobile și News Feed. Mosseri va supraveghea operațiunile Instagram și va numi o nouă echipă executivă, inclusiv un nou șef al departamentelor engineering, produs și operațiuni. (sursă)

 

Bol.com vinde băuturi răcoritoare și alcoolice online.

Gigantul e-commerce european deținut de Ahold Delhaize vinde de acum online vin, bere craft, șampanie, whisky și alte băuturi alcoolice. Este pentru prima dată când Bol.com adaugă această categorie de produse pe site-ul său. Vor fi disponibile în această categorie peste 3500 de produse, inclusiv accesorii precum pahare sau carafe. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.